کد خبر : 14732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

احسانی:می توان به آینده فوتسال امیدوار بود

احسانی:می توان به آینده فوتسال امیدوار بود
رئیس کمیته آموزش در مراسم افتتاحیه گردهمایی مربیان فوتسال کشور گفت: در این نشستها می توان با استفاده از تجارب و دانش یکدیگر، به آینده موفق فوتسال امیدوار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،دکتر محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش گفت: آینده فوتسال هم اکنون در آکادمی گردهم آمده تا با تبادل نظر و بحث و گفتگو، شرایط را برای موفقیت هر چه بیشتر این رشته فراهم کنیم.
وی گفت: جایگاه فوتسال ایران در جهان جایگاه ویژه ای است و باید این جایگاه را حفظ کنیم و در نهایت باعث ارتقا آن باشیم. تمامی تیم ها در حال توسعه هستند و مدام با اجرای برنامه های آموزشی و تمرینی سطح خود و دانش فنی بازیکنان را افزایش می دهند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پا به پای جهان در حال حرکت است اما اگر بین مربیان تعامل نباشد و تبادل اطلاعات صورت نگیرد بدون شک از علم به روز دنیا عقب خواهیم ماند.
رئیس کمیته آموزش در پایان گفت: باید اصولی و با برنامه کار کنیم و با استفاده از تجربیات یکدیگر به رشد و موفقیت هر چه بیشتر فوتسال کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی همتی جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۵۴

با سلام خدمت خبرنگاران محترم پایگاه خبری فوتسال
علت عدم حضور اکثر مربیان لیگ برتری و لیگ یکی در این کلاس بی احترامی و یا عدم تمایل به شرکت در این همایش نبوده است بلکه زمان نا مناسب این همایش یک روزه بوده است .
تمامی تیمهای لیگ برتر و لیگ یک هفته آخر نیم فصل اول خود را پیش رو دارند و در این زمان حساس نمی توانند حتی یک جلسه تمرین تیم خود را رها کنند زیرا مسئولیت دارند و باید بهترین نتیجه ممکن را کسب نموده و سپس به تعطیلات نیم فصل بروند .
معدود دوستانی هم که از لیگ برتر آماده بودند افرادی بودند که تیم شان در تهران ، ساوه ، قرچک ، کرج و … در فاصله نزدیک بود و چیزی را از دست نمی دادند.
ای کاش دوستان عزیز در کمیته آموزش با تدبیر عمل میکردند و این همایش را در زمان تعطیلات نیم فصل برگزار می کردند تا همه جامعه فوتسال ایران بتوانند دراین همایش شرکت کنند .