کد خبر : 14707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 11:03
-

افتخاری:بودجه نداریم برای هر بازی لباس در اختیار تیم ملی قرار دهیم!/خیال آقای ترابیان راحت ،برای بازی با برزیل اسپانسر پیدا نمی‌شود

افتخاری:بودجه نداریم برای هر بازی لباس در اختیار تیم ملی قرار دهیم!/خیال آقای ترابیان راحت ،برای بازی با برزیل اسپانسر پیدا نمی‌شود
رئیس کمیته فوتسال در مورد بازپس گیری لباسها از بازیکنان گفت:همه دوستان و آشنایان از بازیکنان توقع لباس دارند، ولی اگر آنها دست‌شان چیزی نباشد، دیگر کسی هم از آنها توقع ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در مورد برگزاری دیدارهای دوستانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با روسیه اظهار داشت: بازی‌های خوبی بود. قمی‌ها همه تلاش‌شان را به کار بردند تا مسابقات به نحو احسن برگزار شود اما باز هم کمبودهایی وجود داشت. شاید برخی استان‌ها از نظر شرایط برگزاری بازی‌های بین‌المللی خیلی مناسب نباشند و این تجربه خوبی برای ما شد. داریم استان‌ها را آزمایش می‌کنیم و به آنها فرصت می‌دهیم که این درنهایت به فوتسال ما کمک خواهد کرد. باید کار کارشناسی شود که برای رویدادهای بعدی دچار مشکل نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که قمی‌ها در کدام بخش نتوانستند رضایت میهمانان را برآورده کنند، تصریح کرد: آنها شبانه ‌روز زحمت کشیدند و در کمبودها بی‌تقصیر بودند. کار سختی برای‌شان بود و این را درک می‌کنم. ما در شهرهای بزرگی چون اصفهان، تبریز، مشهد و اهواز شرایط خوبی برای میزبانی داریم. دلیل انتخاب قم برای برگزاری دیدارهای دوستانه با روسیه این بود که یک، علاقمندی به فوتسال در آنجا خیلی زیاد بود و این شهر هواداران زیادی دارد، دوم اینکه ما باید به همه فرصت رشد را بدهیم. سوم اینکه قم به فرودگاه امام خمینی نزدیک بود و روس‌ها خسته نمی‌شدند و سرحال رودرروی ما قرار می‌گرفتند که همین‌طور هم شد.

وی ادامه داد: البته روس‌ها از میزبانی راضی بودند. آنها هم شرایط ما را درک می‌کنند اما من توقع داشتم که خیلی بهتر از این از روس‌ها پذیرایی کنیم. به هر حال باید حرفه‌ای‌تر به موضوع میزبانی نگاه کنیم چون تیم‌ حرفه‌ای به ایران می‌آوریم تا در مسابقه بعدی کمبودها برطرف شود. جا دارد از بچه‌های هیات فوتبال و همچنین اداره کل ورزش قم هم تشکر کنم که در این مدت زحمت کشیدند.

رئیس کمیته فوتسال در مورد بحثی که در مورد مشکل کمبود لباس تیم‌های ملی امید و بزرگسالان مطرح شد، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم برای هر بازی یک ست کامل لباس در اختیار تیم ملی قرار دهیم. نه ما و نه فدراسیون چنین بودجه‌ای نداریم، بنابراین تا زمانی که لباس‌ها فرم خودش را از دست ندهد از آنها استفاده می‌کنیم. ما باید براساس بودجه‌ای که داریم کارمان را پیش ببریم، خصوصا اینکه در دستور کارمان هم هست که اسراف نکنیم. اگر بخواهیم برای هر بازی ست کامل پوشاک در اختیار تیم قرار دهیم همه دوستان و آشنایان از بازیکنان توقع لباس دارند، ولی اگر آنها دست‌شان چیزی نباشد، دیگر کسی هم از آنها توقع ندارد. ما امکانات لازم برای این بازی‌ها را در اختیار تیم قرار دادیم و بعد هم تحویل گرفتیم.

وی افزود: فدراسیون طبق قراردادی که با آل‌اشپورت دارد، لباس تیم را از باید از دوبی تحویل بگیریم که من برای همین کار پیش از بازی‌ها به امارات رفتم. دو روز هم بیشتر آنجا نبودم. خدا جواب آنهایی که در مورد سفر من موارد دیگری را مطرح کردند، می‌دهد.

افتخاری با تاکید بر اینکه از نتایج به دست آمده در دیدارهای دوستانه با روسیه راضی نیست، گفت: راضی نیستم و باز هم بدشانسی آوردیم. طیبی که آقای گل ماست، همان اول بازی مصدوم شد، او قرار بود زحمت بچه‌ها را به گل تبدیل کند که دست ما با مصدومیتش خالی ماند.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا این یک نقص برای تیم ملی نیست؟ چراکه پیش از این وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و آسیا بود اما زمانی که از بازی خارج می‌شد و یا در تیم حضور نداشت، سایر بازیکنان نیز گلزنی می‌کردند، اظهار داشت: بله این نقص است. اتفاقا این بازی‌های دوستانه برای این است که این عیب و نقص‌ها را شناسایی کنیم.

افتخاری در خصوص صحبت اخیر عباس ترابیان مبنی بر اینکه اگر تا چند روز آینده اسپانسر پیدا نشود، بازی با برزیل منتفی خواهد شد، تصریح کرد: خیال آقای ترابیان را راحت کنم، اسپانسر پیدا نمی‌شود. اگر تاریخ دقیق سفر برزیلی‌ها به ایران و زمان بازی مشخص شود ما می‌توانیم به تلویزیون اعلام کنیم و از آنها پخش تلویزیونی بگیریم، اگر این اتفاق بیفتد و اطمینان از پخش تلویزیونی وجود داشته باشد، اسپانسر هم می‌آید و هزینه می‌کند.

رئیس کمیته فوتسال گفت: خوشحالم که بازی تیم‌های ملی ایران و روسیه بدون مشکل در قم برگزار شد و تیر برخی دوستان به سنگ خورد. همه چیز سر جای خودش بود.

وی در مورد وضعیت آرش جابری جانشین مرحوم حسین‌زاده نیز تاکید کرد: مشکلی در این رابطه وجود ندارد. کار کردن او در کمیته فوتسال حکم نمی‌خواهد، باید قرارداد ببندد و یک هفته است که دارد در کمیته کارش را انجام می‌دهد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

اقاى شوت

مهدی قرسری چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

چقدگفتی میزبان حرفه ای ..تیم حرفه ای..مربی حرفه ای..بله دیگه لباسای بچه هاروباشورت وجورابم جمع میکنیم که دیگه کسی ایرادنگیره به حرفه ای نبودن اقای افتخاری خسوس..خداروشکرنمردیم ومعنی حرفه ای رم فهمیدیم!

Ali چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

متاسفانه در ایران همه دنبال حرف درآوردن هستن… چه در فوتبال چه در فوتسال… واقعا متاسفم هنوز طرفدارای فوتسال نمی دونن که آقای جعفری لباس های تیم رو میده و ایشون هم دبی هستن!بعد از سفر آقای افتخاری برای آوردن لباس ها از دبی این همه شایعه می سازنن…. زشته بخدا….