کد خبر : 15176
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 9:57
-

کشاورز:با آنالیز دقیق فردوسی را بردیم/تا پایان هفته تکلیفم روشن می شود

کشاورز:با آنالیز دقیق فردوسی را بردیم/تا پایان هفته تکلیفم روشن می شود
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم فردوسی مشهد را با تمرکز بر روی نقاط ضعف آن و استفاده بهتر از موقعیتهای پیش آمده شکست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بعد از پیروزی تیمش در مقابل تیم فوتسال فردوسی مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با شناخت قبلی نسبت به حریف خود به میدان آمده بودیم و با مشاهده دیدارهای قبلی این تیم آنالیز دقیقی از آن به دست آوردیم.

وی ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست نسبت به تیم فردوسی مشهد به مراتب مسلط تر بود ولی تیم حریف ما در نیمه دوم بازی بهتری انجام داد.

وی اظهار کرد: همچنین تیم ما در بخش دفاعی موفق تر از تیم فردوسی عمل کرد و با استفاده مناست از فرصتهای پیش آمده حریف خود را شکست دادیم.

کشاورز گفت: در مجموع هر دو تیم گیتی پسند و فردوسی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاردند و تماشاچیان و هواداران از مشاهده این بازی لذت بردند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان بر گفته خود برای قطع همکاری با گیتی‌پسند به عنوان مربی – بازیکن مصر است، تصریح کرد: هفته‌هاست در این مورد با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام و تصمیمم را گفته‌ام. منتظر پاسخ آنها هستم و ان‌شاءالله که با خواسته‌ام موافقت شود. تصمیم من که جدی است و فکر می‌کنم بهتر باشد که این سمت را تحویل دهم. هنوز که هیچ چیزی از سوی باشگاه اعلام نشده و فکر می‌کنم تا پایان هفته تکلیفم مشخص شود.

بازیکن باسابقه تیم ملی فوتسال یادآور شد: هفته‌هاست که نباخته‌ایم و تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. شرایط تیم نسبت به قبل خیلی بهتر شده و فکر نمی‌کنم نفر بعدی که مسئولیت تیم را به عهده بگیرد، مشکلی داشته باشد. اکنون بهترین زمان برای تحویل دادن تیم است، خصوصا اینکه نیم فصل اول نیز به پایان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدارتم سلطان دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

تو همیشه سربلندی

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

بنظرم بابت آنالیز دقیق بایستی از آقای بی غم تشکر کنید چون ایشون خیلی خوب تیمهای مشهدی رو برای رفاقت با گیتی پسند میفروشند.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

ولی اگر در این بی پولی و بدهکاری گیتی به مردم پول یا ماشین بدهند حتما با جان و دل ادامه میدهم

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

در این آنالیز دقیق فقط نمیدونستم چطوری جلوی ۴ بار تیرک خوردن را بگیرم
بخشی از آنالیز ما هم این بود که به آقای بیت سیاح بگوئیم جلوی تشویق مشهدی ها را که از تبلیغات استفاده میکردند هرطور شده بگیره و حتی اگه خواستند با سوت زدن هم تیم خود را تشویق کنن بازی را قطع کنه!!!!!