کد خبر : 17434
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 13:06
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: از باخت ماهان تندیس ناراحتم/در یک خیابان قم ۲۰ بازیکن ملی پیدا می شود/برای مسائل فنی تحت فشار نبودم

شمسایی: از باخت ماهان تندیس ناراحتم/در یک خیابان قم ۲۰ بازیکن ملی پیدا می شود/برای مسائل فنی تحت فشار نبودم
مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی و سرمربی سابق ماهان تندیس پس از پایان بازی این دو تیم اظهارات جالبی بر زبان آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران که پنج شنبه شب در قم برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۱ هفته با ماهان کار کرده بودم به شرایط تیم ماهان تندیس آگاه بودم و می‌دانستم باید با پوشش، دفاع کنیم و بازیکنان جز در یک صحنه که اشتباه کردیم در سایر دقایق وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و اگر با دقت‌تر بودیم می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل دیگر هم در ضد حمله به ثمر برسانیم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش‌های تیم ماهان تندیس کم نمی‌کند و من همیشه گفته‌ام که قم مهد فوتسال ایران است و خدا می‌داند که ناراحتم که امروز تیم قم بازنده شده است و قم نباید این شرایط را داشته باشد و از مسئولان قم و دست اندرکاران و آن‌هایی که دستشان به دهانشان می‌رسد می‌خواهم فوتسال قم را دریابند.

مدیرفنی  تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: هیچ کجای ایران چنین استعدادهایی که در قم هست یافت نمی‌شود و در یک خیابان نیروگاه قم، ۲۰ بازیکن رده جوانان پیدا می‌شود که همه در سطح ملی هستند البته من هم خیلی تلاش کردم که به این تیم کمک کنم و رویاهای زیادی برای این تیم داشتم اما شرایط به سمتی پیش رفت که از این تیم جدا شدم.

شمسایی بیان کرد: نمی‌خواهم ماهان تندیس وارد حاشیه شود زیرا بازیکنان این تیم مثل بچه‌های من هستند اما متاسفانه نمی‌دانم چرا شرایط در قم به گونه‌ای است که وقتی نتیجه می‌گیرید همه عالم روی سر شما خراب می‌شوند و من همیشه در عمر فوتسالم چه در زمانی که بازی می‌کردم چه زمان مربیگری، بازیکنانی داشتم که بدون سر و صدا به کار خود مشغول بودند و بچه‌های قم هم بازیکنان خوب و باحیایی هستند و هر موقع که من مشکلی داشتم، با مسئولان بالادستی‌ام مشکل داشتم.

وی عنوان کرد: از آقای شریفی، صبوری یا غیاثی بپرسید که شرایط آن طور که باید و شاید برای ادامه حضور من پیش نرفت و به طور ناخواسته اتفاقاتی افتاد که تیم به هم ریخت و در کار فنی هم مستقیما کسی به کار من کاری نداشت اما جسته و گریخته می‌شنیدیم که تا حدی قصد بر دخالت بود.

مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: شکست‌های ما اثری در خروج من از ماهان تندیس نداشت البته فوتسال هم یک روز باخت دارد و یک روز برد اما همین باخت‌های ما هم اگر و اما دارد و به مغرور شدن تیم و نوع نگرش به فوتسال در قم برمی گردد.

شمسایی اظهار داشت: در ۴ دوره به قم آمدم در دوره‌ای که دروازه‌بان ما نظری بود تیم دست شفیعی بود و تیم در رده سیزدهم، آمدم و تیم را حفظ کردم و یک دوره هم تیم در حال سقوط بود که آمدم و تیم را نگه داشتم پس من فراری نیستم و امروز دیدم تماشاگران می‌گویند دیگر اینجا نیا و اگر بیایی فلان می‌کنیم در حالی که بدانند رفتن من دلایلی داشته است.

وی عنوان کرد: من از دروغ گفتن بدم می‌آید و این مسائل ۲ سال قبل بود و امسال هم بود و نمی‌گویم که امیر جلالی یا ناصر شریفی می‌خواهند تیمشان را زمین بزنند بلکه می‌گویم نوع نگرش ما به فوتسال باید عوض شود و اگر قرار است کسی بیاید کار کند، باید همه جوره از او حمایت شود نه اینکه امیر شمسایی بیاید و به او بگویند تو خوبی و بعد پشت سر آدم هم حرفی زده شود.

مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: شایعه کردند و گفتند در تیم ۲ دستگی است و خودمان به این قضیه دامن زدیم و نتیجه آن شد که رفتیم و در ساوه باختیم که نباید می‌باختیم، هفته بعد در یک بازی خوب با حفاری مساوی کردیم و بعد از آن در کرج یک باخت بد به مقاومت دادیم که باید ۵ گل یگر هم می‌خوردیم و این حاصل برخی حرکات است.

شمسایی ابراز کرد: کاش می‌شد حاج محمد شفیعی‌ها برمی گشتند و با عشق با فوتسال قم کار می‌کردند و باز هم می‌گویم که ناراحتم که امروز فوتسال قم باخته است و من تمامی بازیکنان تیم ماهان را مثل فرزندانم دوست دارم.

وی درباره جدایی ایلانلو تصریح کرد: میثم ایلانلو سر مسئله‌ای پیش از بازی ساوه، به من زنگ زد و گفت که نمی‌خواهم با تیم به استخر بروم اما من به او گفتم که باید بروی که در ‌‌‌‌نهایت هم نرفت و در تمرین بعدی هم، بگو مگویی در تمرین داشت و در ‌‌‌‌نهایت من گفتم که ایلانلو تا نیم فصل با ما نباشد اما من میثم را از دست نمی‌دهم زیرا وی بازیکن بزرگی برای قم است و در فوتسال قم زحمت کشیده است.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: گفتند که امیر شمسایی سبب جدایی ایلانلو بوده در حالی که اعلام می‌کنم اصلا چنین چیزی نبوده و ایلانلو شاگرد من بوده و من وی را با مصیبت از دبیری تبریز به قم آوردم و نمی‌خواستم از تیم جدا شود.

شمسایی اظهار داشت: در قم بازیکن جمع کردن سخت است چنان که یک روز به یک سالن در قم رفتم و یک نخبه ۱۴ ساله را دیدم و به من گفتند که ۵۰ بازیکن در همین سطح به این سالن می‌آیند و باید بیایی و آن‌ها را ببینی و باید روی استعدادهای قم کار کرد و هزینه کرد وگرنه از بین می‌روند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ترکیب یا تعویض تحت فشار نبوده خاطرنشان کرد: چنین مسئله‌ای نبود و کادر من شامل وحید غیاثی و حسین صبوری کار فنی و تعویض‌ها را انجام می‌دادیم که باید از آن‌ها تشکر کنم و ما در کنار هم ید واحده‌ای بودیم که همکاری خوبی با هم داشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد 22 ساله جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

ماشالا نیروگاه ماشالا فوتسال قم ماشالا حسن زاده
شریفی حیا کن … ماهان قمو رها کن

فوتسال قم رو به نابودی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

میثم ایلانلو با شخص شریفی مشکل داشت و از تیم جداش کردند نه با شمسایی ، جلالی برو بزار حاج ممد برگرده با عشق کار کنه نه مثل شما با دوز و کلک حاج محمد شفیعی مرد بود با حیا بود عشقش فوتسال بود
شریفی هم تو کادرفنی و ترکیب دخالتهای جسته گریخته میکنه اونم بخاطر بازی کردن پسرش به لیدر پول میده تا بچشو تشویق کنن از اونور خودش فشار میاره به کادر که بچش بیاد تو همون طوری که بعد از شمسایی علی شریفی داره بیشتر بازی میکنه در حالی که دیروز مسلم اولاد بازیکن ملی پوش رو نیمکت بود و تو لحظاتی که تیم عقب بود علی شریفی تو زمین بود!! (آقای رعدی بلاخره معلوم شد چرا اومدی قم ) همون طوری که محسن حسن زاده زیر بار زور نمیرفت و تو بازی با ارژن فارس که تیم ۱۱-۲ جلو بود شاید کمتر از ۱ دیقه به علی شریفی بازی داد و چون زیر بار حرف زور نمیرفت با اینکه تیمو قهرمان حذفی کرد ولی شریفی کنارش گذاشت ، عامل دو دستگی هم در تیم شریفی هست تفرقه میندازه و حکومت میکنه ، متاسفانه تنها کسایی که میتونن به قم کمک کنن در حال حاضر امسال افراد آگاه مثل شمسایی و بزرگانی مثل غیاثی بزرگ و محسن حسن زاده هستند همچنین بازیکنا که اعتصاب کنن و فوتسال قم رو نجات بدن ، دو فصل پیش هم همین آقا باعث شد صبا تو لیگ قهرمان نشه از بس دعوا و جدل تو تیم راه میانداخت

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

بازیکنای قم دارن نابود میشن….دیگه چ برسه ب اون عجوبه هایی ک تو منطقه محروم نیروگاه دارن تلف میشن یکی بیاد نزاره این استعدادها بسوزن…

سيروس جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

محسن امپراطور

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۱۱

خیلی واضحه که شمسایی نتیجه میگرفته و شریفی میخواسته به بهانه ای شمسایی رو بیرون کنه تا پسرش بیشتر بازی کنه که الان میبینید پسرش فیکس هم شده و موفق شده
متاسفم برا کسایی که منفعت خودشونو به منفعت تیم شهرشون ترجیح میدن

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

احسنت چه عجب یه نفر آدم آگاه و هوادار باهوش ما دیدیم ، بقیه همش میگن این داره پول خرج میکنه اون فرگوسنه فلانی آینده داره …
جمع کنین کاسه کوزتونو ، شریفی داره فوتسال قمو نابود میکنه