کد خبر : 15045
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 19:01
-

اصغری‌مقدم :بازیکنان برای رسیدن به صدر جدول انگیزه بالایی دارند/تا این لحظه باشگاه به تمام قول‌های خود در پرداخت قراردادها عمل کرده است

اصغری‌مقدم :بازیکنان برای رسیدن به صدر جدول انگیزه بالایی دارند/تا این لحظه باشگاه به تمام قول‌های خود در پرداخت قراردادها عمل کرده است
سرمربی-بازیکن دبیری گفت:برای پیروزی برابر میثاق تهران و رسیدن به صدر جدول بازیکنان تیم انگیزه بالایی را دارند و امیدواریم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری‌مقدم اظهار داشت: تیم دبیری تبریز در سه بازی گذشته خود به پیروزی رسیده و فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش داده است و برای پیروزی برابر میثاق تهران و رسیدن به صدر جدول بازیکنان تیم انگیزه بالایی را دارند و امیدواریم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

وی گفت: در هفته پایانی هفت تیم شانس قهرمانی نیم فصل را دارند، ولی فراموش نکنیم که به قهرمان نیم فصل جامی داده نمی‌شود و تنها در افزایش روحیه تیم و بازیکنان موثر است.

مربی بازیکن تیم دبیری افزود:در بازی فردا برابر میثاق خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم و تنها بهروز جعفری در تیم مصدوم است.

وی در مورد حریف بازی فردای تیمش گفت: میثاق از تیم‌های خوب لیگ است و در دو بازی قبلی خود برابر مس سونگون صدرنشین به برتری دست یافته و در قرچک نیز با منصوری مساوی کرده و این نشان می‌دهد که بازی سختی را پیش رو داریم.

ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال کشور گفت: در کارگروهی و تیمی به هماهنگی خوبی در تیم دبیری دست یافته‌ایم، اما خیلی سخت گل می‌زنیم و راحت هم گل می‌خوریم و باید برای رفع این مشکلات تیم بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: با این وجود با زدن ۴۰ گل بهترین خط حمله لیگ برتر فوتسال کشور را در دست داشته و از تیم‌های هجومی فوتسال کشور هستیم.

اصغری‌مقدم در مورد تیم دبیری خاطرنشان کرد: چون خود من بازیکن این تیم هستم بیشتر با بازیکنان تیم ارتباط داشته و خصوصیات آنها از نزدیک آشنا هستم و همین کمک می‌کند که تیم را بهتر تنظیم کنم.

وی افزود: من در چند هفته اخیر که مسئولیت فنی تیم را هم پذیرفته‌ام بدون دستیار تیم را تمرین داده که خیلی سخت است و از باشگاه درخواست اضافه شدن یک کمک مربی کردم که به نیم فصل موکول شده است.

وی در همین مورد اضافه کرد: احتمالا در نیم فصل یک دستیار برای کمک به تیم اضافه شود و با باشگاه برای جذب بازیکن نیز جلسه‌ای خواهیم داشت، اما هیچ بازیکنی از تیم دبیری جدا نمی‌شود و من به کمک همه بازیکنانم برای تکرار عنوان فصل گذشته نیاز دارم و همه بازیکنانم از نظر سطح فنی عالی هستند.

اصغری‌مقدم گفت: من به خاطر دوستی عمیقی که با خانواده دبیری دارم مسئولیت فنی این تیم را قبول کرده و رفاقتی در این تیم کار می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

سرمربی تیم دبیری تاکید کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و تا این لحظه باشگاه به تمام قول‌های خود در پرداخت قراردادها عمل کرده و جا دارد از مدیریت باشگاه دبیری از این بابت تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

دقیقا شرایط تیمتون مثل میثاق هستش و میثاق هم ۷۰ %قرارداد بازیکناشو داده…

نام ... شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

خخخخخخخخخخخخخخخ

نام ... شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

لطفا یک مصاحبه قبل از بازی هم ا ز اقای ضمن احترام بگذارید

فوتسالی شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

کارت درسته ..همه میشناسنت آقا جواد.ایشالله موفق باشی

فوتسالی شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

بهترین بازیکن مربی ایران تو کجا وحید شمسایی کجا؟؟؟،

مدرسه فوتسال سام اسپرت شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

داداش پرچمت بالاست ،موفق باشی

سام شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

با ارزوی سلامتی وموفقیت

سام یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

جناب فوتسالی این نظر شما چه ربطی به مصاحبه بالا داشت

ناشناس یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۰۷

شما ادامه بده اقا جواد که ایشالله موفق میشی ..چون هنوز حسود هست که دارن بدجوری میسوزن از کامنتها معلومه

مرتضی یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۸

جناب ناشناس خدا اموات شما رو بیامرزه ،حرف حقیقتو شما گفتی