کد خبر : 14878
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1393 - 7:46
-

تیم فوتسال دی سی اینوست جام قهرمانی را بالای سر برد/ شادی تاجیک ها در حضور میهمانان ایرانی

تیم فوتسال دی سی اینوست جام قهرمانی را بالای سر برد/ شادی تاجیک ها در حضور میهمانان ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دی سی اینوست به سرمربیگری بنیامین اقبالی و با حضور چند بازیکن ایرانی دیگر خود موفق شد در دیدار پایانی اولین لیگ رسمی فوتسال تاجیکستان به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کند. در این بازی که با حضور میهمانان ویژه تاجیک‌ها از ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دی سی اینوست به سرمربیگری بنیامین اقبالی و با حضور چند بازیکن ایرانی دیگر خود موفق شد در دیدار پایانی اولین لیگ رسمی فوتسال تاجیکستان به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کند.

در این بازی که با حضور میهمانان ویژه تاجیک‌ها از ایران همچون حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی ایران و مصطفی نعمتی و نریمان مدیرعامل و سرپرست باشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، تماشاگر خوبی استقبال به عمل آورده بود.

DSC_1849

گفتنی است با توجه به ریاست پسر رئیس جمهور تاجیکستان بر فدراسیون فوتبال این کشور، مراسم جشن ویژه‌ اهدای جام و انتخاب برترین های سال ورزش تاجیکستان با حضور مسئولان کشوری ورزش این کشور ترتیب داده شده که عصر امروز (جمعه) در تالار بزرگ وحدت شهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

DSC_1851

شایان ذکر است پس از تایید نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتسال دی سی اینوست خواهد توانست برای اولین بار در تاریخ این کشور در مرحله حذفی رقابت های فوتسال باشگاههای آسیا در سال ۲۰۱۵ شرکت و در صورت صعود در جمع ۸ تیم پایانی حضور یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

دمش گرم این حسین شمس همه جا هست…

افغان جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

یه بازی با منتخب کابل بندازید،ما آماده ایم

یوسف جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

تاجیکستان مگه فوتسال داره،لیگ بوده یا جام رمضان