کد خبر : 17106
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 10:24
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:دریافت گل در ثانیه های پایانی ضعف است

نجاریان:دریافت گل در ثانیه های پایانی ضعف است
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری پس از تساوی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد گفت: دریافت گل در ثانیه‌های پایانی ضعف یک تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان اظهار کرد: بازی قابل قبولی را خارج از خانه مقابل فرش آرا انجام دادیم که در ۱۰ ثانیه پایانی پیروزی تیم تبدیل به تساوی شد.

وی با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز این بازی حق مسلم بازیکنان شهروند بود، افزود: گل خوردن در ثانیه‌های پایانی در چند مسابقه یک ضعف است و باید هرچه سریع‌تر از سوی کادر فنی برطرف شود.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری یادآور شد: در بازی مقابل فرش‌آرا سه بار از حریف پیش افتادیم ولی در نهایت در پی غفلت بازیکنان در ۴۰ ثانیه دو بار گل خوردیم و این بازی مساوی شد.

نجاریان درباره وضعیت کادر فنی تیمش تصریح کرد: ابطحی از مربیان کاربلد و باتجربه فوتسال کشور است که از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تنها سالی است که تیم کوچک‌ترین مشکلی ندارد، اظهار کرد: با توجه به فراهم بودن امکانات، انتظارات از تیم نیز بیشتر است اما در کل مدیریت باشگاه وظیفه‌اش تا حفظ کادر فنی حمایت از بازیکنان و مربیان است.

نجاریان در ادامه با اشاره به اینکه در چند بازی برد تیم در ثانیه‌های آخر تبدیل به تساوی می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ امتیاز از شهروند به دلیل دریافت گل در دقایق پایانی از دست رفت.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری درباره بازی مقابل فرش‌آرا مشهد گفت: با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می‌کردیم به راحتی سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

نجاریان با تمجید از قضاوت خوب داوران این بازی اظهار کرد: تماشاگران مشهدی نیز کاری به تیم ما نداشتند و در طول بازی تیم شهر خودشان را تشویق کردند.

وی در پایان با بیان اینکه بازیکنان تلاش می‌کنند تا جایگاه تیم تغییر کند، افزود: اختلاف امتیاز تیم‌ها در صدر و انتهای جدول کم است که با یکی، دو پیروزی جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

آقا نجاریان مشکل سرنربی تیم هست