کد خبر : 16779
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 - 13:56
-

بازیکنی که راه می رفت تا آن فرد به خواسته اش برسد!

بازیکنی که راه می رفت تا آن فرد به خواسته اش برسد!
یکی از بازیکنان قدیمی ماهان تندیس در زمین راه می رفت تا شاید زمینه حضور فرد مورد علاقه اش در تیم به عنوان سرمربی فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ماهان تندیس قم در شرایطی که نمایش نسبتا خوبی مقابل میثاق داشت شکست بدی را پذیرا شد.کمتر کسی تصور می کرد تیم بالای جدولی ماهان تندیس در مقابل میثاق به چهار میخ کشیده شود اما شاگردان علی رعدی در روی که موقعیت های زیاد گلزنی را از دست دادند اسیر اتفاقاتی شدند تا بازنده باشند.این شکست در سایه اشتباهات فنی زیر رخ داد:

۱- میثاقی ها پیش از بازی، از دادن زمین به ماهان تندیس خودداری کردند.این تیم نتوانست از حق قانونی خود استفاده کند.

۲- در جریان بازی رعدی در تعویض ها دچار مشکل بود و برخی اوقات بازیکنانی به میدان می آمدند که همخوانی نداشتند.

۳- جدا از درخشش دروازه بان میثاق،ماهان تندیس در تمام کنندگی هم با مشکل روبرو بود و بسیاری از توپ های این تیم به گل ننشست.

۴- در جریان بازی پاور پلی،ماهان کمترین تجربه لازم را داشت و روی این حرکت سه گل خورد.در این میان رعدی نباید زمان زیادی از بازیکنی مثل وفایی با قابلیت بازی فانتزی و تکنیکی که امکان از دست دادن توپ را دارد استفاده می کرد.

۵- زوج وفایی و عروجی که عامل اکثر موفقیت های ماهان تندیس هستند در این بازی فروغ گذشته را نداشتند و باید سنگینی بار تیم از روی دوش این دو بازیکن ارزنده برداشته شود تا آنها هم با خیال راحت بتوانند بازی کنند.به خصوص که این دو نفر در حضور خسوس سرمربی تیم ملی استرس هم داشتند.

۶- ورای همه این مسائل،لک و میثاق شناخت خوبی از ماهان تندیس داشتند و به خصوص در نیمه دوم نمایشی منطقی را ارائه دادند.این در حالی بود که میثاق سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

اما جدا از این مسائل فنی و دلایل فنی دیگر که کارشناسان بهتر می توانند در مورد آن نظر بدهند،مسائل حاشیه ای هم در این شکست دخیل بود.هر چند هنوز سایه اتفاقات بازی ماهان با منصوری در قم بر دوش ماهانی ها بود اما به نظر می رسد علی رعدی هم نتوانسته با جو این تیم کنار بیاید.حاشیه سازی های برخی عوامل بیرونی برای ماهان و حاشیه سازی برخی داخلی ها برای او دردسرساز شده است.از سوی دیگر رعدی می گوید چون این تیم ۷ هفته اول را برنده شده همه به آن چشم به ماهان نگاه می کنند و مسئولان باشگاه هم دید یک قهرمان را به این تیم دارند.اما در بازی دیروز نکته برجسته کم کاری مشهود برخی بازیکنان این تیم بود،از جمله یکی از بازیکنان سرشناس ماهان تندیس که علاقه زیادی دارد فرد مورد علاقه اش سرمربی این تیم شود،روی دو گل از سه گل ماهان تندیس که در زمان پاور پلی زده شده راه رفت و کمترین واکنش حرفه ای نداشت.از بازیکنی با این سابقه بعید است که اصول اولیه بازی پاور پلی را هم نداند و در زمان نزدیک شدن توپ به دروازه تلاشی برای دفع آن نکند.این فرد که در حاشیه های بازی قبل هم نقش داشت علاقه زیادی دارد تا فرد مورد علاقه اش سرمربی تیم شود.البته همه اینها در حد گمانه زنی است و بعید نیست که با واکنش ماهانی ها هم روبرو شود اما این اتفاقات برای حاضران در سالن هم عجیب بود.هر چند امیدواریم این استدلال ما تنها یک بدبینی بوده و آن فرد هم در روز بد خود قرار داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی کرج جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

تیم قم هم مثل ۱۴تیم لیگ است اماساپورت رسانه ها وتبلیغات اضافی وجنجال تعداد خاصی تماشاچی وکوچک شمردن سایرتیمها وفوتسال کلی مناطق کشورمان .انهاخودشان دچار مشکل شده اند.به یاری حق ازبحران خارج خواهندشد

نام ... جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

حاج ناصر شما ۷ هفته اول لیگ که میگفتی با تیم امید هم میتونید قهرمان ایران بشید و بازیها رو ببرید الان نظر ت چیه؟
هنوز سر حرف خودت هستی یا نه؟

fv جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

فکر میکنم این آقای رعدی لیگ رو نگاه نمیکرده. تعویضاش خیلی عجیبه. بازیکنایی که تا حالا بازی نکردنو زیاد ازشون بازی میگیره. ناصر اطمینان و نعمتیان و فلامرزی و فرجی سوای اینکه تو بازیهای گذشته خیلی خیلی کم بازی کردن تو لحظات حساس و سخت نمیتونن کاری از پیش ببرن. از اون طرف از عروجی و وفایی خیلی بد استفاده میکنه و این بازیکنا رو خسته میکنه (البته تقصیر خودشونم هستا. قمیا میفهن چی میگم) مگر اینکه قصدی تو کار باشه.

قم جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

اقای رعدی خاهشا نیا تو تلویزیون بگو ١٠ روزه اومدم کاری نکردم هنوز بابا این تیم همه میدونن چه پتانسیلی داره این بی لیاقتیه تو هست که دوتا بازی اومدی دوتا باخت دادی من به عنوان یه تماشاگر اگر می اومدم سرمربی میشدم این دوتا بازی دوتا باخت نمیدادم خاهشا ولمون کن برو از قم بزار کارمون رو بکنیم

خسرو جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

اون بازی کنی که کم کاری میکرده کی بوده؟

تماشگر با غيرت قمي جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

اقای رعدی خاهشا نگو ١٠ روزه اومدی نتونستی کارتو انجام بدی دوتا بازی بودی قم دوتا باخت داده من به عنوان یه تماشگر باغیرت قمی اگه سرمربی میشدم تو این دوتا بازی دوتا باخت نمیدادم خاهشا ولمون کن بزار کاره خودمون رو بکنیم از قم بری ممنونت میشیم خدافظ

ر.ب جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

اقاااااااای رعدی شما ادعات میشه باتجربه ای اونوقت ۸دقیقه مونده بازی رو ۵میکنی؟؟؟ بابا بچه های قم این دوتا تیمی که شما جلوش شکست خوردی رو به اسونی برده بودن.شما استاد حذف تیم ها ازلیگ برتر هستی.قم لقمه بزرگی واسه شما هستش یانمیتونی بخوریش یا گلوتو پاره میکنه.تیمی که وفایی و عروجی و قاسمی رو داره نباید اینجور ارنج بشه با یهدخداحافظی خوشحالمون کن داداش

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

تو اگه از فوتسال سر درمی آوردی قاسمی رو جزو ۳ تا بازیکن برتر تیم نمیآوردی نظر ندین خواهشن وقتی حالیتون نیست

نام ... جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

این کامنت ها همه ماله اون مربی هست که… آقا رعدی باید بیرونش میکردی اول که اومدی.. نکردی چوبش رو خوردی..

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

چرت نگو بابا ، شریفی بره تیم قهرمانه

نام ... جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

سعید قاسمی … به تو

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

غیاثی حیا کن ماهان تندیس رو رها کن