کد خبر : 16060
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 12:44
-

شمسایی: تلاش کل تیم را گل کردم / دست بازیکنانم را می بوسم

شمسایی: تلاش کل تیم را گل کردم / دست بازیکنانم را می بوسم
مربی-بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دیدار آینده تیمش با دبیری تبریز گفت: چه ببریم چه ببازیم اهمیتی ندارد فقط امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد. ما به دنبال انتقام نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی که زننده هر دو گل تیمش در مصاف با میثاق تهران بود، بعد از این برد تأسیسات اظهار داشت: خدا را شکر که ٣ امتیاز حساس را در یک بازی سخت گرفتیم. خدا خیلی به ما لطف کرد که توانستیم میثاق را شکست دهیم. در مورد گلزنی ام هم باید بگویم خیلی خوب استراحت می کنم. در زمین تلاش می کنم که اکنون در  این سن هم می توانم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

وی در مورد صحبت های حسین شمس که وی را بازیکن استثنایی فوتسال خوانده، تصریح کرد: او به من لطف دارد و شاگردش هستم. کادر تیم خوب است. همه با هم هماهنگیم. سخت است که هم بازی کنم و هم مربیگری اما به این شرایط عادت کردم و این دومین سال متوالی است که با همین شرایط کارم را ادامه می دهم. باید خیلی در ادامه تلاش کنم و تجربیاتم را بیشتر کنم.

آقای گل فوتسال جهان در مورد گلزنی اش در این دیدار نیز، یادآور شد: گل زدن مهم نیست. مهم تلاش تیم است و اینکه همه با تمام وجود کار کنیم. در واقع کسی که گل می زند تلاش سایر اعضای تیم را کامل می کند. من دست همه بازیکنانم را به خاطر تلاش شان می بوسم.

سرمربی تیم تأسیسات در مورد بازی هفته آینده تیمش با دبیری تبریز، تصریح کرد: سال گذشته با این تیم قهرمان لیگ برتر شدیم. روزهای خوشی را در تبریز سپری کرده ام. حالا هم دوباره با تیم خودم بازی دارم. چه ببریم چه ببازیم اهمیتی ندارد فقط امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد. ما به دنبال انتقام نیستیم فقط تلاش مان را می کنیم که خوب نتیجه بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق ساری جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

بیا ساری کارت داریم

ایمان جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

شمسایی برو دست داور بازی رو ماچ کن که هر بازی برات خیلی برات رحمت میکشن!!