کد خبر : 15232
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 10:48
-

بلاتکلیفی تیم‌ها برای دور برگشت لیگ برتر

بلاتکلیفی تیم‌ها برای دور برگشت لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجودی که عصر روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار هفته سیزدهم، دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با قهرمانی تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید، اما هنوز تیم‌ها از زمان آغاز دور برگشت و برنامه باز‌ها بی‌اطلاع هستند. در همین خصوص وقتی با مربیان تیم‌های لیگ برتری صحبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجودی که عصر روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار هفته سیزدهم، دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با قهرمانی تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید، اما هنوز تیم‌ها از زمان آغاز دور برگشت و برنامه باز‌ها بی‌اطلاع هستند.

در همین خصوص وقتی با مربیان تیم‌های لیگ برتری صحبت میکنیم، آنها به دلیل عدم اعلام برنامه از سوی کمیته فوتسال، تکلیف خود را نمی‌دانند و برای تعطیل کردن تمرینات و زمان استارت دوباره خود دچار تردید هستند.

با توجه به اینکه لیگ به خاطر حضور تیم ملی فوتسال در گرندپریکس برزیل، سه هفته بعد از برگزاری هفته دهم مسابقات، تعطیل شد به نظر نمی‌رسد که کمیته فوتسال تعطیلی چند هفته‌ای برای نیم فصل در نظر بگیرد و این احتمال می‌رود که بازی‌ها دوباره از پنجشنبه و جمعه هفته آینده ادامه پیدا کند.

با این وجود هنوز هیچ برنامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال نشده و به نظر می‌رسد با وجود گفته سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال مبنی بر آغاز کار آرش جابری در این کمیته به عنوان جایگزین مرحوم حسین‌زاده، هنوز جابری همکاری‌ رسمی‌اش را آغاز نکرده و همچنان بی‌برنامگی‌ها و عدم اجرای دقیق کارها کاملا مشهود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

تا حالا که اکثر این تعطیلیها به نفع تیمهای معروف پولدار مثل گیتی و تاسیسات و دبیری بوده تا کمی تیمهشون را جمع و جور کنند وگرنه به ضرر تیمهایی مثل قم بود که روی نوار پیروزی بودند

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

برعکس سرمربی بایدتم خودراجمع کند