کد خبر : 16062
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 12:46
-

کشاورز:برای مدعی ماندن در لیگ به برد نیاز داشتیم

کشاورز:برای مدعی ماندن در لیگ به برد نیاز داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز اظهار کرد: برد خوبی در ساری کسب شد و با این برد همچنان از مدعیان لیگ باقی ماندیم. وی با اشاره به ارائه بازی خوب و زیبا از سوی بازیکنان دو تیم در این دیدار تصریح کرد: شهروند بازیکنان خوب و جوانی دارد که در برابر ما بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز اظهار کرد: برد خوبی در ساری کسب شد و با این برد همچنان از مدعیان لیگ باقی ماندیم.

وی با اشاره به ارائه بازی خوب و زیبا از سوی بازیکنان دو تیم در این دیدار تصریح کرد: شهروند بازیکنان خوب و جوانی دارد که در برابر ما بازی خوبی انجام دادند.

بازیکن و سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه شهروند از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است، ادامه داد: بازی کردن در حضور تماشاگران پرشور ساروی برای هر تیم و بازیکنی سخت است اما بازیکنانم از تجربه خوبشان موفق به کسب امتیاز شدند.

کشاورز در پایان با اشاره به قضاوت خوب داور این بازی خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوبی داریم و پس از دریافت گل از میزبان توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت در یک بازی پرگل پیروز شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق ساری جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

آقا محمد کشاورز خودت دیدی که چقدر ما سارویا دوست داریم هروقت برای زدن اوت یا کرنر اومدی کناره زمین دیدی چقدر دوست داشتو بعضیا هم اومدن بوسیدنت این نشون میده ما الکی به همه فحاشی نمی کنیم بازیکنای تو زمین باید کاری کرده باشن تا باعث خشم هواداران شده باشه مثله نظری و شمسایی و دوم خود قبول کن داوری به خاطر اسم و رسم گیتی با شما بود سوم واقعا برای فدراسیون متاسفم که داوری رو که فصل قبل بخاطره ناراحتی از تماشاگرا بازیرو نیمه کاره تمام کرد داور این بازی مهم کردن هرکی بودم از رو انتقام به ضرر ساری سوت میزد.

هوادار گیتی پسند جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

آقای کشاورز خسته نباشید ان شالله که در بازیهای بعدی هم امتیاز کسب کنید و قهرمان بشید

محمد جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

یه مردتو فوتسال ایران هست.اونم سلطان محمدکشاورز

نام ... شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۵۳

انصافا چند برد از گیتی سراغ دارید که بدون مشکلی در داخل یا خارج از زمین و معمولا با مسایل داوری بدست اومده باشه؟

سعید شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

محمد جان وسایر بازیکنان تیم گیتی پسند خسته نباشید خدا قوت
یکم عزم ویمقدار اراده قوی…..جام قطعا مال شماست