کد خبر : 14624
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 16:28
-

درخشش دروازه‌بان ایران و اعتراض کادر فنی به پنالتی مشکوک

درخشش دروازه‌بان ایران و اعتراض کادر فنی به پنالتی مشکوک
حواشی بازی امیدهای ایران و روسیه از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های ملی فوتسال امید ایران و روسیه دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند که برگزاری این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بود.

سالن شهید حیدریان قم به عنوان میزبان این مسابقات از نظر شرایط میزبانی در وضعیت مطلوبی قرار داشت و این سالن با همکاری عوامل و ارگان‌های ورزشی و مدیریت بخش خصوصی آن در شرایط بسیار خوبی برای میزبانی این رویداد بین المللی قرار داشت.

استقبال خوبی از این مسابقه انجام نشد و میانگین تماشاگران نسبت به دیروز پایین‌تر بود البته این عدم استقبال ارتباط مستقیم با ساعت نامناسب مسابقه دارد.

سرود ملی کشورهای ایران و روسیه پیش از آغاز بازی در سالن طنین انداز شد و تماشاگران به احترام سرود ملی دو کشور قیام کردند.

کادر فنی تیم ملی کشورمان در نیمه دوم چند بار به تصمیمات داوران مسابقه اعتراض کردند و این، نشان می‌دهد نتیجه این مسابقه برای تیم ملی کشورمان اهمیت دارد.

پنالتی مشکوک بازیکنان روسیه توسط داور اول بازی که خود روسی بود گرفته شد.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در این بازی درخشش فوق العاده داشت و بار‌ها ناجی دروازه ایران شد.

تیم ملی کشورمان با ترکیب امیر احمد‌پور، محمد رستمی، مرتضی عزتی، مسلم رستمی‌ها، مجید خزایی، سعید احمد عباسی، سعید افشار، مسلم اولاد قباد، علیرضا رفیعی، سعید سروری، علی عابدی و محمد رضا کرد با مربیگری خسوس کاندلاس به میدان رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هادی سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

این اقای هاشم زاده که حرف از جوانگرایی میزنه و … چرا احسان سهیلی مقدم بازیکن با اخلاق و خوش فکر تیم گیتی پسند رو واسه تیم ملی انتخاب نکرده ؟احسان سهیلی متولد ۷۵ هستش و آینده اش تو فوتسال درخشان..آیا حقش نبود به تیم ملی امید ها دعوت بشه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟