اقای رعدی ایشالله پنجشنبه تاسیسات رو شکست میدید و نشون میدید که چه مربی بزرگی هستید خدا بزرگه
رعدی، امسال و سال آینده در ماهان می ماند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رعدی در نیم فصل دوم هدایت تیم ماهان تندیس قم را بدست گرفت و بعد از دو شکست در دو هفته اخیر انتظار می رفت باشگاه تصمیم به کنارگذاشتن وی بگیرد.
با این وجود ماهانی ها جمعه از ابقای علی رعدی خبر دادند. اما امیر جلالی امروز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال حمایت قاطعانه تری از رعدی کرده است.
وی در این زمینه به خبرنگار fut5al گفت: علی رعدی از مربیان با دانشی است که تصمیم داریم تا پایان فصل با او همکای کنیم. حتی در برنامه ما ادامه همکای با رعدی در سال های آینده است و می خواهیم از تجربیات و دانش به روز او در تیم های پایه نیز بهره ببریم.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
بیا با حاج ناصر برید یک شهر دیگه باهم
شریفی پدر فوتسال قمو درآوردی ، فقط ۳ ، ۴ سال یه نفر باید بیاد گند کاری های تو رو پاک کنه بسه برو از قم هم خودت هم بچه هات هم دارو دستت
بیگ لاااااایک
عمرا اگه تا آخر فصل نگهش دارن
هرچی باشه از غیاثی خیلی بهتره.غیاثی حیاء کن تیم قم رها کن…اقا چقدر میخواید از فوتسال قم بخورید توروخدا بسته دیگه.برو بلکه فوتسال قم پیشرفت کنه.
اونی که دارخ از فوتسال قم میخوره شریفی و بچه هاشن ، غیاثی کاپیتان ارم کیش بوده
جمع کنید برید بابا الکی خودتونو بزرگ نکنید وفایی و عروجی نباشن باید تشریف ببرید دسته یک….
خدایا یعنی میشه این شریفی از تیم قم بره
چقدر خوب میشه خدا
خدایا نوکرتم
اینکار رو انجام بده
این تیم یک مربی قمی میخوادبنام ثانی فهمیدی حاج ناصر
مربیگری این تیم حق آقای ثانی است .فهمیدی حاج ناسر
ثانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جان من بگو شوخی کردی
آقای جلالی احسنت. کامنت هایی که بر علیه باشگاه داده میشه همش کار همون آدمه که همه میدانیم. با قدرت پشت مربی بایستید حالا هرکی میخواد باشه
اوسکل خان یعنی یه نفر میشنه با اسم های مختلف کامنت علیه باشگاه میزاره؟؟ به نظر من برعکسه یه نفر داره با اسم های مختلف از اینا طرفداری میکنه و از دارو دسته ی خودتونه ، پسر خوب خودتو خ کری یا بقیه رو خ فرض؟؟ همه تو قم شریفی رزومش و دارو دستشو میشناسن پس خودتو خ نکن
هر کیی میمونه این شریفیا برن بیزحمت!!!!
لشکرو باندغیاثی ولشکر وباند حاج ناصر خداوکیلی سیر نشدید بسه دیگه خداوکیلی برید کناربذارید لااقل چهارتا بازیکن پیشرفت کنن همش ک نشد باند بازی….بیچاره اونایی ک این وسط ب خاطر شماها فوتسالشون سوخت…
احسنت.. نوافقم
احسنت شدیدا موافقم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸