کد خبر : 15803
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 9:25
-

نجاریان:تیم ها ۴۰روز برای نقل و انتقالت فرصت داشتند/با تشویق هواداران و همت بازیکنان ۳ امتیاز بازی با گیتی را می گیریم

نجاریان:تیم ها ۴۰روز برای نقل و انتقالت فرصت داشتند/با تشویق هواداران و همت بازیکنان ۳ امتیاز بازی با گیتی را می گیریم
عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال با بیان اینکه در نیم فصل لیگ فرصت کافی در اختیار تیم‌ها داده شد،گفت: در مدت 40 روزی که لیگ تعطیل بود فرصت بسیار خوبی برای نقل و انتقالات تیم‌ها برای جذب بازیکن بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان اظهار داشت: بازی‌های لیگ بر اساس برنامه سازمان لیگ برگزار و مسابقات این هفته نیز به تعویق نمی‌افتد.

وی با اشاره به درخواست مسئولان تیم فوتسال شهرداری ساوه مبنی بر تعویق یک هفته‌ای لیگ تصریح کرد: هیئت رئیسه کمیته فوتسال به پیشنهاد تیم شهرداری ساوه جواب رد داد و به طور حتم بازی‌های این هفته طبق برنامه برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال با بیان اینکه در نیم فصل لیگ فرصت کافی در اختیار تیم‌ها داده شد،گفت: در مدت ۴۰ روزی که لیگ تعطیل بود فرصت بسیار خوبی برای نقل و انتقالات تیم‌ها برای جذب بازیکن بود.

نجاریان با اشاره به اینکه تنها تیم شهرداری ساوه درخواست تعویق بازی‌ها را کرده است، اذعان داشت: هیئت رئیسه تابع قانون است و با توجه به فشردگی بازی‌ها باید به درخواست ۱۳ تیم دیگر که خواهان بازی در لیگ هستند احترام گذاشت.

وی درباره وضعیت تیم شهروند ساری گفت: این تیم پس از کسب نتایج ضعیف در بازی‌های گذشته بازیکنان شهروند در سه بازی آخر خوب کار کردند و سه پیروزی متوالی توانستند تا حدودی جایگاه خودشان را در جدول بهبود بخشند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در پایان با بیان اینکه بازیکنان این تیم آماده بازی مقابل گیتی پسند اصفهان هستند، افزود: بازیکنان آمادگی خوبی دارند و با تشویق هواداران و همت بازیکنان می‌توانیم سه امتیاز بازی مقابل گیتی پسند را به دست آوریم.

به گزارش فارس، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور پنجشنبه ۲۷ آذر شهروند ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان گیتی پسند اصفهان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

بابا دست از سر شهرداری ساوه بردارید.هرچی میشه میندازید گردن این تیم.نیم فصل دوم همتونو سوراخ میکنیم