کد خبر : 16585
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 14:28
-

فوتسال قرچک در سراشیبی سقوط!

فوتسال قرچک در سراشیبی سقوط!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها شاهد فراز و نشیب های فراوانی در فوتسال ایران هستیم.فراز و نشیب هایی که فوتسال را به حاشیه کشانده تا بیش از پیش به جاده ی خاکی نزدیک شود. خبری از تیم هایی که پایه گذار و ریشه دار در فوتسال بوده اند نیست.تیم هایی مانند شن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها شاهد فراز و نشیب های فراوانی در فوتسال ایران هستیم.فراز و نشیب هایی که فوتسال را به حاشیه کشانده تا بیش از پیش به جاده ی خاکی نزدیک شود.

خبری از تیم هایی که پایه گذار و ریشه دار در فوتسال بوده اند نیست.تیم هایی مانند شن سا،تام ایران خودرو ،فولاد ماهان،استقلال،پرسپولیس،راه آهن که روزگاری تنور لیگ را داغ نگه داشته بودند ولی هرکدام به دلایلی خود را در بن بست فوتسال دیدند و دیگر ادامه ندادند.

در میان همه ی آن تیم های قدیمی، تنها نام هایی که باقی مانده شهید منصوری قرچک و شهروند(راه)ساری است،تیم هایی که حال و روز خوبی ندارند. شهید منصوری قرچک که با سرمایه گذاری شخصی مهندس کریم منصوری پا به فوتسال گذاشت، در سال های ابتدایی سعی داشت تا با راه اندازی تیم های پایه، یک آکادمی بازیکن سازی تاسیس کند تا از هزینه های اضافی پرهیز کرده و متکی به سرمایه های بومی باشد.

سال ۸۲ تیم نوجوانان شهید منصوری در همین راستا راه اندازی شد و سعید عبدالوند که از سرمایه های بومی قرچک است، هدایت و کار استعدادیابی را شروع کرد و در سال ۸۴ در ساوه و ۸۵ در کرمان به عنوان قهرمانی کشور دست یافت و همیشه در سطح پایه ی کشور به عنوان یک مدعی شناخته می شد.

Picture 1161

با این حال کریم منصوری بدلیل مشکلات مالی در سال ۸۷، تیم های پایه ی خود را منحل کرد. تیم هایی پایه ای که ثمرات خوبی برای قرچک داشتند(در ادامه بازیکنانی را نام می بریم که از همین تیم های پایه به فوتسال کشور شناسانده شدند.)

منصوری در سال ۸۸ که سید مهدی ابطحی سکان هدایتش را برعهده گرفت،وارد سبک سیستمی جدیدی شد که هنوز رگه هایی از آن در منصوری وجود دارد. منصوری که تا امروز با کسب ۲ قهرمانی،۲نائب قهرمانی و ۲ مقام سومی پرافتخارترین و باسابقه ترین تیم فوتسال ایران محسوب می شود،۳ سالی است که سیر نزولی را پشت سر می گذارد.

برخی صحبت ها مبنی بر این است که این سیر نزولی از زمانی آغاز شد که فدراسیون فوتبال تصمیمی قاطع نسبت به حوادث هفته آخر لیگ در سال ۹۰ نداشت و با دیر اعلام شدن حکم تبانی و اثبات قهرمانی شهید منصوری قرچک و حضور گیتی پسند در آسیا، این تصور بوجود آمد که فوتسال ما چیزی جز بن بست نیست و هزینه کردن در آن نتیجه ای ندارد.

از همان موقع بود که زمزمه هایی در ابتدای هر فصل از قرچک به گوش می رسید و گفته می شد منصوری قصد تیمداری ندارد. با این وجود هربار با پادر میانی افراد مختلف، این تیم وارد مسابقات می شد. در سال های اخیر هم مسئولان قرچکی با کمک های یک خط درمیان خود و البته برخی توقعات بالای مسئولان باشگاه،این تیم را بیش از پیش وارد حاشیه کرده اند. اوج این سردرگمی در بازیکنان و خستگی در هواداران را این فصل مشاهده کرده ایم.

منصوری در سال های ۸۴ و ۸۵ هم رتبه های نهم و هشتم را دیده بود ولی هیچ زمانی مانند این روزها نبوده… بازیکنان بومی این شهر در تیم های دیگر پخش شده اند و دیگر منصوری یک مدعی به حساب نمی آید.

محمد طاهری(گیتی پسند)،نصیری نیا(فردوسی مشهد)،ظریفیان (شهرداری ساوه)،مصطفایی(تاسیسات دریایی)،وحید قریشی(دنشگاه آزاد)،علی آقاجانلو(دانشگاه آزاد) و حتی محمد کشاورز که سالها در این تیم بازی کرده و مردم این شهر او را یک قرچکی می دانند.

سرمایه های جوان امروز شهید منصوری قرچک مانند مسعود محمدی،مهدی رضائیان، حامد آتش زا و امین مجیدی پور ثمر های همان سال هایی است که به کار استعدادیابی و تیم های پایه اهمیت ویژه داده شد ولی جوان های امروز منصوری که از خارج این شهر آمده اند، به بازیکنان نیمکت نشینی تبدیل شده اند که استعدادش در هر جوان ورزشکار دیگری وجود دارد.

اگر کمی دقت کنیم متوجه میشویم که شهید منصوری می تواند با توان بازیکنان بومی و حتی یک کادر قوی از مربیان قرچک(فعلی و سابق) با کمترین نیاز به افراد غیر بومی و با راه اندازی یک آکادمی فوتسال پایه، افق های دورتر را ببیند و با یک هزینه کلی و برنامه ریزی بلند مدت، به نتایجی به مراتب بهتر دست پیدا کند، یعنی در قرچک باید یک کارخانه تولید و رشد استعدادها سازماندهی شود، کاری که سالهاست توسط مربیان پایه این شهر یعنی عبدالوند و علیزاده در حال انجام است و ثمره آن راه اندازی آکادمی فوتسال باشگاه شهدای مقاومت است که در رده های نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان در حال فعالیت است.

اگر امروز فوتسال قرچک در یک پیچ حساس و خطرناک در حال حرکت است، نتیجه ی اشتباهات گذشته است. اگر کمی سرمایه گذاری صحیح در بین جوانان این شهرستان صورت می گرفت و دلسوزانه رفتار می شد و البته برخی دست ها به میان نمی آمد و سنگ اندازی صورت نمی گرفت، شایدشهید منصوری قرچک تا سال ها با خیال راحت و با هزینه هایی به مراتب کمتر در بین بالای جدولی ها قرار می گرفت.

ثمره ی این جنگ داخلی که با اشتباهات افرادی بومی و بی تفاوتی افرادی غیر بومی راه انداخته شده این است که از این تیم ریشه دار در تیم ملی بزرگسالان تنها یک نماینده حضور دارد! در شهری با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت که فوتسال با پوست و گوشت و خون آنها آمیخته شده و دارای بیش از ۱۷ سالن ورزشی است، انگیزه در بین فوتسالی های آن تا حد زیادی از بین رفته است.

Picture 1162

با این حال تنها کار آکادمیک و مدرسه فوتسالی در قرچک توسط سعید عبدالوند سالهاست با نوجوانان در حال فعالیت است، ولی اگر شما یک قرچکی باشید متوجه می شوید که برخی افراد از داخل به دنبال تخریب سرمایه های بومی این شهرستان هستند.

کادر فنی شهید منصوری که از رضا داورزنی ،رضا زرخانلی،محمدعباسی و کامران شاهسون که همه از نفرات با ارزش بومی هستند شکل گرفته و قطعا این نفرات دلسوزانه تلاش خود را داشته اند تا مجد شهید منصوری حفظ شود، ولی انگار در قرچک نیاز به یک ائتلاف از فوتسالی های بومی این شهر است تا راه چاره ای اساسی و بنیادی برای برون رفت از بحرانی احتمالی بزرگتر اتخاذ شود.

همچنین قرچک نیازی به جذب اسپانسر از بیرون شهرستان ندارد، ولی افرادی غیر بومی که همیشه به فکر منافع شخصی خود بوده اند و بی تفاوتی برخی مسئولین این شهرستان،سبب شده تا همیشه این تیم دقایق آخر و هول هولکی وارد مسابقات بشود.

متاسفانه باید بگوییم چشم های زیادی منتظر زمین خوردن این تیم پرطرفدار هستند. در چنین شرایطی اولین نفراتی که همیشه حامی منصوری بوده اند، مردم این شهر هستند. انگار استعداد سوزی در قرچک جای استعدادسازی را گرفته است و البته مدت هاست که دیگر سکو ها مانند قبل تب و تاب ندارند.

با این اوصاف، انگار فوتسال قرچک مدتهاست که تب کرده و اگر بهبود پیدا نکند، شاهد یک تشنج و بیماری سخت خواهیم بود که سال ها زمان می برد درمان شود. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که هر زمان تیم های قدیمی اوضاع خوبی داشتند، تیم ملی هم نتایج بهتری کسب کرده است.

اوضاع امروز این تیم پرطرفدار و قدرتمند شاید در سالهایی نه چندان دور به سراغ دیگر تیم هایی برود که امروز با اشتیاق تیمداری می کنند. امیدواریم که این اتفاق حاصل نشود.

گزارش از محمدرضا محمدزاده – خبرنگار پایگاه خبری فوتسال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 59 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rقرچکی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

انشاا… با تدابیر جناب آقای تقوی ، این تیم درست میشه البته در دو صورت:
۱-اکبر تقوی زمینه سازی کنه تا تیم منحل بشه و مثل بسیج ری و شن سا دوباره از اول درست بشه و مثل الان قهرمان بشه!!!
۲-با تدابیر تقوی، تیم کلا سقوط کنه، بعد با بچه محل های اکبر تقوی دوباره تیم بالا بیاد و مثل بسیج ری و شن سا قهرمان بشه…

“راستی خبر از دوست خوبم ابئلفضل قاجار نیستش که بیاد از تقوی حمایت کنه؟؟!!”
من جای ناصرالدین خان قاجار میگم: درود بر تــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــوی با این شاهکاراش…

عاشق شهید منصوری شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳

وای خدایا… چه به روز فوتسال قرچک اومده…
مطلب خوبی هستش،موافقم
بی تدبیر و سوء مدیریت شده!

قم مهد فوتسال ایران و آسیا جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

حالا خوبه قم دوتا بازیکن خوب داده به شما که لیگ رو یه جوری سپری کنید وگرنه چیکار میخواستید بکنید

Ahmad دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

قم خیلی مرده بیاد تیم خودشو از زیر تیم ما جم کنه…
دیدیم که لیگ تموم شد و ما بالاتر از قم هستیم

عاشق شهید منصوری شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

تو عکس اول، نشسته از سمت چپ نفر سوم مهدی مصطفایی دروازبان فعلی تاسیسات دریایی تهران هستش…
تو عکس دوم هم نشسته نفر دوم از چپ امین مجیدی پور هستش که در حال حاضر منصوری بازی میکنه، نفر بالا سریش هم دانش جعفریه که لیگ ۲ مقاومت بازی میکنه+نفر دوم نشسته از راست که سعید علیزاده هستش و در مقاومت بازی میکنه، بالای سرش هم گراوند هستش که مقاومته به همراه نفر وسط که مهدی نایبی هستش و دروازبان فصل قبل مقاومت قرچک بود…

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

با این روند دروغگویی که مجموعه منصوری دارن( تقوی و مهندس منصوری)دیگه نه بازیکنی تو اون تیم میره واگر استعذاذی هم باشه تو تیم منصوری نمیره
زحمتکش ادیت شد رهنما که هنوزتسویه اش رو نذاذن کارتش صادر بشه خیام رو پول گرفتن رفت مشهد پول بازیکناشم که خیلی خیلی خوب بده تا ۵۰%
اخه این شده تیم ذاری!!!!!!!تیم نباشه تو لیگ بهتره

ضد تقوی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

بابا جمع کنید، این چه وضعشه!!!
سعید عبدالوندو انگ تبانی زدید گذاشتید کنار، رفتید رضا داورزنی رو آوردید که حال نداره با بازیکناش حرف بزنه
محمد عباسی هم که با سیاست داره آروم آروم کارشو میکنه…
الان اگه بخوام بگم عبدالوند، یک عده آدم کج فهم متهم به حمایت میکنن، ولی من یک سوال دارم از همه ی منتقدان:
۱-آیا خبر دارید عبدالوند تبرئه شده بود ، ولی بنا به مصلحت حضورش کمرنگ شد؟؟
۲-آیا عبدالوند بچه ی خود قرچک نیس و کسی منکر این هستش که ایشون فتسال قرچک رو متحول کرد و انگیزه رو در جوانان به وجود آورد؟؟
۳- آیا اولویت با قرچکی ها هستش که در منصوری باشن یا امثال اکبر تقوی باید بیان و منصوری رو نابود بکنن؟؟
۴-آیاانصاف این هستش که بازیکنان شهرمون از قرچک برن و تو تیم های دیگه بازی بکنن؟؟
“دوستان، کمی فکر کنید و به خودتون جواب بدید چون در قرچک همه خواب هستند”
هیس،قــــرچـــکـــی ها فریاد نمیزنند…

شاگرد سابق عبدالوند شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

دمت گرم، حرف حق زدی …
مربی به کار بلدی و به روزی سعید عبدالوند تو فوتسال پایه ایران نداریم
خدا برای جوان های با استعداد قرچک حفظش کنه.

ب یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۲۶

دوست عزیز البته بازیکنان بزرگی که از منصوری رفتن هیچکدوم متضرر نشدن بلکه با قراردادهای بالا رفتن
منصوریه که از رفتن طاهری ها و نصیر نیا ها ضرر میکنه

قرچكي یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۳۷

سلام حتما برو از خود سعید عبدالوند جواب این سوالاتو بگیر چون اون بهت جوابشو بده بهتره،چون من هرچی بگم شاید جدی نگیری،جالبه محمد عباسی شده سیاست مدار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درضمن بهتم حق میدم یه زمانی مردم به ظاهر مسلمان احمق ابن زیاد رو بر حق میدیدن و امام حسین رو باطل…….

قرچكي ...... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۲

آقایی که نوشتی فوتسال قرچک رو عبدالوند متحول کرده چند سالته!!! اگر نمیدونی لطف کن نظر نده ۱-بنیانگذار تیم فوتسال منصوری محمد عباسی بوده.۲-اولین سرمربی منصوری محمد عباسی بوده.۳-عبدالوند،داورزنی،شاهسون،داوود طاهری،محمد طاهری،علی کبیری،مصطفی ظریفیان،مجتبی نصیری نیا،حمید نصیری،کدخدایی و…شاگردان محمد عباسی بودن.۴-اولین مدرسه فوتبال و فوتسال رو عباسی و حسن رضایی راه انداختن.۵-زمانیکه محمد عباسی در کشور فوتسال بازی میکرد قرچک فوتسال نداشت.۶-اولین مدرس فوتسال و فوتبال آقای ناصر صالح را محمد عباسی اورد قرچک.۷-اتحاد بچه قرچکی ها خوبه ولی تخریب بچه قرچکی ها یعنی سلطه بیگانه بر قرچک…مگه چه بازیکنهایی خریدن واسشون که نشستی تخریب میکنی اون سال که منصوری قهرمان شد ۸ ملی پوش داشت نه الان که …بیایید از سرمایه های شهرمان دفاع کنیم تا تبدیل شیم به شهر نفوذ ناپذیر….

rقرچکی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

اصلا معلوم نیست که محمد عاسی خودش نوشته!!!
خخخخخخخخخخ

منصوری یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

تویی که داری از داورزنی و عباسی بد میگی این دو نفر پارسال تو بد ترین شرایط تیم رو بالا نگه داشتن اگه داوزنی نبود عبدالبندی که بلدنیست به گربه لگد بزنه به اینجا نمیرسید که اونایی که با داورزنی ارتباط دارند میدونن واسه عبدالبند کار هایی کرد که داداش عبد البند برا ش انجام نداده

qarchak city شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶

داداش من، تا اکبر تقوی و مسئولای بی فکر تو قرچک هستن اوضاع بهتر از این نمیشه…
اگه کمک کرده بودن الام مقاومت لیگ ۱ بود و منصوری قهرمان شده بود و سهمیه قرچک تو تیم ملی بیشتر بود…
کجا دارید میرید آقایون؟؟!! تو رو خدا منصوری رو جمع کنید، شده سوهان روح مردم قرچک

..... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

برو بابا، فوتسال قرچک هرچی داره مدیون سید اکر تقوی و مهندس منصوری هستش…
مقاومت هم عبدالوند و باجناقش علیزاده راه انداختن تا به هدفاشون برسن و رفیقا و بچه محلاشونو جا کنن تو تیم…

درود بر سید اکبر تقوی

تقوی حیا کن /منصوریو رها کن شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

همه بدبختیای این تیم زیره سره تقویه،تمام بازیکنارو فراری داد،جوونامونو نابودکرد. واسه غیره بومیا قرارداد بست ازشون پول بجیب زد……. اکبرررررررر. تقووووووووووی برررررررووو

میثم عاشق ماهان تندیس جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

منصوری حیا کن لیگ برترو رها کن

قرچک شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

مطلب عالی بود جای حرفی باقی نگذاشت واقعا

ایشالله که درست میشه هرچند …

قدیمی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

یاد قدیما بخیر…
همه از منصوری ترس داشتند،اما امروز چی؟؟!!
فقط یک اسم باقی مونده…

بچه قرچک شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

آقای تقوی با بچه های قرچک دشمنی داره،آخه چرا باید محمدطاهری، مصطفی ظریفیان،نصیری نیا برن جای دیگه بازی کنن،چرا باید تیمهای پایه رو منحل کنن،آقای تقوی داری تیمو سقوط میدی لیگ۱

هوادار شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

اگر اکبر تقوی نبود همین تیم هم الان تو قرچک نبود.اخه چرا اینقدر به تقوی حسودی میکنید؟؟؟؟؟؟؟

خنده دار یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

آره ، راست میگی منصوری قرچک نبود….یا تو محل اکبر تقوی بود یا مثل دو تیم دیگه منحلش کرده بود…

قرچک عشق شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

اقای ابوالفضل قاجار بیا تحویل بگیر پیام های مردم رو.بازم از اکبر تقوی حمایت میکنی؟

متعصب شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

آقایی که نوشتی عبدالوند فوتسال قرچک رو متحول کرده.چند سالته؟ اگر نمیدونی لطف کن بدون اطلاع نظر نده.۱.بنیانگذار تیم فوتسال منصوری محمد عباسی بود.۲.اولین سرمربی منصوری عباسی بوده۳. عبدالوند و داورزنی و شاهسون و طاهری.کبیری.ظریفیان.مصطفایی.نصیرنیا.حمید نصیری.کدخدایی و … شاگردای عباسی بودن.۴.اولن مدرسه فوتبال و فوتسال رو عباسی و حسن رضایی راه اندازی کردن.۵.زمانیکه عباسی تهران و درکشور فوتسال بازی میکرد قرچک فوتسال نداشت.۶.اتحاد بین بچه های قرچک خیلی خوبه ولی تخریب بچه قرچکی یعنی سلطه غریبها بر قرچک.۷.مگه برای این بنده خداها چکار کردن یا چه بازیکنی خریدن که چشم بسته و رو غرض ورزی و بدون آگاهی تخریب میکنید.۸.سالی که تیم قهرمان شد ۹ملی پوش داشت.نه تو این دوسال که بازیکنان از رده خارج و مسن خریدن که الحق والانصاف خوب نتیجه گرفتن با این نفرات.۱۰.بیاییم از سرمایه های شهرمان محکم دفاع کنیم و حمایت کنیم.تا تبدیل شیم به شهر نفوذناپذیر از بیگانه

مهدوی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

باسلام،در خصوص گزارش یک طرفه وجانبدارانه شما که بیانگراحیای شخص دخیل درامرتبانی ( لکه ننگی که درتاریخ فوتسال ایران ثبت وباقی خواهدماند)است که تخلف وی درکمیته انضباطی واستیناف فدراسیون فوتبال اثبات گردیده حال سئوال اینجاست شخصی که به شهر خود خیانت کرده چه تضمینی است که درآتی بار دیگر جهت رسیدن به منافع شخصی خویش به این گونه اعمال غیرقانونی دست نزند.(آرای مزبوردر سایت کمیته انضاطی موجود است واگر هم خواستید بفرمایید تا آرای تبانی را از فدراسیون تهیه ودراختیار شما قراردهیم)ضمنا اگر اطلاع ندارید این را بدانید امثال ایشان را آقای داورزنی پرورش داده که حتی ایشان به استادخویش هم بی احترامی نمود.(مصاحبه درخصوص عدم اعزام این شخص به مسابقات دانش آموزی ایتالیا) پس شایسته است فضای سایت فوتسال را به محل جولان اشخاص تبانی کار تبدیل ننمایید.
تیم شهیدمنصوری اگر هم نتیجه نگیرد به نظر بنده نباید برای این قبیل اشخاص جایگاه وحرمتی قائل شود.
نکته پایانی،در این زمانه آدم عاشق ومرد می خواهد که جهت ورزش از جیب شخصی خویش بدون هر گونه چشم داشتی هزینه نمایدکه بایست باتمام وجوداز مهندس منصوری تشکر نماییم که شهرمان راجهانی کرده است.

... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

آخه تو اسم خودتو گذاشتی مربی حرفه ای آقای عباسی…
با عناوین مختلف میای نظر میذاری؟؟!! مرد باش و حرفتو از دهن خودت بگو…
آدم بی جیگری هستی
… خخخخخخخخخ

آقای تعجب شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

چند پیشنهاد به آقای کفاشیان جهت فوتسال ملی:
۱- مهندس منصوری را رئیس کمیته فوتسال بزارن تا به مجد و عظمت قبلی برسد.
۲- سید اکبر تقوی را به سمت سرپرست تیم های ملی منصوب کنند، در جهت احیای فوتسال به عنوان فردی حق خواه در ورزش عل الخصوص در شن سای ساوه و بسیج ری و اکنون در شهید منصوری قرچک
۳-استفاده از کادر فنی شهید منصوری قرچک در تیم های ملی به دلیل اینکه کار بلدن
۴- استفاده از ابولفضل قاجار و مجید نیک به همراه دار و دسته جهت تشویق تیم ملی در داخل و خارج کشور، چون خوب بلدن کار کنند و خط بگیرن.
۵ – و …

موسی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲:۱۶

اینایی که از منصوری حمایت نمیکنن و همش ضد تیممون حرف میزنن اینا طرفدار منصوری نیستن صرفدار یعنی روزاس سخت هم با تیم باشن خدا شاهده اول فصل تیم فردوسی مشهد ۱۴۰ملیون ب اقای تقوی پیشنهاد دادا هر سال فقط قبل از بای های لیگ یه سر ب شهرداری بزنید و ببینید اکبر تقوی خوشو ب این در و اون در میزنه ب امید خدا وضعیت تیم درست میشه ضمنا ما هرچی ضربه خردیم از فدراسیون هستش اگه تعصب داری پشت تیمت وایسا ن اینه ضدش باشی

فردوسي یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

اقای موسی عزیز
فردوسی چه موقع به تقوی پیشنهاد داد اخه؟
دروغ ننویس عزیزم
اقای تقوی ادم زحمتکشی هستش ولی هیچوقت از طرف باشگاه فردوسی هیچ پیشنهادی به ایشون داده نشده
تنها برخورد باشگاه فردوسی با اقای تقوی این بوده که بابت دو بازیکن( نصیرنیا و خیام ) که بازیکن ازاد بودن مبلغ بیست میلیون گرفت

هزار تومنی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

آخه اکبر تقوی ۱۰۰۰ تومان می ارزه…

تعصب یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۵:۴۳

چى به روز این تیم اومده. منصورى پر هوادارترین تیم ایرانه. مسئولین یکم غیرت به خرج بدن. اقاى تقوى یه کارى بکن. در ضمن اقاى تقوى،یه کم در مورد اطرافیانت تجسس کن،این اقاى ابوالفضل قاجار که سنگش رو به سینه میزنى میدونستى… الکى نیست که ابوالفضل قاجار سنگت رو به سینه میزنه،حتما براى خودت هم نفع داره…

A یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

ای بابا
انقدر پول این بازیکنای بیچاره رو ندادن تا همه فرار کردن
همینایی هم که موندن از رو ناچاری هستش
اونا هم اگه جایی بخوانشون با کله میرن
عشق و علاقه هم حدی داره
جواب زندگیه این بازیکنا رو کی میده
اقای تقوی خواهشا اینقدر واسه خودت تف و لعنت نخر
واست چه سودی داره؟؟؟؟؟؟؟
بخاطر اینکه عشق تیمداری داری اخرتت رو هم سوزوندی
جمعش کنین بره بابا بیه دیگه
شدین سوهان روح هوادار
جمعش کنین تا هم مردم راحت شن هم خیال بازیکنای بی گناه راحت شه

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

اقایونی که دارین از حسادت میترکین،چون تو تیم فعلی جا ندارین همش دارین پیام های تخریبی میفرستید،اگر واقعا دلسوز منصوری هستید چوب لای چرخ این تیم نزارید.خدا شاهده که تو دنیا بهتر از تقوی و کریم منصوری نداریم.اکبر تقوی اگر دنبال منافع خودش بود که تا هالا از این تیم رفته بود و جاهای دیگه پول کلان میگرفت،نه اینکه وایسه اینجا و از جیبشم خرج کنه.من خاطر جم هستم که ایشالا با کمک مهندس منصوری و سید اکبر تقوی و افراد دلسوزی نظیر اکبر قاسمی باز هم منصوری به روزهای خوبش برمیگرده.در اخر از دوستای خوبی که تو پیام هاشون منو مورد لطف خودشون قرار دادن تشکر میکنم…

rقرچکی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

آخه شما که کامنت میذازید چرا اسم این قاجاری رو میارید…
الکی گندش نکنید

واقع بین یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

حسادت نیست واقعیته !!!!
چرا بازیکنایخوب ازاین تیم فرار میکنن ؟؟؟حتی بازیکنای قرچکی شون؟؟؟
چرا دیگه بازیکن خوب تواین تیم نمیاد؟؟؟
اقا نمیخوای پول خرج کنی با زندگی بازیکنا بازی نکن!!!!
رایگان منم میتونم سرپرست و مدیر عامل بشم کار شاقی انجام نمیدید

منصوری قرچک یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

هر کسی که ناراحته از تیم بره.تیم مال مهندس منصوریه اختیارش رو داره.به کسی هم ربطی نداره که چجوری اداره میشه.خودش پول داده خودشم دلش میخاد اینجوری باشه.هرکس ناراحته بره تیم تشکیل بده

هوادار واقعی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

متوجه نمیشم برا چی به جون هم افتادن اینجا.اگر واقعا هوادار و دلسوزی باید همه جوره و برحضور هرکی تو تیمه حامی تیم باشی اونم با جون و دل و بدون چشم داشت.خدایی شما نگاه کن یکی مثل علی تاجیک که اون سال که تیم قهرمان شد و رفت آسیا هم مربی تیم بود الان برا کمک اومده و حتی ازش اسآسمی نه تو سایت بود نه تو کامنت بچه ها.خب این یععنی از دل و جون و برای تیم کار کردن کرد و حرف زد.نه اینه فقط لابی

هوادار واقعی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

متوجه نمیشم برا چی به جون هم افتادن اینجا.اگر واقعا هوادار و دلسوزی باید همه جوره و برحضور هرکی تو تیمه حامی تیم باشی اونم با جون و دل و بدون چشم داشت.خدایی شما نگاه کن یکی مثل علی تاجیک که اون سال که تیم قهرمان شد و رفت آسیا هم مربی تیم بود الان برا کمک اومده و حتی ازش اسآسمی نه تو سایت بود نه تو کامنت بچه ها.خب این یععنی از دل و جون و برای تیم کار کردن کرد و حرف زد.نه اینه فقط لابی

مجید یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

آقا والله اون سال تیم با رضا لک و علی تاجیک و علی یزدانی. نایب قهرمان آسیا شد که هیچکدوم قرچک هم ‘نبودنی

اﻣﻴﺮﺟﻌﻔﺮﻱ یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

ﺳﻌﻴﺪﻋﺒﺪاﻟﻮﻧﺪﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻣﺮﺑﻲ اﻳﺮاﻥ ﻫﺴﺖ ﻣﻦ اﻻﻥ ﻣﻴﺜﺎﻕ ﺗﻬﺮاﻥ ﮔﻔﺘﻢ ﺷﺎﮔﺮﺩﺁﻗﺎﺳﻌﻴﺪﺑﻮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﺎﺭﺷﻮﻥ ﺩﺳﺘﺶ اﻭﻣﺪﻩ ﺑﻪ اﻣﻴﺪﺟﺎﻡ ﻣﻠﺖ ﻫﺎﻱ ﺟﻮاﻥاﻥ ﺩﻭﺳﺎﻝ ﺩﻳﮕﺮﺑﺎﺁﻗﺎﺳﻌﻴﺪ

مجید یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

درضمن اگر واقعا هوادار تیم هستین بجای در افتادن باهمدیگه منم تیم کنید و به اسامی کاری نداشته باشید.الان بازی با تبریز دیدم علی تاجیک دوباره برگشته کمک کنه بدون اینکه آسمی ازش نه تو این سایت و خبر باشه نه چیزی.این یعنی بدون چشمداشت و از جون و دل نه اینکه با اسم و لابی الکی کسی رو گنده کنید.فقط شهید منصوری و افراد صادق ک کمک میکنن به کسی هم کاری نداشته باشید و فقط حمایت تا بریم بالا ان شا الله

مجید یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

راستی آقای عباسی خیلی تابلو بود که شما اون متن رو خودت در حمایت از خودت نوشتی که .لطفا عوام فریبی نکن۲_ آقای قاجار شما جز زحمتکشها هستی که من رو سکوها داد زدن و حرص خوردنت رو دیدم

ورزشکار یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

مطالب بالارو خواندم چند جمله خواستم بنویسم تا افکار عمومی مردم قرچک روشن شود.
۱.اسم آقایان عبدالوندوعلیزاده رابرای مریبیگری منصوری مطرح میکنید.آخه این دونفر تیم مقاومت را با آن همه بازیکن خوب به کجا رساندن که حالا مدعی تیم منصوری باشند.
۲.آقای عبدالوندفقط دررده سنی جوانان مربیگری کرده واصلا در حد و اندازه تیم بزرگسالان نیست تنها یک دوره در پرسپولیس به واسطه آقای شمس بود که تبانی کرد و آبروریزی و از پرسپولیس اخراجش کردند چون بازیکنان بزرگسال نمی توانند با اخلاق او کنار بیایند.
۳.انقدر از بچه قرچک صحبت میکنید چرا این آقایان عبدالوندوعلیزاده در تیم مقاومت از بچه قرچک استفاده نکردندو چرا کسی را بازی ندادند واگربفول شما بازیکن خوبی هست کل حقش بازی در تیم منصوری هست چرا این عزیزان درتیم لیگ(۲)مقاومت استفاده نمیکنند؟
۴.آقایان محترم آقای داورزنی۱۳سال در تمامی مشکلات منصوری بدون پول ودر کنار تمامی مربیان بزرگ کار کرده پس قدر بدانید که چنین مربی خوبی هدایت تیم را برعهده دارد.
۵.بازم میگویم آقای عبدالوند در حد تیم جوانان و امید شاید موفق باشد ولی در حد بزرگسالان نیست زیرا بازیکنان بزرگ به دادو فریاد های او گوش نمیدهند و بله قربان گو نیستند. ایشان در رده سنی می تواند کار کند که هرچه گفت همه بگویند چشم و فحش بدهد و دادبزند وهمه بگویند چشم…

rقرچکی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

آقای ورزشکار ، صرفا جهت اطلاع:
۱-مقاومت اونهمه بازیکن نداشت، همه سرباز بودن و زیر ۲۲ سال.
۲-عبدالوند در رده بزرگسالان به جز پرسپولیس، در منصوری زمانی که عدالتخواه سرمربی بود حضور داشتن+چندین قهرمانی بین الملی.
۳- به دو دلیل در مقاومت از این دوستان استفاده نمیشه:الف)نداشتن بودجه ب)رسالت این تیم که بر اساس بازیکنانی شکل گرفته که خدمت مقدس سربازی میروند.
۴-بر کسی پوشیده نیست که توانایی فنی مطلوبی آقای داورزنی دارد،این در گزارش هم که نوشته شده آمده است.
۵-کسی عبدالوند رو برای منصوری پیشنهاد نمیده و در گزارش هم آمده است که قرچک نیاز به یک ائتلاف از خود همین دوستان داره تا بیان دوباره رنگ بو بدن به فوتسال شهرمون.

قرچکی با غیرت دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

اای تقوی برو خجالت بکش برا خودت کامنت میزاری خودت که چی رو ثابت کنی شهر داری هیچ پولی بهت نمیده داری میسوزی

هوادار دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

والا از وقتی که دیدم علی تاجیک اومده منصوری برای کمک اونم بدون هیچ چشم داشتی خیلی خوشحال شدم.ولی حیف که این داورزنی بیسواد که حتی یه کوچ ساده رو بلد نیست از این مربی جوان وبادانش که قبلا با رضالک تیممونو قهرمان ایران ودوم اسیا کردن استفاده نمیکنه.اخه کی گفته فقط بایدبومی مربی باشه.اقا نمیخوایم.با بدون بومیها درگذشته بهتر بودیم

طرف دار و هوادار منصوری دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

ای بابا. آخه شما یی که از عبدالوند و عباسی و داورزنی حرف میزنید خودتونو خراب نکنید ایینا با هم رفیقن .

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

عبدالوند واقعا تو پایه فوق العاده است خیلی هارو هم به فوتسال معرفی کرده

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

واقعا حیف شده که مهندس منصوری پایه های منصوری رو منحل کرد ستون های تیم بودن خیلی ها از همین عکس ها دارن تو لیگ بازی میکنن

م دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

اقای محترم من برای اقا داورزنی احترام خاصی قایل هستم ولی پول نگرفتن ایشون از منصوری نشونه ضعف ایشان وبه هر قیمت موندنشونه
نبودن خیلی بهتر از به هر قیمت بودنه

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

یادش بخیر عجب تیمی بود نوجوانان منصوری عالی بودن عای

مهدی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

درسته عبدالوند برای منصوری خیلی زحمت کشیده ولی اینجا حیفم اومد از یکی از فنی ترین مربی های پایه قرچک اقای علی وطن پرست تشکر نکنم
استارت تیم های پایه منصوری رو ایشون زدن و اقای عبدالوند هم تکمیلش کردن
اقای عباسی هم جوانان بودن روزهای خوبی برای منصوری بود
عبدالوند خیلی خوب بود اون موقع الان و نمی دونم ولی واقعا مربی خوب و با دانشی بود

یه قرچکی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

چرا انقدر پشت سر مقاومت حرف می زنید من یکی از نزدیکان مقاومتم و می دیدم که چقدر برای تیم زحمت می کشند و از خانواده و وقت خودشون گذشتند تا تیم سرپا بمونه و نیوفته حتی از خرج زندگی و درآمد خودشون برای تیم خرج کردند ولی بعضی از مسئولین و دارودسته منصوری چوب لای چرخشون گذاشتند و موفق هم شدند حتی بعضی از مسئولان شهر هم کمک نکردند خدا جوابشونو بده من حتی راضی به افتادن منصوری از لیگ برتر هستم

هوادار پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

عبدلوند سلطانه فوتساله و حاج داوود علیزاده هم از زحمتکشای این رشته ست…
هرکسی هم که عبدلوندو قبول نداره سه چهار سال صبر کنه و ببینه به چه جایگاهی میرسه…

نام ... شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

عزیز أنی که به هر دلیل حرفها و درد دلهای خود را عنوان می کنید اگر واقعا شما از سر دلسوزی مطلب میگذارید بیاید بجای تخریب ،واقعیت ها را ببینیم ١ ، باشگاه منصوری با سر مائه شخصی شکل گرفت و در این سألها تمامی نامهای که ذکر کردید در این تیم شکل گرفتن و أصولا فوتسال در قرچک ما حصل تشکیل باشگاه شهید منصوری است ٢ ، از سال ١٣٨۵ تیم شهید منصوری پا در عرصه قهرمانی نهاد و عملا نآم شهید منصوری بر سر زبانها افتاد در این سألها مربیان سر شناس زبادی إمدند َورفتن و تا سال ١٣٨٩ دو نائب قهرمانی و یک مقام سومی حاصل مربیان سر شناس شد عدالتخواه ، شمس ، تهمتن ، عمادی و ابطحی اما در سال ٨٩ سکان تیم در دستان رضا لک قرار گرفت و از عبد الوتد نیز دعوت بکار شد ولیکن.ایشان قبول نکردند و اعتقاد به سرمربی گری داشتند حال با کدام تجربه ، در همین سال که با حضور دو غول باشگاه داری یعنی گیتی پسند و فولاد ماهان أصفهان ، این تیم شهید منصوری بود که با اقتدار و بر جا گذاشتن رکوردهای جاود انه قهرمان لیگ برتر فوتسال شد ٣ ، در سال ٩٠ هم شهید منصوری قهرمان شد ولی تبانی تیم پرسپولیس تهران با مربیگری سعید عبد الوتد با تیم ا گیتی پسند أصفهان شهد این قهرمانی را تلخ نمود طی حکم انضباطی که به تأیید کمیته استئناف وسید سعید عبد الوتد بمدت دو سال محکوم شد و هیچگونه تبریه ای هم در کار نبود فقط پس از گذراندن ١٨ ماه از محکومیت ، أیشان طی در خواستی خواهان بخشش شدند که کمیته انضباطی أنرا پنیرفت و شش ماه بخشیده شد ٣ ، لطفا خدا وند را ناظر قضاوتتان قرار دهید و تهمت ناروا نزنید أمثال کریم منصوری و اکبر تقوی برأی این تیم از جان مایه گذاشتن پس بیهوده أنان را تخریب نکنید أبلته این دو عزیز هم بأید دقت کنن در جایگاه مسؤولیت خود حق الناس نکنند به أمید روز های خوب منصوری یا حق ، پیشکسوت قرچک

... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

اصلا معلوم نیست که خود شیرزادی مطلب رو گذاشته!

رضا جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

بهم کمک کنید همه شماها و همه مسءولان تا این تیم مجددا احیا بشه
هرچقدر برید تو حاشیه وضعیت بدتر خواهد شد
همه باهم
برای حفظ نام شهرستان قرچک

وطن پرست چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۵

مهم تیم شهید منصوری وشهر قرچکه،باید تیم حفظ شه این دوستانی که سرشان اختلاف دارید فنی وزحمت کش هستند،خدایی انصاف نیست مقایسه این عزیزان و توهین به یکی وبالا بردن دیگری،از دوستی هم که به بنده لطف داشتند،ممنونم

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱:۵۷

سلام بنده یک مربی پایه در شهرستان هستم خیلی استعداد در شهرستان وجود دارد ولی کسی توجه نمی کند اگر واقعا تیم منصوری را دوست دارید باید پایه سازی کنید با تشکر