کد خبر : 14539
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 10:11
-

پول نداریم فوتسالی ها را دعوت کنیم

پول نداریم فوتسالی ها را دعوت کنیم
فیلیپینی ها با محدودیت هایی روبرو بودند از جمله هزینه و اسکان که ناچار شده اند برخی از مهمانها از جمله برندگان فوتسال یعنی حسن زاده و نماینده تیم ملی ژاپن را دعوت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نامه چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران جدا از اینکه حائز یک خبر خوشحال کننده مبنی بر انتخاب علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۴ بود یک نکته عجیب را هم در پاراگراف پایانی اش جای داده بود. آنجا که اعلام شده بود جایزه برترین بازیکن فوتسال آسیا به زودی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال می شود و این یعنی AFC برنامه ای برای دعوت از بهترین بازیکن فوتسال قاره کهن ندارد.گرچه بخش های خبری صدا و سیما اشتباه چندخبرگزاری مبنی بر دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا توسط حسن زاده در جریان مراسم را پوشش خبری دادند اما در لحظاتی که نام برندگان اعلام می شد حسن زاده نه در این مراسم که در اردوی تیم ملی خود را برای بازی با روسیه آماده می کرد.طی روزهای اخیر این سوال بوجود آمده بود که علت عدم دعوت از حسن زاده چیست و آیا این حرکت AFC پیش زمینه ای برای حذف جایزه فوتسال از مراسم بهترین های آسیاست؟ یا اینکه بدعت جدید این کنفدراسیون عدم دعوت از فوتسالی ها به مراسم و ارسال جایزه آنها به فدراسیون کشورشان است؟ در این باره به اطلاعات جالبی رسیدیم. با توجه به ۶۰ سالگی AFC مراسم گالا ۲۰۱۴ به جای مالزی در فیلیپین که اولین مقرر این کنفدراسیون بود برگزار شد. در این میان فیلیپینی ها با محدودیت هایی روبرو بودند از جمله هزینه و اسکان که ناچار شده اند برخی از مهمانها از جمله برندگان فوتسال یعنی حسن زاده و نماینده تیم ملی ژاپن را دعوت نکنند. فیلیپینی ها اعلام کرده اند که توانایی پذیرایی از این همه مهمان را ندارند و به ناچار حسن زاده و چندین نفر دیگر را به مراسم دعوت نکرده اند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

مشکل فوتسال ما اینه که حمایتی که از فوتبال میشه پولای که اونجا خرج میکنن اگه نصفشو تو فوتسال خرج میکردنو حمایت بیشتری میشد الان اوضاع فوتسال ماهم بهتر بود.