کد خبر : 16193
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 23:32
دسته‌بندی نشده
-

تشنج گلر قمی منصوری جرقه تشنج در سالن حیدریان قم!/ اعتراض به مصاحبه تلویزیونی با ایلانلو دردسرساز شد

تشنج گلر قمی منصوری جرقه تشنج در سالن حیدریان قم!/ اعتراض به مصاحبه تلویزیونی با ایلانلو دردسرساز شد
تشنج عجیب و غیرمترقبه گلر منصوری که از سوی داور تمارض دانسته شد، جرقه تشنج در بازی تیم های ماهان و منصوری در سالن حیدریان قم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قم، دیدار تیم های ماهان تندیس قم و منصوری قرچک در قم توام با حواشی زیادی بود که قمی بودن گلر و یکی از بازیکنان منصوری که هر دو از این تیم جدا شده و راهی قرچک شده بودند در این اتفاقات بی تاثیر نبود.

حواشی اولین بازی ماهان و منصوری که از دور برگشت که از ساعت ۱۵:۴۵ در سالن مملو از جمعیت حیدریان برگزار شد به شرح ذیل است:

*علی رعدی که برای نخستین بار هدایت قمی ها را بر عهده داشت از سوی تماشاگران ماهان تندیس در ابتدای بازی تشویق شد.

*میثم ایلانلو بازیکن سابق ماهان تندیس که در نیم فصل اول از این تیم اخراج شده و به جمع قرچکی ها پیوسته بود مورد هجمه تماشاگران قمی قرار گرفت به صورتی که تماشاگران وی را با لقب اخراجی خطاب قرار داند.

*محمد دهقان دروازه بان باسابقه قمی‌ها که این فصل در منصوری بازی می‌کند دو نیمه متفاوت داشت به صورتی که در نیمه اول مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت اما پس از اتفاقات نیمه دوم شرایط عوض شد. این دروازه بان که پس از پیش افتادن منصوری به صورت مکرر خود را روی زمین می انداخت و بنا به ادعای قمی ها وقت کشی می کرد با اعتراض شدید هواداران و کادر فنی ماهان مواجه شد.

*جرقه تشنج در این دیدار از صحنه‌ای که دهقان در شرایطی که توپ بر روی دروازه اش نبود خود را به زمین انداخت و حالتی شبیه به تشنج به خود گرفت به صورتی که پزشک وارد زمین شد و تنفس مصنوعی به وی داد! کادر فنی ماهان تندیس و بازیکنان اعتراض شدیدی به این صحنه داشتند و آن را تمارض می دانستند تا اینکه داور بازی هم وارد عمل شده و به دهقان کارت زرد نشان داد.

*درگیری های این بازی بلافاصله بعد از سوت پایان بازی شروع شد؛ جایی که درگیری هایی بین کادر فنی ماهان و دهقان دروازه بان منصوری رخ داد که لیدر ماهان تندیس هم مثل همیشه در بطن ماجرا بود. هنگام درگیری بازیکنان منصوری به کمک هم تیمی خود آمدند و بعد از درگیری هایی بالاخره به رختکن رفتند.

*در اوج درگیری ها در کف سالن حیدریان حراست ورزشگاه از ورود خبرنگار پایگاه خبری جلوگیری کرد و هنگام نشان دادن کارت خود با برخورد بد مسئولین مواجه شد و کارت خبرنگار پایگاه ضبط شد.

*این پایان اتفاقات بازی نبود چراکه درگیری های بعدی در صحنه ای رخ داد که خبرنگار صدا و سیمای استان قم قصد مصاحبه با میثم ایلانلو بازیکن نیم فصل اول قمی ها را داشت. بهرامی مربی دروازه بان های ماهان تندیس در این لحظه وارد صحنه شده و مانع از تهیه گزارش از شد و ضربه ای به صورت خبرنگار زد! وی مدعی بود با بازیکنی که از ماهان رفته نباید مصاحبه شود! در این لحظات نیروی انتظامی و سایر خبرنگاران وارد ماجرا شده و لحظات متشنج تری در سالن ایجاد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 41 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قطر نرفته جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

قمی های عزیز جنبه باخت را داشته باشید

قطر نرفته جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

بازی بردو باخت داره یکم صبور باشید قمی های عزیز

شایان (یه قرچکیه تمام عیار ) جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

زنده باد منصوری قرچک
با وجود این همه مشکل بازم مردونه میجنگن بچه ها
خدا قووووت پهلوونا
کل تیمهای لیگ که اکثرا یکی دو سال قدمت دارن یه طرف،،،شهید منصوری قرچک پرافتخارترین تیم ایران هم یه طرف

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

البته عمرن بتونی قهرمانی بیاری شریفی ، اینجا مثل امیدا نیست ثقل سن بیاری تو زمین

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۰

مشکل ما اینه که فقط به برد و باخت نگاه میکنیم خیلی مائل پشت پرده هست ، شریفی و لیدرش شدن شبیه قورباقه ی ۷ تیر کش تو شلوغی شهر، یه روز بد میخورین زمین حواستون باشه خدا اون بالاست این کاراتون بی جواب نمیمونه ، با جوونای مردم چه کردین؟؟ محمد دهقان از نوجوانان تو قمه میثم هم همین طور ، همه از دست شما فرار کردن به شهرهای دیگه !!! این قهرمانی به درد عمت میخوره ، فقط حاشه فقط حاشه لعنت به همه اونایی که میخوان نتیجه رو جز جایی تو زمین رقم بزنن ، درود به شرف اونایی که زیر بار ظلم نموندن و از قم رفتن ، ولی باید همه متحد شن تا تو رو از قم بکنن بیرون

باقری جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

دوسال قبل تیم قم با بازیکن های بومی شخصیت قهرمانی پیدا کرد.
سال بعد کادر فنی را عوض کردند. تیم داشت نابود می شد محسن حسن زاده و دکتر باقری تیم رو نجات دادند و قهرمان جام حذفی کردند.
امسال با ۷ برد تمام تیم های ایران را شکست می داد دوباره ناصر شریفی و جلالی دست به کار عجیب و غریب زدند.
تا موقعی که تیم میبرد شریفی دست نوازش به سر تیم های باخته مثل ساوه و.. می کشید.حالا بعد از باخت بچه و لیدرهایی که پول می گیرند می ریزند سر خبرنگار ها .
تیم قم ارث پدری کسی نیست که هر کاری خواستند با هاش بکنند .زحمت های زیادی برای این تیم کشیده شده شما دارید نابودش می کنید.
بخدا دنیا به مدیران قمی می خندد.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۱

احسنت ، درود به شما ، تیم با وجود افراد تحصیل کرده ای مثل دکتر باقری جون گرفت و سال ۹۱ کل ایران رو لرزوند ولی افتاد دست ارازل و اوباش و افراد حقیر شدن مدیر عاملش … حقیر تر از این شخص ندیدم که لیدرها رو پول بده و سوپر مارکت براشون بزنه و نون خور خودش کنه تا هر کاری خواستن براش بکنن …
این طرف ارازل اوباش که اگ دستگیر بشن یا مشکلی پیش بیاد یه سپاهی در نقش مدیر عامل از اون طرف مشکل لیدرش رو سریعن حل میکنه …
امیدواریم سریع تر از قم گورشونو گم کنن اینارو فقط باید تبعید کرد به جزیره ی آدم خوارا ، … البته اگر برن اونجا هم باز آدم خوارا از دستشون عاصی میشن!!!

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۶

دهقان بازی را زشت کرد

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

چ ربطی داشت به میثم ایلانلو که فحش بخوره؟؟ چون با شریفی مشکل داره و حرف حق رو میگه باید به ناموسش فحش بدن و خانوادش رو اذیت کنن؟؟

هوادار شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۸

عشق من منصورى قرچک. ایشالا پنج شنبه بازم سالن پر از تماشاگر میشه. جونم فداى قرچک

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

قرچک سرت رو بالا کن جدول رو نگا کن

قرچکی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

تو این ۱۵،۱۶ سال که منصوری همیشه بالای جدول بوده ، جنابعالی کجا تشریف داشتی؟؟!۱
انشاا… روزهای خوب منصوری میرسه…

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۳

روز ماهان نبود وگرنه دهقان گلر نیست اگه گلر بود با این همه رابطه که سال ها گلر قم بود یه گلر حسابی میشد

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

محمد دهقان همونی یه که با صبا نایب قهرمان شد اگر دهقان گلر نیست پس ایازی هم گلر نیست بهترین گلر قم محمد دهقاه شکی توش نیست ، تیم ملی دانشجوها هم بوده ، این تماشاگرا دارن تغذیه میشن که فحش بدن تا بازی رو بیرون از زمین رقم بزنن ، اینا همونایی هستن که دهقانو تشویق میکردن بعد فحش خور مادر میدن ، روی هم از ۲۰۰۰ نفر ۳۰ نفر هم نمیشن ولی همیشه آبروی قم رو میبرن

بچه قمی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

دهقان گلر نیست!!!!
واقعا متاسفم برات.
اگر امروز تو سالن بودی فرق دهقان و ایازی رو متوجه میشدی.
یه تنه تیم درآورد برای قرچک.
حالا با ایازی بسوزید و بسازید……خخخخخ

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

حاج ناصر بری دیگه بر نگردی

محمد 22 ساله شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

ایشالا …

میلاد ملکی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۳

چرا ننوشتید پسرهای حاج ناصر شریفی در این درگیری حضور داشتند و به خبرنگاران و تصویربرداران حمله و فحاشی کردند.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

من با چشمهای خودم دیدم که مصطفی شریفی وعلی شریفی پسران مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس خبرنگاران و فیلمبرداران صداوسیما را کتک زدند…

هوادار فوتسال شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۴۳

بدبختی ما اینه که این هادی بهرامی مربی گلرهای ماهان تندیس همیشه تو این درگیریها و دعواها حضور داره …..
من موندم چرا این اقارو محروم نمیکنن و دست از این کاراش برنمیداره…..

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۴۸

علی شریفی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم، تحرک زیادی برای هدایت بازیکنان در زمین مسابقه داشت و برخی افراد از امکان حضور وی در کادر فنی این تیم به عنوان مربی سخن گفتند.

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۹

اون موقع میشه مرگ فوتسال در قم

خبرگزاری فارس قم شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۴۹

پس از پایان بازی بین کادر فنی ماهان تندیس از جمله هادی بهرامی و علی شریفی با خبرنگاران صداو سیما و شبکه خبر درگیری به وجود آمد.

بازیکن با تعصب ماهان تندیس شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

این علی شریفی به خاطر باباش زودتر ازهمه بازیکنهای ماهان پولشو از باشگاه گرفته و رفته یک ماشین خریده..اما هنوز بعضی از بازیکنان ماهان از جمله وفایی ، ایازی و بازیکنان امید هنوز پولی دریافت نکردن….

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

پس خاک تو سر تو و سایر بازیکنا که ساکتین ، خاک تو سر وفایی و اروجی و سعیدقاسمی که میدونن چه خبره و ساکتن ، واقعا تاسف داره …

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۵۷

ای مسئولین سایت سلام و خسته نباشید… جون مادرتون و جون ناموستون پیامها را تایید کنید تا بلکه این حاج ناصر شریفی از قم بزار بره بیرون

علی شریفی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

اقای قم مهد فوتسال مرد باش بیا رودر رو حرف بزن من که میدونم تو کی هستی من علی شریفی هستم تو اگه عرضه داشتی تو تیم بودی پس بدون لیاقتشو نداری که باشی…امثال تو عقده ای که جرات حرف زدن نداری میای اینجا چرت و پرت میگی اخه کجای فوتسال بودین که ادعا دارین…من ادعا دارم چون کلی مقام و افتخار دارم اما تو کجا بودی تاحالا …

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

چرا فیتیل کشیدی علی شریفی نترس من ایلانلو نیستم ، تو ام از فوتسال فقط استپ کف پا بلدی ، هیچی نیستی اگر تو بازیکنی ۹۰ درصد قمی یا از تو بهترن ، آدم اینقد حقیر که بخواد با این کارا پیشرفت کنه؟؟ عمرن منتظر زمین خوردن دارو دسته ی تو ایم ، امیدوارم ایلانلو و محسن حسن زاده هر چه زودتر علیه فسادهایی که داشتین صحبت کنن و دستتون رو بشه ، تو کی هستی که بخوای عربده کشی کنی و بری خبرنگارو بزنی؟؟

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

راستی از افتخاراتت بیشتر برای مردم بگو … نکنه کاپیتانیت تو جوانان ارم کیش؟؟؟ اونم که بابات بهت داد دیگه چی؟؟ :v

فوتسال شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۲۸

حاج ناصرشریفى یادت میاد پارسال یه بازیکن ماهان سه تا گل به همین تیم قرچک زد،الان کجاست؟
“یکى هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون رفته دبیرى …
ممد کوهستانى واویلا واویلا ممد کوهستانى واویلا واویلا

هوادار فوتسال قم شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

واقعا متاسفم که این باشگا کهه داره لیدر سالاری می کنه. خجالت بکشید که تو شهر حضرت معصومه (س) ۳۵ دقیقه فحش ناموس می دید به بازیکنایی که تا همین چند وقت پیش نال خودتون بودن.
باید خیلی احمق باشیم که فکر کنیم که فحش ها خودجوشه. تماشاگر گوشش به لیدره که هر چی از دهن لیدر میاد بیرون همونو میگه.
اون لیدری هم که ادعای حمایت از شهر و تیمش میشه اگه مرده مجانی بیاد لیدری تیمشو بکنه. ببینم از بازی بعد میاد یا نه.
آقای باشگاه ماهان تندیس. تا کجا بی فرهنگی و بی مدیریتی؟؟؟؟؟

محمد علی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

تا زمانی که چهره‌هایی همچون عباس یداللهی و ناصر شریفی زمامدار آقای جلالی مدیرعامل ماهان تندیس هستند وضعیت همینه

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

احسنت

قم مهدفوتسال شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

علی شریف بشین سرجات دیگه ادعا نکن اندازه یه بچه هم بازی بلدنیستی

دلسوز. شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

حاج ناصرشریفى یادت میاد پارسال یه بازیکن ماهان سه تا گل به همین تیم قرچک زد،الان کجاست؟
“یکى هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون رفته دبیرى …
ممد کوهستانى واویلا واویلا ممد کوهستانى واویلا واویلا

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

ilna.ir/news/news.cfm?id=234784 فقط برید بخونید تا بفهمید دیروز چی گذشت

j.t شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

دهقان زندگیش تو قم تموم شد.عربا این کارارو نمیکردن که دهقان انجام میداد.ناسزارو به خاطره قرچک به جون خرید…متاسفم برات..

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

پارسالم واسه قم این کارارو کرد ولی ازش تشکر کردید . یادته؟

سيبري شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

علی شریفی. تو هروقت تونستی دو قدم پا به توپ راه بری بیا حرف از افتخارو فوتسال بزن. اینارو به یکی بگو تو و باباتو نشناسه

بچه قمی شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

اخه شریفی تو یه درصد به فوتسال میخوری اونم چی مهد فوتسال ایران “قم”

نام ... دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

اقای افتخار اگه بهت دور بدن میگی من سلطان فوتسال قمم . اصغر حسن زاده کیه . بابا هرکسی که قد تو که تمرین کردی فوتسال رو از تلویزیون میدید الان میشد فالکاو . ولی تو قد بچه ۴ ساله کوچه ما بلد نیستی به توپ ضربه بزنی