کد خبر : 14936
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 13:03
-

نجاریان: نیازهای بازیکنان از نظر امکانات و مسائل رفاهی مهیا شده است/سه موضوع عامل عدم نتیجه‌گیری بوده است

نجاریان: نیازهای بازیکنان  از نظر امکانات و مسائل رفاهی مهیا شده است/سه موضوع عامل عدم نتیجه‌گیری بوده است
سعید نجاریان اظهار داشت: تلاش کردم تا برای موفقیت تیم شهروند در لیگ بازیکنان هیچ کمبودی را احساس نکنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سعید نجاریان اظهار داشت: تلاش کردم تا برای موفقیت تیم شهروند در لیگ بازیکنان هیچ کمبودی را احساس نکنند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم امسال تنها سالی است که بازیکنان تیم شهروند از نظر امکانات و رفاهی مهیا شده باشد ولی نتایج خوبی در لیگ کسب نکرد.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری افزود: با توجه به اینکه همه چیز برای این تیم در لیگ مهیا است ولی بنا به دلایلی بازیکنان در امر نتیجه‌گیری موفق عمل نمی‌کند.

نجاریان با اشاره به توقع بیشتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش در کسب نتایج مطلوب، گفت: یقینا از تیمش شهروند ساری که یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتسال کشور انتظار بیشتری می‌رود.

وی با بیان اینکه مربی تیمش همچنان از سوی مدیریت حمایت می‌شود، گفت: در حال حاضر باید به دنبال موفقیت و کسب نتایج درخشان تیم در لیگ باشیم تا ناکامی دور رفت جبران شود.

نجاریان علت‌های مختلفی را در عدم نتیجه‌گیری تیمش مقابل حریفان عنوان کرد و اظهار داشت: در بیشتر بازی‌ها که در برابر حریفان به میدان رفتیم از حریف مان کمتر نبودیم ولی جوانی، بی‌تجربگی و همچنین بدشانسی در گلزنی عدم نتیجه‌گیری تیم در لیگ بود.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در پایان با اشاره به جوانگرایی و بومی‌گرایی شهروند ساری در لیگ، افزود: شهروند یکی از بهترین و پرتماشاگران‌ترین تیم‌های لیگ فوتسال کشور است که با حمایت هواداران و مسئولان در آینده به نتایج بهتری خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

سه موضوع:
۱.سعید نجاریان
۲.مصطفی آذری
۳.محمد اسماعیل پور