کد خبر : 14818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 13:52
دسته‌بندی نشده
-

بازدید کفاشیان از نمایشگاه کتاب فوتسال

بازدید کفاشیان از نمایشگاه کتاب فوتسال
کمیته آموزش در حاشیه اولین گردهمایی مربیان فوتسال کشور یک نمایشگاه کتاب ویژه فوتسال را دایر کرد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته آموزش در حاشیه اولین گردهمایی مربیان فوتسال کشور یک نمایشگاه کتاب ویژه فوتسال را دایر کرد که علی کفاشیان و سید محمد هادی آیت الهی و محمد احسانی پس از حضور در مراسم افتتاحیه گردهمایی مربیان فوتسال، از این نمایشگاه بازدید کردند.
همچنین نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص این گردهمایی گفت: دوره های آموزشی باعث می شود تا شاهد طی شدن مسیر رشد و توسعه در فوتبال و فوتسال باشیم.

سید محمد هادی آیت الهی گفت: برگزاری دوره های آموزشی نقاط ضعف و قوت مربیان را مشخص می کند. با برگزاری دوره های مختلف می توان به آینده علمی و فنی فوتبال و فوتسال امیدوار بود. کمیته آموزش فدراسیون ظرف یک ماه اخیر چندین دوره آموزشی با حضور مربیان داخلی و مدرسان فیفا برگزار کرده که این امر نشان می دهد فدراسیون فوتبال در کنار کمیته اموزش به بحث دانش افزایی و پیشرفت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اهمیت بالایی می دهد.
وی گفت: معتقدم دوره های آموزشی می تواند به تجربه مربیان و بازیکنان کمک بسزایی کند چرا که با تبادل اطلاعات و نظرات مختلف می توان بسیار از مشکلات و معایب فنی را از بین برد و برای رفع آن راهکارهای مختلفی را در نظر گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.