کد خبر : 16507
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 14:29
-

محمدی:شهرداری ساوه از ابتدا خوب بسته نشد/ مرتضوی مدیر فنی است

محمدی:شهرداری ساوه از ابتدا خوب بسته نشد/ مرتضوی مدیر فنی است
مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه از آخرین وضعیت تیم فوتسال این باشگاه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نادر محمدی گفت: در پی باخت تیم شهرداری ساوه برابر مقاومت البرز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، سرمربی شهرداری به صورت شفاهی استعفای خود را از سرمربیگری نماینده فوتسال استان مرکزی در لیگ برتر اعلام کرد.

مدیرعامل شهرداری ساوه اضافه کرد: این استعفا کتبی نبوده و هیئت مدیره باشگاه نیز با برگزاری جلسه‌ای نظر به ادامه همکاری خوراکچی به عنوان سرمربی این تیم دادند و با صحبت‌هایی که با وی شد تمرین روز گذشته این تیم با خوراکچی انجام گرفت.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای کسب نتیجه این تیم در لیگ برتر فوتسال و خارج شدن وضعیت آن از شرایط بحران دارید گفت: اولین اقدام اضافه کردن بازیکن خارجی به منظور پر کردن سهمیه جاهای خالی است که با مصوبه هیئت مدیره با جذب بازیکن خارجی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با اخذ مصوبه هیئت مدیره باشگاه “محمد مرتضوی” مدیرعامل سابق تیم شن‌سای ساوه نیز به عنوان مدیر فنی به شهرداری ساوه اضافه خواهد شد.

محمدی در خصوص بازی آینده این تیم برابر گیتی‌پسند نیز گفت: بازیکنان تمامی تلاش خود را برای کسب پیروزی مقابل این تیم بکار خواهند بست.

وی افزود: این تیم از ابتدا به لحاظ انتخاب بازیکنان خوب بسته نشد از این رو شهرداری ساوه با ارائه بازی‌ های ضعیف همچنان در قعر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

به گفته محمدی تغییر و استفاده از بازیکنان در اولویت برنامه کاری تیم فوتسال شهرداری ساوه قرار دارد تا بتواند نتیجه خوبی در لیگ به دست آورد.

محمدی همچنین تصریح کرد: این تیم به لحاظ فنی، روحی و روانی از آمادگی مطلوبی برای رویارویی با حریف برخوردار است و بازیکنان آن بازی متفاوتی را مقابل تیم گیتی‌پسند به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

خدای این مدیرای باهوشو از ما نگیر، تیم افتاده دنبال بازیکن خارجیه آخ مهندس مرتضوی فنی چی بلد ک مدیر فنیش کردین

نام. دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

آره تیم خوب بسته نشده تیم کرج پر از بازیکنای ملی بودن. تیم حفاری که ۴تا بازیکن اصلیش جدا شده باید چی بگه؟ ۱۰تا بازیکن غیر بومی گرفتید باز میگی خوب بسته نشده. مریدی زاده و حسن زاده خودشون تو ایران ی تیم میچرخوندن . مدیریت خوب بسته نشده. تیمی که برسه ب جایی که تدارکات پارسال براش تصمیم گیری کنه لباس فروش تو بازار کنار تمرین باشه هر روز همین میشه…. شما بزرگسالان نابود کردی آقای قربان نژاد برادر زن شما هم پایه ها. چجوری جواب جوانان این شهر میخواید بدید؟؟؟ شما ببین قسمت های دیگه اداره شهرداری ب شما نیاز نداره بری اونجا این خدمات انجام بدی؟ برو …..

عمو تقی آبیار دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

مطمئنا شما مرتضوی رو آوردید که کاسه کوزه ها رو سر این مدیر موفق خراب کنید

کریم خان سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

مسئول این نتایج ضعیف و بی نظم های تیم شما هستی آقای مدیر، مثلا این حرفی که زدی یعنی چی ؟؟؟؟
شما مدیرکلی مرتضوی مدیر جزء!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
افتخاری که مرتضوی برای شهر ساوه و کشور آورده هنوز هیچ مدیر ورزشی نیاورده.
مرتضوی دلسوز شهره که خواسته تو این وضعیت به شما کمک کنه.

صادق سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

استعفا بده برو دنبال شغل اصلیت.کاش اول فصل مرتضوی میشد مدیرعامل.الان قهرمان بودیم

نام ... سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

اقای محمدی اصلا این کاره نبود اقا هنوز دیر نشده مدیر عامل عوض کنید مدیریت بلد نیست الان هم دیر شده زودتر اقدام کنید اقای ابطحی خودت بشو مدیر عامل الان تو باشگاه شهرداری رضا قنادی وخیلی های دیگر از نادر محمدی بیشتر تصمیم میگیرند

اشکان سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

بنده خدا مهندس مرتضوی….اون سیراب از این پست ومقام هاست بله این مرد پر تلاش که هنوز نیومده تیم های مقابل را به وحشت انداخته را تمام دنیا میشناسند…فقط باید ببینیم سود جویان طاقت تاثیر این اسطوره را دارند یا خیر….

مربی سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶

اگر آقای مرتضوی مسئولیت قبول کرد به در خواست ما مربیای ساوجی (۱۱۷ مربی فوتبال و فوتسال ) تن به این خواسته داد و آبروی خودشو اورد تو میدون که باز هم مرد و مردونه از آبروی ساوه دفاع کنه ما همانطور که از ایشان خواهش کردیم بیاد تو صحنه همه جوره ازش حمایت میکنیم و امیدواریم شورای شهر و مسئولین باشگاه نیز از ایشون طوری حمایت کنند که آب تو دلشون تکون نخوره تا مهندس مرتضوی تیم رو از این بحران نجات بده .اما انتظار ما این بود که به ایشون اختیارات تام برای مدیریت بدن وایشون رو مدیر عامل کنند که متاسفانه نشد و مسئولیت تحقیر آمیز به ایشان واگذار شد انشالله که خیر باشه از خدا میخواهیم این مدیر توانمند بتونه با تدبیر امید رو به شهر ساوه شهر شن سا قهرمان آسیا وجهان ومهد فوتسال ایران برگرداند. دست خدا به همراه شما مهندس مرتضوی

نام ... چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

این همه میگیدبازیکن خارجی کوپس؟بخدااگ فالکعوروهمبیاریدنتیجه نمیگیرید