کد خبر : 16538
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 19:00
-

سه بازیکن جدید در کشاورز قزوین

سه بازیکن جدید در کشاورز قزوین
مدیر و سرمربی تیم دسته اولی فوتسال کشاورز قزوین از جذب سه بازیکن جدید و بومی برای تیمش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر و سرمربی تیم دسته اولی فوتسال کشاورز قزوین از جذب سه بازیکن جدید و بومی برای تیمش خبر داد.

محمود عبدالهی افزود: مهدی عبدالهی، سعید یاقوتی و حمید سرخ دار برای پیوستن به تیم کشاورز در نیم فصل دوم قرارداد امضاء کردند.

وی یادآور شد: عبدالهی از تیم دسته اولی کاشی نیلو اصفهان و یاقوتی و سرخ دار نیز از تیم دسته دومی شهید فرجی قزوین به کشاورز اضافه شده اند.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین ادامه داد: مذاکراتی نیز با مرتضی عسگری بازیکن فصل پیش خود داشته ایم و تکلیف حضور این بازیکن نیز تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

عبدالهی همچنین از تلاش خود برای به خدمت گرفتن یک بازیکن دیگر خبر داد و گفت: در پی جذب یک دروازه بان نیز هستیم.

مدیر تیم فوتسال کشاورز قزوین اوضاع مالی تیمش را همچنان وخیم خواند و افزود: جذب بازیکنان جدید نشانه ای از حل مشکلات تیم ما نیست چرا که نفرات جدید را با قول و وعده به تیم خود اضافه کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مالی تیم کشاورز با چندتن از مسوولان استان قزوین دیدار کرده است، افزود: قول و قرارهایی برای کمک مالی به تیم داده شده اما هنوز عملی نشده است.

عبدالهی گفت: با اختصاص ۲۰ میلیون تومان می توانیم هزینه های ضروری و اولیه تیم خود را برای نیم فصل دوم لیگ تامین کرده و مانع از سقوط تیم به لیگ دسته دوم شویم.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین با بیان اینکه تیمش مشکل فنی ندارد، افزود: با این وجود مشکلات مالی فراوان بر عملکرد فنی تیم نیز تاثیر گذاشته است.

تیم کشاورز قزوین هم اکنون و تا پایان نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در قعر جدول گروه الف (دریای خرز) این رقابت ها قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

برای چنین سایتی زشت است که منبع خبر را نزند