کد خبر : 17441
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 13:57
دسته‌بندی نشده
-

جلالی: سرمان را بریدند، افتخاری عین خیالش هم نیست!/ به AFC شکایت می کنیم/اخراج دو عقبگیر چه معنی دارد؟!

جلالی: سرمان را بریدند، افتخاری عین خیالش هم نیست!/ به AFC شکایت می کنیم/اخراج دو عقبگیر چه معنی دارد؟!
امیر جلالی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، واکنش تندی نسبت به اتفاقات بازی دیروز تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران نشان داد و کمیته داوران را تهدید به شکایت به AFC کرد.

امیر جلالی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، واکنش تندی نسبت به اتفاقات بازی دیروز تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران نشان داد و گفت: دیروز واقعا گروه داوری سرمان را برید. واقعا برای این داوری باید گریه کرد. افتخاری را به تمام مقدساتش قسم می دهم رسیدگی کند. دیگر بس است. این همه سرمایه گذاری می کنم بعد یک داور می آید و تمام بازی را به هم می ریزد. پس فوتسال سالم که آقایان از آن دم می زنند کجاست؟

مالک باشگاه ماهان تندیس افزود: فیلم بازی را به کمیته داوران می دهیم اگر آن ها ترتیب اثر دادند که هیچ در غیر این صورت به AFC شکایت خواهیم کرد و فیلم بازی را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا می فرستیم. اگر تیم من فنی ببازد ناراحت نمی شوم. من با هر کارشناسی که صحبت کردم گفت ماهان از لحاظ فنی از تاسیسات سرتر بود. ما واقعا دیروز بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: عقب گیر ما که حقش کارت زرد هم نبود کارت قرمز گرفت. ما عقب گیر بعدی را به زمین فرستادیم. به عقب گیر دوم هم کارت قرمز دادند! دلیل این چه می تواند باشد؟ حمایت از بخش خصوصی که می گویند پس کجاست؟ آقای افتخاری الآن خودش کجاست؟ خدا، مرحوم حسین زاده را بیامرزد. ۲۴ ساعته در خدمت اهالی فوتسال بود و یک بار ندیدم تلفن همراهش خاموش باشد. اما رئیس کمیته فوتسال از دیروز موبایلش را خاموش کرده است. پس ما دردمان را به چه کسی بگوییم؟ به خدا این ظلم است.آقایان حرف زور می زنند! اصلا تیم من قهرمان نشود اما دوست ندارم حرف زور هم بشنوم.

جلالی عنوان کرد: ما پیش از این چند باخت دادیم اما هیچ گاه به خودم اجازه ندادم در مورد داوری صحبت کنم چون ما در آن بازی ها فنی باختیم اما دیروز در ورزشگاه بچه های کوچک هم متوجه ناداوری شدند. ما از اول فصل در پانزده بازی حتی یک اخراجی هم نداشتیم اما دیروز در حالی که ما میزبان بودیم دو بازیکن ما را اخراج کردند که هر دو هم عقب گیر بودند. ما با هزار بدبختی موفق شدیم جو سکوها را آرام نگه داریم وگرنه مردم وارد زمین می شدند. من که خودم در جایگاه ویژه آنقدر بر سرم زدم که خدا می داند. خداوکیلی دیروز حقمان باخت نبود. حتی مساوی هم نبود و باید می بردیم؛ آن هم با اختلاف. افتخاری هم که عین خیالش نیست!

جلالی در پایان ضمن قدردانی از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند به fut5al گفت: تشکر ویژه از بازیکنان دارم که سنگ تمام گذاشتند و هواداران هم که عالی بودند. ما بازی را باختیم اما خوشحالیم اخلاق را نباختیم.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

درود به شرف تماشاچیان درود به شرف بازیکنان و درود به شرفت مهندس جلالی

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

جلالی باباته ازش طرفداری میکنی یا موضوع چیز دیگه ای یه؟؟ چون اگر فوتسالی باشی و دلت واس فوتسال باشه ازش طرفداری نمیکنی

سيروس جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

محسن امپراطور برگرد به تیمت

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

جلالی داری مقلاه میکنی من خودم قمیم بازی رم از نزدیک دیدم ، اولا از نظر فنی برتر نبودیم خودتم میدونی ، دوما دو تا عقب گیرا باید اخراج میشدند نخصوصا دومی که هاشم فرج زاده باشه ، دیگه برات بگم اینکه تیم هم فقط در حاشیه غرغه و مسئولش شخص شما و شریفی هستین که دارین فوتسال قمو به نابودی میکشین ، الکی پول تزریق کردی تو قم الان حاشیه ولش نمیکنه ، پول زیادی هر جا باشه فساد اونجاست خودتم میدونی ، یا حرفه ای شین یا از فوتسال قم برید کنار والا جوونا دارن نابود میشن

j.t جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

برید خداروشکر کنید که جلالی داره خرج میکنه وگرنه قم کسی نیست به فوتسالش یه هزارتومنیم بده…دمت گرم جلالی…

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

میخوایم نده … هر جا پوله فساده … حاج محمدم خرج کرد ببین چند تا ملی پوش داشت قم الان چند تا؟؟ قم داره تو حاشیه میره اونم بخاطر عدم صلاحیت مدیر و مدیر عامله … شما هم شاید از دارو دستشونی نه؟؟؟

i جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

چوب خدا صدا نداره.اقای جلالی مگه خودت جار نمی زدی من واسه قم جام اوردم؟اون جام رو محسن حسن زاده اورد نه شما…پس کو محسن حسن زاده…بازیکنا جون میدادن به محسن حسن زاده…اقای جلالی تا موقعی که محسن حسن زاده نیاد بازیکنا برا ماهان بازی نمیکنن…بازی نمیکنن…بازی نمی کنیم بازی نمی کنیم

فوتسال قم جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

هرموقه عرضه داشتی یک هزار تومانی خرج فوتسال بکنی بیا حرف بزن نه اینکه جلالی بنده خدا الان دو ساله داره میلیاردی برای ورزش شهرمون هزینه میکنه همه چیز و هم سپره به خود ما قمیا … ما خودمون داریم به خودمون ضربه میزنیم و گر نه باید دست امثال جلالیهارو بوسید … اگر جلالی نبود که سهمیه قم داشتن میدادن به یک استادن دیگه … بیایید کمی با انصاف باشیم و خدارو در نظر داشته باشیم دوستان عزیز

سيبري جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

کجا سرمونو بریدن؟ جفتشون باید اخراج میشدن. اونا عقب گیرن؟ وای به تیمی که عقب گیراش این دوتا سوتی باشن،
بازیکنامون راه رفتنشونم به فوتسالیا نمیخوره، تیمو رو عروجی و وفایی بستی داری خستشون میکنی
علی شریفی جز چارتای اول میاد تو زمین ینی فوتسال قم رو به نابودی

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸

بییییییییگ لایک

علی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

داوری بازی که یه طرفه بود.اما تیم ماهان اصلا از نظر فنی سر نبود .

سيروس جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

آقاى جلالى اگه میخواى تیم به دوران اوجش برگرده اولا باید شریفى رو اخراج کنى و دوما محسن حسن زاده رو بیارى تو تیم مثاه سابق. والسلام این حرفه من حرفه نود درصده هوادارن هستش

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

صحیح است صحیح است … البته جلالی خودش هم مشکل داره ، ممد شفیعی برگرد به تیمت ممد شفیعی برگرد به تیمت …

مسعود جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

آقای جلالی با احترام به شما. خدا وکیلی هم اون ۲ تا بازیکن حقشون اخراج شود و هم این که تیم شما از نظر فنی در بازی دیروز خیلی بد بود و حقش نبود برنده باشه.
در مورد تماشاگر و اخلاق صحبت کردید. انگار اصلا بازی را ندیدید. کی بود که به وحید شمسایی فحش داد؟ البته با اخراج لیدرهاتون فحش ها کمتر شده ولی امیدوارم یه روز واقعا فوتسال قم یاد و خاطره اخلاق علم و ادب مشهد رو زنده کنه.
حرف آخرم با شما آقای جلالی به عنوان یک هوادار تیم ماهان تندیس : از شما خواهش می کنم مدیریت تیم رو تغییر بدید.

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

من نمیدونم چرا از ده تا پیام زیر این مصاحبه حداقل چهار تاش ( شاید هم بیشتر که ما نمیدونیم ) برای این آقای “فوتسال قم رو به نابودی” هست ؟
برادر من شما اگه اینکاره بودی ۲۴ ساعته نمیومدی اینجا پیام بزاری . برو به کار و زندگیت برس .
جیره خوار کی هستی ؟
شاید هم از برادرای دلواپسی

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

آره که میزارم وقتی میدونی این آدما کی هستن باید اطلاع رسانی کنی و به بقیه بگی که کین ، شما هم اگر نترسیده بودی دلیلی نبود این کامنتو بزاری معلومه شما از دارو دسته ی اینایی ، جیره خور اونی یه که واسش سوپر مارکت میخرن ، برو راجع به همین تحقیق کن اونوخ میفیهمی کی حرف حقو میگه …

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

راستی دلواپسم بد جورم دلواپسم ، واسه تیمی که شروع بازی ۱۱ نفر از کادرش میان عکس بگیرن ، میان خود نمایی کنن واسه اونایی که دارن باند بازی میکنن تا بچه ی خودشون پیشرفت کنه …
هیچ میدونی چرا از تیم قهرمان جام رمضون تو قم بازیکنی دعوت نشد به ماهان تندیس در حالی که ماهان تندیس با امیداش که قهرمان ایران شدند تو جام رمضان سوم شد؟؟
هیچ میدونی بجز ۵،۶ نفر از ۱۲ تا بقیه یا مسن هستند و یا با پارتی دارن تو تیم بازی میکنن؟؟
اگر واقعن هوادار باشی شما هم میای و کامنت میزاری تا بلکه روی اینا کم شه و مردم بشناسنشون
مگر اینکه شما هم از اونا باشی …

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

دار و دسته ی وحید ها و حسن زاده چه خبره شلوغ کردین اینجا رو.. برین بابا خدا روزیتون رو جای دیگه حواله کنه.. به جلالی بدبخت چیکار دارین.. بزارین کارش رو بکنه تیم.

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

از بین جلالی و محمد شفیعی کی عاشق فوتسال بود؟؟ یه باردیدی محمد شفیعی بیاد کنار زمین عکس بگیره؟؟ این آقا همش دنبال خودنمایی یه …
از وقتی اومده تیم رفته تو حاشیه چون داره با شریفی کار میکنه ، اگر ایشون آدم دلسوزی بود هیچ وقت شریفی رو نمی آوورد اگرم می آورد و میدید که این چه آدمی یه باهاش ادامه همکاری نمیکرد وقتی اینا دارن با هم کار میکنن یعنی چی؟؟ یعنی تو یه تیمن تو یه جبهن با یه طرز تفکر … چرا اینقد ساده لوحن بعضی ها ؟؟

mmm شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱:۰۵

اقای جلالی شما دلسوز و عاشق فوتسال قم هستید..خدا بجه هاتو برات نگه داره…اما ما هوادارا منتظر محسن حسن زاده هستیم…محسن با درایتی که داره میتونه ماهان رو قهرمان بکنه شک نکنید.بازیکنا برا محسن با جان و دل بازی میکنن…در ضمن دل حسن زاده شکسته…محال ماهان درست بشه

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

محسن حسن زاده زیر حرف زور شریفی نمیره بخاطر همین از تیم کنار گذاشته شد