کد خبر : 14652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 10:15
-

خسوس:ابزار لازم برای پاور پلی را نداشتیم/برای بازی در تیم ملی بهترین‌ها را انتخاب نمی‌کنم!/برخی مخالف سیاست جوانگرایی من هستند

خسوس:ابزار لازم برای پاور پلی را نداشتیم/برای بازی در تیم ملی بهترین‌ها را انتخاب نمی‌کنم!/برخی مخالف سیاست جوانگرایی من  هستند
کاندلاس در خصوص انتقاد برخی از کارشناسان که معتقدند بازیکنان شایسته‌ای در لیگ حضور دارند که خسوس آن‌ها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، گفت: من برای بازی در تیم ملی بهترین‌ها را انتخاب نمی‌کنم، بلکه کسانی را انتخاب می‌کنم که بهتر می‌توانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با سیاست جوانگرایی بازیکنان جوان و آینده داری را به تیم ملی ایران دعوت کردم و این در آینده به سود تیم ملی ایران است.

‘خسوس کاندلاس’ سه شنبه شب در حاشیه دیدار تیم های ایران و روسیه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برخی مخالف سیاست جوانگرایی من در فوتسال ایران هستند ولی بدانند این به سود فوتسال ایران است که بازیکنان جوان، پرانرژی و آینده دار را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران در برابر تیم بزرگسالان روسیه بسیار خوب عمل کردند و در چند مرحله تیم حریف را به شدت تحت فشار قرار دادیم ولی به دلیل دروازه بان خوب روس ها، نتوانستیم به گل برسیم.

کاندلاس همچنین با اشاره به اینکه دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند، گفت: تیم ما و نیز روسیه فرصت های گلزنی را داشتند و از موقعیت ها استفاده نشد.

وی برگزاری این مسابقات را برای تیم ملی بسیار موثر دانست و گفت: در این مسابقات بازیکنان ملی پوش مورد سنجش قرار می گیرند بویژه اینکه اگر ما با تیم های بزرگ تورنمنت برگزار کنیم به تجربیات بازیکنان افزوده می شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سؤال که چرا در این بازی از «پاور پلی» استفاده نکردید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این بازی دو بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم ابزار لازم برای پاور پلی در این بازی فراهم نبود.

وی با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیم ملی عنوان کرد: لیگ عنصر زنده‌ای است که اگر به یک تعادل ورزشی خوبی برسد، بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

کاندلاس در خصوص انتقاد برخی از کارشناسان که معتقدند بازیکنان شایسته‌ای در لیگ حضور دارند که خسوس آن‌ها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، گفت: من برای بازی در تیم ملی بهترین‌ها را انتخاب نمی‌کنم، بلکه کسانی را انتخاب می‌کنم که بهتر می‌توانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی همچنین گفت: من نمی‌توانم همه را از خودم راضی کنم، برای من مهم این است که بر اساس ضابطه‌ای که دارم کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به بازی‌های آینده تیم ملی تصریح کرد: بازی با کرواسی را در برنامه داریم که امیدواریم با انجام این بازی‌ها تیم هر چه بهتر به آمادگی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

همین شما آقای خسوس فاتحه فوتسال ایران رو خوندی مربی تیم ملی باید ایرانی باشه وقتی دو نفر داریم از شما خیلی بالاتر هستن چرا شما باید مربی تیم ملی باشی جون هر کی دوست داری خودت بزار و بورو تا از این بیشتر خراب نکردی وحید شمسایی با حسین شمس هستن که ما رو دوباره به جایگاه قبلمون برسونن نگران نباشی شما تو رو خدا بورو از تیم ملی مون

دلسوز چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

اقای شمسایی که نخودی به خودش اطمینان نداشت که با تیم دبیری بره جام باشگاه ها
اقای شمس هم رفت خراب کرد ماشالا اقای شمس تو هر تیمی میره خرابش میکنه بعدش شما میگید بشه مربی تیم ملی

یکی شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۳:۰۷

همین اقای شمس بود توی جام جهانی اونجوری بازی کرد تی تیمشو باعث شد که جهان روی فوتسالمون حساب کنن
اگه تو دبیریم نتیجه نگرفت تو اسیا مطمان باش ابزارش نبود