کد خبر : 14810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:روس ها با تیم اصلی به ایران نیامده بودند/تیم ملی در غیاب طیبی افت کرد

شمسایی:روس ها با تیم اصلی به ایران نیامده بودند/تیم ملی در غیاب طیبی افت کرد
وحید شمسایی در مورد امیر شمسایی گفت: وقتی دیدیم او به صورت توافقی از ماهان تندیس بیرون آمده، احساس کردیم که می تواند به ما کمک کند و تجربه‌اش را هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد اضافه شدن امیر شمسایی به کادرفنی این تیم اظهار داشت: وقتی دیدیم او به صورت توافقی از ماهان تندیس بیرون آمده، احساس کردیم که می تواند به ما کمک کند و تجربه‌اش را هم دارد. شرایط تیمی ما هم که خوب است و همه می‌توانیم به هم کمک کنیم.
وی در مورد اینکه پیش از این عنوان شده بود رابطه خوبی بین دو برادر حاکم نیست، تصریح کرد: همیشه حرف و حدیث وجود دارد. قبلا هم گفته بودم که کار خودم را انجام می‌دهم و به دنبال چیزی هستم که به نفع تیمم باشد. به هر حال بعد از چند سال، پایتخت صاحب تیمی شده که با برنامه کار می‌کند و مدیریت خوبی دارد. همه چیز کنار هم قرار گرفته تا فوتسال تهران پیشرفت کند، تا جایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم که این راه و این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. اگر مانع این امر شویم، ظلم به این شهر است.
شمسایی در پاسخ به این سوال که امیر شمسایی به چه اسمی در کادرفنی حضور دارد، یادآور شد: اسم‌ها مهم نیست، در تیم ما، همه تدارکات، مربی، بازیکن و… هستیم و هر کاری از دست‌مان برآید انجام خواهیم داد. سمت برای ما مهم نیست.

شمسایی در مورد صحبت اخیر رئیس کمیته فوتسال مبنی بر اینکه یک تیم تهرانی (تاسیسات) تنها تیمی است که پول بازیکنانش را پرداخته است، گفت: امیدوارم چشم آقای افتخاری شور نباشد! حقیقت این است که ما به هر تیمی می‌رویم باید شرایط خوب بودن را مهیا کنیم. در تیم دبیری هم که بودیم پاداش‌ها، حقوق‌ها و همه پرداختی‌ها به موقع و روتین بود، البته تاسیسات با تیم دبیری از نظر مهره قابل قیاس نیست و تاسیسات تیمی تازه تاسیس است که آدم‌های بزرگی در رأسش دارد. امسال برنامه‌مان قهرمانی نیست اما این روزها خوب جلو می‌رویم و حس کردیم برای مدیریت فنی قوی‌تر، امیر شمسایی هم می‌تواند کمک‌مان کند.
وی افزود: البته فکر نمی‌کنم تیم‌هایی چون دبیری، شهرداری ساوه و مس سونگون مشکل مالی داشته باشند،این فقط ما نیستیم که پرداخت‌های‌مان به بازیکنان به موقع بوده است. به هر حال در همه دنیا چهار پنج تیم شرایط بهتری دارند و نتایج بهتری هم می‌گیرند.
شمسایی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم‌های ملی ایران برابر روسیه خاطرنشان کرد: هدف از بازی‌های تدارکاتی شناختن نقاط ضعف است، اینکه تیم پرقدرتی مثل روسیه به ایران می‌آید را باید به فال نیک گرفت ولی کاش این تیم با همه نفراتش می‌آمد. من بازی چهار ماه پیش این تیم در قهرمانی اروپا را دیدم آنها در مقایسه با تیمی که وارد ایران شد ۶ – ۷ بازیکن‌شان را در اختیار نداشتند. حالا شاید بگویند تغییر نسل داده‌اند اما تغییر نسل نمی‌تواند در چهار ماه اتفاق بیفتد، در مقابل تیم ما تقریبا با ۷۰ -۸۰ درصد تیم اصلی‌اش به میدان رفت. اینکه گل نخوردیم یعنی اینکه از نظر دفاعی خوب عمل کردیم اما وقتی طیبی را از دست دادیم روند تیمی‌مان افت کرد و این نشان می‌دهد این بازیکن چقدر می‌تواند موثر باشد و باید فکری به حال زمانی که او را نداریم، بکنیم.
شمسایی در پایان با اشاره به جدایی رضا ناصری از مجموعه تاسیسات دریایی گفت: او در چند هفته‌ای که با ما همکاری کرد، خیلی عالی بود. به خاطر مشغله کاری او را از دست دادیم. چند بار استعفا کرد که موافقت نشد اما درنهایت چون مشغله‌های زیادی داشت نتوانست به کارش ادامه دهد. او در مدتی هم که بود، به ما خیلی کمک کرد و در چند هفته‌ای که نبود، نتوانستیم جایش را پر کنیم. محبت‌های او را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

روح اله صابري چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

سلطان فوتسال آسیا وحید شمسایی
به امید قهرمانی تیم تاسیسات

نام ... چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

اقای شمسایی از سعید عباسی بیشتر استفاده کنید

بی پول چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

دبیری بیست درصد تا الان داده مس هم سی درصد
واقعا این بازیکن های فوتسال خیلی بهشون ظلم میشه

rahmat پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۵۴

روسها هروقت به ایران میان باتیم اصلیشان نمیان تا اکه باختن بکن تیم اصلیمون نبود این شکردهمیشکی روسها دربرابر ایران است

دلسوز پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

اقای شمسایی فکر کنم بازیکناشونو نمیشناسی اصلا
شاید چهار نفر بگن راست میگه ولی کسایی که فوتسالی اند میدونن روسیه با ترکیب اصلی اومده بود فقط یه بازیکنشون نبود اونم مسدوم بود.