کد خبر : 15073
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1393 - 12:34
دسته‌بندی نشده
-

بازهم خسوس دچار مشکلات شخصی شد و رفت!

بازهم خسوس دچار مشکلات شخصی شد و رفت!
خسوس کاندلاس که در پایان گرندپریکس برزیل به دلیل مشکلات شخصی عازم کشورش شده بود و دو روز مانده به دیدارهای دوستانه با تیم‌های امید و بزرگسالان روسیه، به ایران بازگشت، بار دیگر به کشورش سفر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،خسوس کاندلاس که در پایان گرندپریکس برزیل به دلیل مشکلات شخصی عازم کشورش شده بود و دو روز مانده به دیدارهای دوستانه با تیم‌های امید و بزرگسالان روسیه، به ایران بازگشت، بار دیگر به کشورش سفر کرده است.
او روز شنبه هفته گذشته از اسپانیا وارد ایران شد و تنها یک روز توانست در تمرین شاگردانش پیش از دیدار با روس‌ها حاضر باشد و درحالیکه به نظر می‌رسید به این زودی‌ها سفری به کشورش نداشته باشد، روز پنجشنبه تهران را به مقصد اسپانیا ترک کرد.
مترجم وی، دلیل این سفر را مشکل شخصی خسوس کاندلاس عنوان کرد و اینکه وی به جای کریسمس، حالا سفری ۱۰ روزه داشته و درواقع سفرش را زودتر آغاز کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

س م دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

بنده خدا حق داره از محیط آلوده فوتسال ایران خودش را دور کنه تا بتونه با آرامش بهتری واسه برنامه های خودش و تیم ملی فکر کنه
وقتی در همایش مربیان مثلا برتر فوتسال و آنهم بخصوص از مثلا بزرگان فوتسال این مملکت آنهمه متلک و تمسخر ببیند از بقیه چه انتظاری باید داشته باشد?!!
جایی که حتی بسیاری از دوستان با وجود اشکال در انتقال مطلب توسط مترجم چون از درک و فهم مطالبی که خسوس ارایه میداد عاجز بودند روی به تمسخر آورده بودند و این زیبنده ما ایرانیها که فقط خوب حرف میزنیم ولی در عمل ۰۰۰ و مدعی فرهنگ در جهان هستیم نبود!