کد خبر : 14651
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 10:08
-

ناظم الشریعه:در تیم امید حتی از تیم های لیگ دسته یک هم بازیکن در اختیار داریم

ناظم الشریعه:در تیم امید حتی از تیم های لیگ دسته یک هم بازیکن در اختیار داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمد ناظم الشریعه در حاشیه بازی دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه که عصر روز سه شنبه با نتیجه تساوی بدون گل در قم پایان یافت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما در تیم امید حتی از تیم های لیگ دسته یک هم بازیکن در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمد ناظم الشریعه در حاشیه بازی دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه که عصر روز سه شنبه با نتیجه تساوی بدون گل در قم پایان یافت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما در تیم امید حتی از تیم های لیگ دسته یک هم بازیکن در اختیار داریم و آنها را برای حضور در تیم ملی بزرگسالان تقویت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر به بازیکنان جوان و امید اهمیت ندهیم نمی توانیم در آینده یک تیم ملی پویا و آماده ای در اختیار داشته باشیم.

ناظم الشریعه همچنین گفت: حضور بازیکنان امید در تورنمنت چهارجانبه ایران و روسیه، از برگزاری چندین اردوی تدارکاتی موثرتر است و امید می رود هر سال بتوانیم چنین رقابت هایی را در کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین خروجی تورنمنت چهارجانبه ایران و روسیه در قم، کسب تجربه برای بازیکنان امید است چرا که آنها خود را در برابر یکی از بهترین تیم های جهان محک می زنند.

ناظم الشریعه یادآورشد: روسیه از تیم های بزرگ و قدرتمند جهان است و حضور بازیکنان ما در این رقابت ها، بهترین اردوی آماده سازی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.