کد خبر : 17137
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 13:07
-

پایان اردوی جوانان و آغاز به کار دوباره تیم ملی بزرگسالان از روز جمعه

پایان اردوی جوانان و آغاز به کار دوباره تیم ملی بزرگسالان از روز جمعه
با اتمام اردوی سه روزه جوانان، تیم ملی بزرگسالان که بامداد ۱۵ دی عازم کرواسی خواهد شد، از روز جمعه دوباره استارت تمریناتش را خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از روز شنبه هفته جاری اردوی جوانان زیر نظر خسوس کاندلاس و دستیارانش در تهران برگزار شد.

محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی در این‌باره گفت: این اردو ظهر امروز (دوشنبه) تمام شد و برپایی اردوی بعدی هم بستگی به این دارد که چه زمانی فرصت دوباره‌ای برای تشکیل اردو خواهیم داشت. ما چون در این رده سنی مسابقه‌ای نداریم، اردوهایمان پراکنده است. هدف از اردوی اخیر نیز استعدادیابی و آشنایی جوانان با تاکتیک‌های تیم‌های بزرگسالان بود.

در اتمام اردوی جوانان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد و پس از آن نیز از روز جمعه اردوی بزرگسالان آغاز می‌شود. شاگردان خسوس بامداد ۱۵ دی تهران را به مقصد کرواسی ترک خواهند کرد تا دو دیدار دوستانه با این تیم انجام دهند.

با توجه به اینکه لژیونرها (اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی) در این دو بازی تیم ملی را همراهی نخواهند کرد، دو بازیکن از فهرست ۱۶ نفره اردونشینان بزرگسالان، بعد از پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال خط خواهند خورد تا این تیم با ۱۴ بازیکن عازم کرواسی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.