کد خبر : 14659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 10:14
-

آقای افتخاری ! دست از کارشکنی علیه ماهان تندیس بردارید

آقای افتخاری ! دست از کارشکنی علیه ماهان تندیس بردارید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین بازی تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه که سه شنبه شب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود. *حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، ولی الله بیاتی رییس شورای شهر قم و حسن عابدی رییس سازمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین بازی تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه که سه شنبه شب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

*حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، ولی الله بیاتی رییس شورای شهر قم و حسن عابدی رییس سازمان ورزش و جوانان استان قم در پایان مسابقه با حضور در روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران، از درخشش ملی پوشان در این رقابت تقدیر کردند.

* احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، از علی اصغر حسن زاده بازیکن قمی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در سال ۲۰۱۴ از سوی ای اف سی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا برگزیده شد، تجلیل کرد

،حسن زاده و حسین طیبی هم اکنون در لیگ روسیه فوتسال بازی می کنند.

* در بازی امروز برخلاف بازی های روز گذشته، مترجم روسی در سالن مسابقه مستقر شده بود و ضمن خیرمقدم به زبان روسی به بازیکنان و کادر فنی این تیم، برنامه ها، اسامی بازیکنان، داوران و سایر موارد اعلامی را به زبان روسی ترجمه می کرد، روز گذشته خبرگزاری ایرنا در بخش حاشیه های بازی دو تیم فوتسال امید ایران و روسیه، به این خلاء مهم در جریان این تورنمنت پرداخته بود که در بازی های امروز این مشکل برطرف شد.

*رییس فدراسیون فوتبال کشور روسیه، سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال از دیگر میهمانان ویژه این مسابقه بودند.

* جمعی از تماشاگران قمی به محض ورود ‘سیدرضا افتخاری’ رییس کمیته فوتسال فدراسیون به سالن ورزشی، جمله’ جناب آقای افتخاری، از آنجا که استان قم مهد فوتسال ایران بوده و هست خواهشمندیم دست از کارشکنی برای تیم ماهان تندیس قم بردارید’ را با هم و به صورت یکصدا فریاد زدند.

* صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در دقایق پایانی بازی به دلیل اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.