کد خبر : 14576
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 13:19
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: اسپانسر پیدا نشود ، برزیل منتفی است

ترابیان: اسپانسر پیدا نشود ، برزیل منتفی است
دبیر کمیته بازاریابی گفت: اگر تا 2، 3 روز آینده برای دعوت از برزیلی ها اسپانسری پیدا نشود، قید این بازی را باید بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته بازاریابی گفت: اگر تا ۲، ۳ روز آینده برای دعوت از برزیلی ها اسپانسری پیدا نشود، قید این بازی را باید بزنیم.

عباس ترابیان درباره حضور تیم فوتسال برزیل در ایران اظهار داشت: هنوز مشکل اسپانسر حل نشده و اگر تا ۲، ۳ روز آینده این اسپانسر پیدا نشود، این فرصت را از دست داده و تیمهای دیگر با برزیل بازی می کنند.

وی ادامه داد: اکثر تیمهای اروپایی دوست دارند با تیمی مثل برزیل بازی کنند و اگر ما نتوانیم این تیم را به تهران بیاوریم، آنها از این فرصت استفاده می کنند زیرا برزیل می خواهد با یک تیم قدر بازی کند و آن وقت اروپایی ها از این فرصت استفاده می کنند.

ترابیان در پایان درباره حضور تیم فوتسال روسیه در ایران و اینکه چه اسپانسری آنها را به ایران دعوت کرده، گفت: این تیم را کمیته فوتسال دعوت کرده و من هیچ دخالتی در آن کار ندارم و تنها واسطه حضور برزیل در ایران هستم. دعوت برزیل به دلیل شناختی که از مسئولان فوتسال برزیل داشتم، پیش آمده و می خواهم این خدمت را در حق فوتسال بکنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي كوچولو چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

آقایون محترم من هنوز منتظر درج نظرم نسبت به آقای ترابیان هستم.اگر نظر من درج نشود شما حق و ناحق را رعایت نمی کنید.این به اعتبار شما لطمه می زند ما شما را دوست داریم. شما از خانواده فوتسال هستید.ولی این آقا جز منافع شخصیش به هیچ چیز فکر نمی کند.