کد خبر : 14841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 16:41
دسته‌بندی نشده
-

محمد طاهری: از نیم فصل دوم به گیتی‌پسند اضافه می شوم/ تشنه بازی کردن هستم

محمد طاهری: از نیم فصل دوم به گیتی‌پسند اضافه می شوم/ تشنه بازی کردن هستم
بازيكن تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان گفت: با شرايط خوبي كه پس از فيزيوتراپي و وزنه زدن پيدا كرده‌ام انشاالله از شروع نيم فصل دوم به تركيب گيتي‌پسند اضافه مي شوم..

محمد طاهری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با اینکه دو ماه از فوتسال دور بوده ام و نتوانسته ام تیمم را همراهی کنم اما با انگیزه مراحل درمانی و تمرین خود را تکمیل کرده ام و انشاالله از هفته آینده با تیم کارم را شروع خواهم کرد.

وی افزود: انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت و شروع پر قدرت دارم و آن قدر تشنه بازی کردن هستم که انگار تازه می‌خواهم فوتسال خود را شروع کنم. نیم فصل دوم از ۲۷ آذر ماه شروع می شود و انشاالله بتوانم محبت بچه‌ها که همه جوره در این مدت پیگیر من بودند را جبران کنم.

بازیکن گیتی پسند تاکید کرد: امسال تیم های مدعی خیلی زیاد هستند و اکنون هفت تیم شانس قهرمانی دارند. نیم فصل دوم خیلی مهم و حساس است و باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم. ما سعی و تلاشمان را می کنیم و انشاالله هر تیمی حقش است به مقام قهرمانی برسد.

وی در خصوص بازی تیم ملی ایران و روسیه نیز خاطرنشان کرد: روسیه از تیم های مطرح دنیا است که دیدار با آنها برای تیم ملی ما و علی الخصوص جوان های تیم بسیار مثمرثمر بود.

طاهری در خاتمه تاکید کرد: نگران جایگاهم در تیم ملی نیستم چون با انگیزه ای که دارم تلاش می کنم تا دوباره پیراهن خوش رنگ تیم ملی را بر تن کرده و برای کشورم بدرخشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

انگیزه بالای شما به هوادارانتون انرژی میده امیدوارم گیتی پسند امسال قهرمان بشه. انشالله همیشه تندرست باشید.

ناشناس چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

لطفا یه مصاحبه از احسان زحمتکش بکیرید ببینم چیکار میکنه چرا بازی نمیکنه حرف برا کفتن زیاد داره حرفاشم جالب وشنیدنیه

بی نام چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

از احسان زحمتکش مصاحبه بکیرید لطفا

بی نام چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶

احسان زحمتکش بازیکن منصوری قرچک کجاست پس

نام ... چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

دوست خوبه طاهری ، زحمتکش بازیکن منصوری کجاست

نام ... پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۴۴

پس شما که این همه مدت هم مصدوم بودی و هم آماده نبودی چه طوری است که مرتب تعدادی از دوستان شما در رسانه ها و مصاحبه ها میگویند چرا شما در تیم ملی حضور ندارید!!!!!!!!مثل دوست عزیزتان جناب آقای کشاورز !!!!!
لااقل میگذاشتند حالتون خوب بشه بعد اینهمه هیاهو علیه خسوس راه میانداختند!!!!!!!
اینطوری واسه سلامتی خودتون هم بهتره!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۵۰

شما و آقای کشاورز که این چند ساله در هر سال چند ماه مصدوم بوده اید و بعد طبیعی است که مدتی هم برای رسیدن به آمادگی بدنی لازم دارید پس کی به تمرینات تیم می‌رسید?!
اصلا آقای طاهری وقتی شما از ۷ تا ۸ ماه طول یک فصل را چند ماهی حضور موثر ندارید و کلی هم هزینه دکتر و عکس و فیزیوتراپی واسه باشگاه دارید واسه چی با شما بالاترین قراردادها میبنده?!!!!

فقط قرچک پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

فقط محمد طاهری سالار بازیکنان

بابک جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۲۸

واقعا متاسفم برای بعضی از نظرات ، شما اصلا میدونید طاهری و کشاورز چقدر واسه این فوتسال زحمت کشیدن ، چطور به خودتون اجازه میدید به خاطر منافع شخصی خودتون یا اشخاص مدنظرتون اینجوری راجه به افراد دیگه نظر بدبد .
شما اخلاق حرفه ای که هیچی اخلاق ورزشی رو هم زیر پا گذاشتید ، لطفا جرات داشته باشید و مردونه اگه مشکل شخصی با کسی دارید مستقیم با خود طرف در میون بذارید نه مثا افراد چیپ تو رسانه ها بدون نام و نشان به بازیکنان دیگه توهین میکنید .
من واقعا متلسفم واسه فوتسال ایران که داره رو به راهی میره که هیچکی سر جاش نیسن و همین جوری به هم دیگه توهین میکنید .
من هر روز به این سایت سر میزنم فرقی نداره کشاورز باشه طاهری شمسایی و یا هر بازیکن و مربی دیگه ای ، متاسفانه همه نظرات یا توهینه یا تعریفهای نا متعارف .
کی میشه با احترام با هم رفتار کنیم ،