کد خبر : 14856
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 18:04
-

نمازی : میثاق را شکست می دهیم تا در جمع مدعیان بمانیم/امیدوارم با تلاش بازیکنان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم

نمازی : میثاق را شکست می دهیم تا در جمع مدعیان بمانیم/امیدوارم با تلاش بازیکنان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم
فرید نمازی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری اظهار کرد: ما در چند بازی گذشته با کسب نتایج خوب توانستیم وضعیت خود را بهتر کنیم و به بالای جدول برسیم که امیدوارم با تلاش بازیکنان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرید نمازی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری اظهار کرد: ما در چند بازی گذشته با کسب نتایج خوب توانستیم وضعیت خود را بهتر کنیم و به بالای جدول برسیم که امیدوارم با تلاش بازیکنان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: کادر فنی تیم و به‌خصوص سرمربی تیم تلاش زیادی کردند تا تیم از وضعیت بدی که داشت خارج شد و به‌روزهای خوب خود برگشتیم و در ادامه لیگ هم تلاش خواهیم کرد نتایج خوبی را کسب کنیم.

نمازی گفت: هواداران و حمایت کادر فنی در کسب نتایج خوب و برگشت تیم به‌روزهای خوب تأثیر بسیار زیادی داشت و با ادامه این حمایت می‌توانیم از این بهتر نیز باشیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری گفت: بازی سختی مقابل میثاق تهران در تهران خواهیم داشت ولی همه بازیکنان برای کسب نتیجه پیروزی وارد زمین می‌شوند تا به صدر جدول برسیم.

نمازی تصریح کرد: تیم دبیری یکی از مدعیان حال حاضر لیگ برتر فوتسال است و همه می‌دانند که تیم خوبی داریم و می‌توانیم مثل سال گذشته با کسب قهرمانی دل هواداران تبریزی را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ما در هر بازی برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم و در بازی بعدی هم با همه قدرت تلاش خواهیم کرد میثاق را شکست دهیم و در جمع مدعیان بمانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.