کد خبر : 18041
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 - 11:52
-

خسوس هفته آینده به ایران باز می‌گردد/ احتمال دیدار ایران و کرواسی در اردیبهشت۹۴ در تهران

خسوس هفته آینده به ایران باز می‌گردد/ احتمال دیدار ایران و کرواسی در اردیبهشت۹۴ در تهران
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: خسوس کاندلاس به دلیل اینکه در تعطیلات کریسمس درگیر بازی دوستانه ایران بوده، برای تعطیلات به اسپانیا رفته و هفته آینده به ایران بازخواهد گشت.

محمد هاشم زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی های خوبی با کرواسی انجام دادیم و تقریبا به تمام اهدافمان در این بازی رسیدیم. این بازی تجربه خوب و خاصی برای بازیکنان ما بود و کادر فنی از عملکرد بازیکنان ایران راضی است چون هر چه را که خواستیم در زمین اجرا کردند.

وی از میزبانی خوب کروات ها تمجید کرده و تاکید کرد: با صحبت‌هایی که در کرواسی انجام گرفت به احتمال فراوان ما در اردیبهشت ماه می توانیم دو بازی دوستانه هم با آنها در تهران یا هر شهر دیگری در ایران انجام دهیم که تعدد بازی های دوستانه بر حفظ آمادگی تیم ملی و سرحال نگاه داشتن تیم موثر است.

مربی تیم ملی درباره مصدومیت وحید شفیعی نیز توضیح داد: شفیعی در نیمه نخست بازی اول ایران با کرواسی با کشیدگی کشاله روبرو شد که صلاح دیدیم برای تشدید نشدن مصدومیتش از او در بازی دوم استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

Chera comentaro nemizarid dgggg

نجف اباد جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

موفق باشید با یه تیم بی ادعا و جوون خوب بود نتایج

H.B شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

از اقای هاشمی خواهش میکن در انتخاب تیم ملی امید و جوانان دقت بیشتری داشته باشن..
چرا بازیکنانی همچون علی بهلولی بازیکن مقاومت کرج متولد۷۴.احسان سهیلی بازیکن گیتی پسند متولد ۷۵ و سعید سروری بازیکن فرش ارا متولد ۷۲ به تیم ملی دعوت نمیشن…این ۳تا بازیکن واقعا عالی هستن مخصوصا اخلاقی و فنی..

نام ... یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

سلام آخه بنده خداتیم ملی گورنداره چی میگی یه روزبروکمپ سرتمرین تیم ملی فوتسال آب معدنی ندارند تومیگی بازیکن جوان دعوت نمیکنند؟داورهای فوتسال توهربازی دوجورلباس میپوشند