کد خبر : 14731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 11:38
-

کفاشیان :انتظار داریم تیم ملی فوتسال در بین سه تیم برتر جهان قرار بگیرد

کفاشیان :انتظار داریم تیم ملی فوتسال در بین سه تیم برتر جهان قرار بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته آموزش به دلیل برگزاری این گردهمایی تشکر می کنم چرا که معتقدم همه مربیان در هر رشته نیاز دارند تا با تبادل اطلاعات، برنامه ریزی دقیقی برای موفقیت رشته های خود داشته باشند. در تمامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته آموزش به دلیل برگزاری این گردهمایی تشکر می کنم چرا که معتقدم همه مربیان در هر رشته نیاز دارند تا با تبادل اطلاعات، برنامه ریزی دقیقی برای موفقیت رشته های خود داشته باشند. در تمامی دنیا مربیان با علم به روز حرکت می کنند و برگزاری اینگونه سمینار ها باعث می شود تا مربیان داشته های خود را ارزیابی کرده و با پی بردن به نقاط ضعف و قوت فنی شان، برنامه ریزی دقیق تری داشته ابشند.
وی در ادامه بیان کرد: از کمیته آموزش می خواهیم تا هر ۴ ماه یکبار این سمینار ها را برگزار کند تا فوتسال ایران در مسیر تکامل قرار بگیرد.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به جایگاه خوبی که در سطح جهان و آسیا داریم و همچنین مدرسین ایرانی که در سطح آسیا تدریس می کنند، باید در بین ۳ تیم برتر جهان حضور داشته باشیم. چرا که فوتسال ایران پتانسیل این جایگاه را داشته و با برنامه ریزی و آموزش و فراهم شدن شرایط ایده آل به اهداف خود که همانا حضور در بین سه تیم برتر جهان است، برسیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: رقابتهای لیگ در سطح بانوان و آقایان در ایران و در رده های مختلف در حال برگزاری است و حاصل آن در تیم ملی نمایان می شود. اکنون تیم ملی آقایان ایران در آسیا و جهان شناخته شده است و می تواند عناوین خوبی را کسب کند. تیم ملی فوتسال بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی آسیا را برای اولین بار کسب کرده و باید برای حفظ این عنوان تلاش کند. در واقع انتظار داریم با اجرای برنامه راهبردی از سوی کمیته فوتسال و آموزش شاهد روند رو به رشد این رشته ورزشی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

برو یه فکری به حال فوتبال کن نمیخواد شما بگی فوتسال تو چند تیم باید قرار بگیره

مهدی قرسری چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

کل اگرطبیب بودی سرخود دوا نمودی جانم…………..