کد خبر : 14714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 11:13
-

پول لباس نداریم آنوقت هزینه ۱۲۰ میلیونی میزبانی را داریم؟

پول لباس نداریم آنوقت هزینه ۱۲۰ میلیونی میزبانی را داریم؟
افتخاری در شرایطی امروز اعلام کرده که پول کافی برای در اختیار گذاشتن لباس برای ملی پوشان را ندارد که چند روز پیش گفته بود پرداخت هزینه 120 میلونی میزبانی بازی با روسیه برای آنها کار ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از پایان بازی دوم با روسیه همانطور که پیش بینی می شد لباس های بازیکنان از آنها گرفته و عنوان شد که در مسابقات بعدی این لباس ها را در اختیار بازیکنان قرار می دهند.اتفاقی که حتی در مسابقات محلی هم اتفاق نمی افتد و در هیچ کجای جهان شاهد این حرکت نیستیم که تیم ملی از کوچکترین نیاز خود یعنی پیراهن محروم باشد.با این حال این اتفاق افتاده و کمیته فوتسال هم با رفتار ضد و نقیضش در این باره پاسخ روشنی به این بی توجهی نداده است.افتخاری چند روز پیش در پاسخ به تهدید قمی ها مبنی بر عدم پرداخت هزینه های میزبانی به دلیل انصراف اسپانسر گفته بود:ما خیلی از کارها و بازی‌های مهم‌تر را برگزار کرده‌ایم و مشکلی پیش نیامده، دو تا بازی دوستانه که دیگر برای فدراسیون کاری ندارد. فدراسیون تا حالا اینهمه دیدار دوستانه برگزار کرده، حالا هم مشکلی وجود ندارد.هزینه برگزاری این بازی‌ها که خیلی کمتر از ۱۲۰ میلیون تومان است، اما هر چه باشد ما می‌پردازیم و به قمی‌ها هم گفتم نگران نباشند ما تا ریال آخر هزینه‌ها را می‌پردازیم. ما اسپانسر به شبکه سه معرفی کردیم و مذاکرات و توافقات اولیه هم ایجاد شده بود. اسپانسر در ادامه جا زد و این باعث شد که برنامه‌ها به هم بریزد. اگر همان اسپانسر که با آنها توافق کرده بودیم به کار ادامه می‌داد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد. اکنون هم مشکلی نداریم، خودمان ورود کردیم و تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

حالا به فاصله چند روز از این اظهارات کمیته فوتسال مدعی است که برای در اختیار گذاشتن پیراهن برای تیم ملی فوتسال با محدودیت مالی روبروست و توانایی این کار را ندارند.این اظهارات جدید افتخاری را با اظهارات بالا مقایسه کنید:

رئیس کمیته فوتسال در مورد بحثی که در مورد مشکل کمبود لباس تیم‌های ملی امید و بزرگسالان مطرح شد، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم برای هر بازی یک ست کامل لباس در اختیار تیم ملی قرار دهیم. نه ما و نه فدراسیون چنین بودجه‌ای نداریم، بنابراین تا زمانی که لباس‌ها فرم خودش را از دست ندهد از آنها استفاده می‌کنیم. ما باید براساس بودجه‌ای که داریم کارمان را پیش ببریم، خصوصا اینکه در دستور کارمان هم هست که اسراف نکنیم. اگر بخواهیم برای هر بازی ست کامل پوشاک در اختیار تیم قرار دهیم همه دوستان و آشنایان از بازیکنان توقع لباس دارند، ولی اگر آنها دست‌شان چیزی نباشد، دیگر کسی هم از آنها توقع ندارد. ما امکانات لازم برای این بازی‌ها را در اختیار تیم قرار دادیم و بعد هم تحویل گرفتیم.

در این باره باید چه گفت؟وقتی فدراسیون در برگزاری یک بازی هم با مشکل روبروست قطعا شاهد این تناقض گویی ها هم هستیم.خودتان قضاوت کنید…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

تو کاورم به اینا بدی میگیری تو جوراباشونم گرفتی حرف الکی نزن بابا لباسای تمرینشونم حتی گرفتی تو بعد از بازیکنای تیم ملی چه انتظاری داری بر م…..ت لعنت.

hadi چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

واقعا شرم اور

مهدی قرسری چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

بابا حق داره خود بنده خدا هنوزتو حال وهوای کوجه ومحلشونه هنوزتاجا بیفته برادرافتخاری این تیم یه مملکته نه محلتون زمان میبره تااونجام این اقا بابرادرخسوس فاتحه رومثه فوتبال میخونن خیال همه راحت …خداوکیلی من به تیم خودم روم نمیشه بگم هوی لباست بده تاچه برسه به تیم ملی …خودمونیم هاطرف خیلی کارش درسته

نام چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

برو جانه مادرت