کد خبر : 16185
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 23:52
دسته‌بندی نشده
-

از پرتاب بطری به زمین تا درگیری قائم مقام دبیری با تماشاگر!

از پرتاب بطری به زمین تا درگیری قائم مقام دبیری با تماشاگر!
دیدار تیم های دبیری تبریز و حفاری اهواز به یکی از بازی های حاشیه ای فصل تبدیل شد که در این بازی اتفاقات بد زیادی افتاد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم دبیری تبریز با حفاری خوزستان در حالی برگزار شد که شاگردان جواد اصغری مقدم درصدد تحمیل اولین شکست حفاری و کم کردن فاصله خود با صدر جدول بودند که بازی منطقی شاگردان ناظم الشریعه و درخشش فوق العاده علیرضا صمیمی باعث شد دبیری در خانه متحمل شکست سنگینی شود.این بازی با حواشی زیادی همراه بود.

– تیم حفاری در دیدار امروز یک بازی منطقی برابر ستارگان دبیری به نمایش گذاشت و موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲-۱ به پایان برساند در نیمه اول بازی در چند صحنه لایی انداختن فرهاد فخیم از بازیکنان حفاری باعث شد تماشاگران با شور و اشتیاق بیشتری مشغول تشویق تیمشان شوند.

– در نیمه اول این دیدار هم در چند صحنه کلاشی قائم مقام باشگاه دبیری که در سکو حضور داشت با اعتراض به داوری این دیدار باعث تحریک هواداران می شد.

– با شروع نیمه دوم دبیری بازی را هجومی شروع کرد و توپ و میدان در اختیار بازیکنان دبیری بود که در مقابل دفاع منطقی و حفظ توپ توسط بازیکنان حفاری باعث شد دبیری از رسیدن به گل ناکام بماند و در ضد حملات سریع و خوب حفاری باعث شد این تیم دوگل دیگر را نیز به ثمر برساند تا این تیم با نتیجه ۴-۱ دبیری را در خانه شکست دهد.

– در این دیدار مربیان هر دو تیم بارها نسبت به سوت های داور معترض بودند و همین اعتراض ها باعث شد تا کنترل بازی از دست داوران خارج شود؛ به طوری که روی گل چهارم داور که معتقد به کرنر به نفع حفاری بود و همین ضربه به گل تبدیل شد افشین دبیری اعتراض سفت و سختی به نصیرلو داور اول این دیدار داشت که در حین اعتراض وی کلاشی از بین تماشاگران به داخل زمین رفت و وی نیز به نصیرلو اعتراض کرد.سپس نصیرلو هردو را اخراج کرد.این پایان ماجرا نبود و چندین بار دیگر شاهد اعتراض نیمکت دو تیم به داور بازی بودیم.

-ناظر بازی در اواسط نیمه دوم،بازی را بخاطر استفاده لیدرهای دبیری از شیپور متوقف کرد و از این موضوع شدیدا اعتراض مسئولان دبیری را در پی داشت که با دخالت آرش جابری دبیر اجرایی مسابقات و جواد اصغری مقدم ختم بخیر شد.

– تعداد معدودی از لیدرهای دبیری با الفاظ رکیکی بازیکنان حفاری را صدا می زدند.

– دو دقیقه مانده به پایان بازی باز هم اعتراضات بالا گرفت و تایمر اسکوربورد در این اعتراضات متوقف نشد تا ۲ دقیقه تمام شود و سوت اسکوربورد تماشاگران دبیری را خشمگین کرد. به همین دلیل شاهد پرتاب بطری آب معدنی و چیزی شبیه به شیشه به زمین مسابقه بودیم که یکی از این بطری ها جلوی پای صمیمی به زمین برخورد کرد. دروازبان حفاری هم از این فرصت استفاده کرد و در حالی که بازیکنان دبیری مشغول اعتراض و جر و بحث با داور بودند، بطری ها را از زمین جمع کرد و سپس به سمت تماشاگران آمد و خواهش کرد که چیزی بطرف زمین پرت نکنند تا باعث مصدومیت بازیکنان شود.

– ادامه بازی با استفاده از کرنومتر جریان پیدا کرد!

– پس از پایان سوت بازی تعدادی از تماشاگران که از شکست تیم ناراحت بودند متلک هایی به بازیکنان دبیری می گفتند که کلاشی با عصابانیت به سمت تماشگران رفت و بطری آب معدنی را به سمت یکی از تماشاگران پرتاب کرد. این بطری با صورت تماشاگر برخورد کرد و باعث بوجود آمدن درگیری در سالن شد که با دخالت نیروی انتظامی این قضیه ظاهرا ختم بخیر شد ولی این تماشاگر مضروب به همراه تعداد زیادی از تماشاگران منتظر بیرون آمدن کلاشی از سالن بودند.

– بازیکنان پایاسازه به همراه کادرفنی در سالن حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسين شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

آقاى دبیرى این تیم است یا…که درست کردى؟این تیم رو آخه دادى دست یک بچه همین میشه دیگه!!نتیجه برخورد با شمس رو حالا خواهى گرفت هم تو هم اون اصغرى نا..

هوادار دبیری شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۲۴

سلام
من آقای کلاشی رو خوب می شناسم ایشان متاسفانه فقط به دنبال تخلیه روانی خودش هست و حضورش در فوتسال کشور بسیار خطرناکه لطفا رسیدگی کنید.

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

من تا یادم میاد تیم دبیری حتی وقتی که کاندیدای سقوط به لیگ یک بود زمان مرحوم بابک معصومی اینجوری تو زمین خودش نباخته بود افسوس که تیم افتاده دست نامحرما که واسه تیم دبیری زحمت نکشید اگه کشیده بودن با این نتیجه باید میمردن

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

سلام اقای کلاشی ما فقط به خاطرتو به سالن میایم دوست داریم داش حبیب کلاشی

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

تیم دبیری نصف قهرمانی پارسالشو مدیون همین آقای کلاشی هستش.یادمون نره بعد باخت به راه ساری همه تیمو ول کردن و کلاشی بود که بازیکنان و کادر رو دور هم جمع کرد.متاسفانه تیم دبیری امسال دست کسانی افتاد که از کلاشی هم کار ی برنمیاد