کد خبر : 18057
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 - 14:57
-

منصوری: به رهنما ۳۵ میلیون برای نیم‌فصل پیشنهاد داده‌ام/ او می‌خواهد برای ۵ میلیون به میثاق برود!

منصوری: به رهنما ۳۵ میلیون برای نیم‌فصل پیشنهاد داده‌ام/ او می‌خواهد برای ۵ میلیون به میثاق برود!
مدیرعامل باشگاه منصوری گفت: برای نیم فصل به رهنما پیشنهاد 35 میلیون تومان را داده‌ام، اما قبول نکرده و در مقابل هم می‌گوید که میثاق به او 5 میلیون می‌دهد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد ادعای علی رهنما در مورد عدم صدور برگه تسویه مالی از سوی باشگاه منصوری برای حضور این بازیکن در میثاق تهران گفت: من برای نیم فصل به رهنما پیشنهاد ۳۵ میلیون تومان را داده‌ام و گفته‌ام در منصوری بمان و این رقم را بگیر، اما قبول نکرده و در مقابل هم می‌گوید که میثاق به او ۵ میلیون می‌دهد. او گرچه دیگر با منصوری قرارداد ندارد؛ اما باید طبق قانون ۲۰ درصد از رقم قرارداد بعدی‌اش را به ما بپردازد.

وی ادامه داد: من می‌خواهم دروغگویی در فوتسال از بین برود. متاسفانه کسانی هستند که تا یک نامه به کمیته انضباطی می‌رود، اعلام می‌کنند این بازیکن آزاد است. بله علی رهنما بازیکن آزاد است، ما هم قبول داریم؛ اما مقررات که از این به بعد هم سخت‌تر می‌شود، چیز دیگری می‌گوید، به او گفته‌ام تو چندین سال در تیم ما بوده‌ای و بابت پول‌هایی که گرفته‌ای برو مفاصای مالیاتی‌ات را بیاور تا برگه تسویه را صادر کنم که او از انجام این کار سر باز می‌زند. بعداً اداره مالیات یقه ما را می‌گیرد. ادعاهای او واهی است و متاسفانه هر کسی هم هر چه دلش می‌خواهد نظر می‌دهد بدون اینکه در جریان اصل ماجرا باشند. قبلاً کمیته انضباطی یک نامه به ما زده، اگر من رضایت نمی‌دهم حتماً دلیلی دارد.

منصوری خاطرنشان کرد:‌ نمی‌دانم این هرج و مرج در فوتبال کی می‌خواهد از بین برود. ما آیین‌نامه داریم، مقررات هم برای همه است. به نظر من، مادر زایش بازیکن در فوتسال، باشگاه‌ها هستند اما متاسفانه همه دنبال بازیکن هستند. برای خودم هم متاسفم که با این همه زحمت، تیم‌داری می‌کنیم و بعد که می‌گوییم طبق قانون باید ۲۰ درصد قرارداد بعدی‌ات را به ما بدهی، بازیکن می‌گوید پنج میلیون از میثاق می‌خواهد بگیرد. من که به او می‌گویم ۳۵ میلیون بگیر و برای خودمان بازی کن، پس چرا قبول نمی‌کند. باور کنید دیگر بازیکن در لیگ مناطق هم با پنج میلیون بازی نمی‌کند چه برسد به لیگ برتر.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

۳۵ میلیون ریال منظورته شاید، آخه تو به ریال پول میدی به تومان حساب میکنی،ولی خوب بود یکم خندیدیم از حرفات

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

خخخخخخخخخخ دمت گرم خوب گفتی

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

شما خوب پیشنهاد میدید ولی کیه که پول بده…
آخه رو چه حسابی باید ٢٠ درصد از قرارداد سال بعدش رو بده به تو…
مگر بازیکن فوتسال چقدر قرارداد میبنده که ٢٠ درصد از قرارداد سال بعدش رو بیاره تقدیم تو کنه…
خجالت بکشید تورو قرآن با این وضع قانون گذاشتنتون…
فوتبالیست که میلیاردی و میلیونی قرارداد میبنده چنین پولی رو نمیده بابت رفتن به تیم دیگه ولی فوتسالیت بدبخت رو چه حسابی باید این پول رو بده خدا میدونه؟!!!!!!!

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

قانون ۲۰% از پارسال برداشته شد

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

از پایگاه خبری فوتسال عاجزانه درخواست میکنم چنین مسائلی رو پیگیری کنه که چرا این قانون ها باید بیاد تو فوتسال…

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

تا زمانی که کریم منصوری و نجاریان و طاهری و خلیلی عضو هیئت رییسه باشند وضع از اینی که هست بدتر میشه که بهتر نمیشه….
مدیرانی که فقط به فکر جریمه کردن بازیکن و پول ندادن به بازیکنان هستن…
و متاسفانه تمام قوانین به سود باشگاه ها است و اگر بازیکن شکایت کنه دستش به جایی بند نیست…

. جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

دروغگویی ریشه کن شه؟؟؟؟؟؟؟

داخلی جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

تو اصلا پول یه بازیکنتو در طول این چند سال کامل دادی که حالا به رهنما ۳۵ میلیون برای یک نیم فصل میخواستی بدهی…؟؟

حمید جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

اگه واسه خودت متاسفی خسته ام شدی چرا از این فوتسال نمیری،حتما اینم دلایلی داره، اونم بخور بخور پول

هوادار جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

علی رهنما فکر کردی کریم منصوری بچه محصله که میگی ۵ ملیون میگیرم؟معلمت اقای لک خوب درس یادت نداده.برات متاسفم اقای رهنما.حیف از این چند سالی که تو قرچک تشویق شدی…

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

عزیز من تشویق شدن واسه بازیکن پول نمیشه…
دست شما درد نکنه که تشویقش کردید…
ولی شما بیا بگو تو این چندسال چقدر از پولش رو گرفته ؟!!!!
مشکل منصوری طرفداران منصوری نیستن مشکل کریم منصوری و اکبر تقوی هستن که کاری کردن بازیکنی رغبت نمیکنه بیاد سمت منصوری!!!

بنده خدا جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

آقای منصوری ببینید چقدر هواخواه دارید این نتیجه سالهل بد قولی و ندادن حق بازیکن هست.رهنما میداند که شما همان ۵میلیون را هم به وی نمیدهید.زمانی که تیمهای اصفهانی ۲۰۰تا۳۰۰میلیون با دلار ۱۲۰۰تومان به ملی پوشان میدادند شما بازیکنی مثل مجتبی نصیرنیا را با ۴۰میلیون که آنرا هم تمام و کمال پرداخت نکردیدنگه داشتید و باعث عقب ماندگی مالی امثال وی شدید.همه ما در اخر در ۲متر جا میخوابیم و سر خدا را نمیتوانیم کلاه بگذاریم.

بنده خدا جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

آقای منصوری ببین چقدر هواخواه داری.ببین مردم چه عزت و احترامی برات قائل هستند.این نتیجه سالها دروغ گفتن و ندادن حق بازیکن هست.اگر آقای رهنما هم حاضر نیست پیش شما بمونه برای اینکه میدونه شما همون ۵میلیون را هم بهش نمیدید.زمانی که تیمهای اصفهانی قراردادهای ۲۰۰تا۳۰۰میلیونی با دلار ۱۲۰۰تومان با ملی پوشان میبستند شما بازیکن باارزشی مثل مجتبی نصیری نیا را با ۴۰میلیون که کامل هم پرداخت نکردید نگه داشتید و باعث عقب افتادن مالی امثال وی شدید.واقعا وجدان شما و آقای تقوی از این همه جفا در حق بازیکنانتون راضی است.همه ما روزی در ۲متر جا میخوابیم و سر خداوند را نمیتوانیم کلاه بگذاریم

نام ... شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

آقای هوادار برو یه سر به قهرمانی ها و نایب قهرمانی های تیمت بزن ببین علی رهنما چه نقشی داره؟؟؟؟
برو فیلم بازیه علی رهنما رو در بیار ببین چند تا از گلهایی که زده شده علی رهنما تو ترکیب بوده ؟؟؟؟
آخه تو چه میدونی فوتسال چیه ؟؟؟؟
هر کی اومده تو این تیم با دعوا رفته ؟؟؟
محمد طاهری و مجتبی نصیری نیا بچه کجان ؟؟؟ چرا اونها رفتند ؟؟؟؟
حسین شمس و ابطحی و لک اسماعیل پور و لطیفی و زحمتکش و کریم پور این ها رو میشناسی ؟؟؟؟
آقای هوادار برو بببین قرارداد رهنما چقدر بوده تو این چند سال ولی این مدیرعاملت آقای منصوری چقدر پول داده.
برو آقای هوادار مشق هاتو بنویس خخخخخخ

نام ... شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۰

آقایون قانون دسته خود کریم منصوریه با دو تا از هم دستاش.
فقط رای به نفع خودشون میدن؟
راه ساری ۴ سال داره می افته؟؟؟چرا همش تو لیگ مونده ؟؟؟هر سال با یه قانون جدید.
حمید احمدی دو بازی محکم بازی کرد تو عمرش بعد اون اعلام کردند هر کی محکم بازی کنه محروم میشه..
به نظر شما ….

بي طرف شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

من یادم نمیاد بازیکنی خواسته باشه از منصوری بره و به راحتی رضایتنامه بهش داده باشن.آقای کریم منصوری که توی این چندین سال همش گفته دیگه تیمداری نمیکنه و همش حرف از نداری و بی پولی و ازجیب خرج کردن و اینجور حرفاست.اما نمیدونم چرا دست از سر این فوتسال نمیکشه و بازم همه جا سمت داره.بابا بازیکن آزاد که نباید پولی پرداخت کنه ، در ضمن اون قانون من درآوردی خودتون سال گذشته منقضی شد.چرا اینهمه بازیکنارو اذیت میکنی؟شما از یه نفر از بازیکنای قدیم و جدید تیم شهیدمنصوری در مورد شخصیت کریم منصوری سوال کنید تا ببینید چه خون دلهایی خوردن….آخرتی هم هست آقای منصوری.

عشق منصوری شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

آقای منصوری اینم بگو که رهنما بالای ۱۵۰ میلیون از منصوری بابت این ۶ سال طلب داره

خواننده شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

بشینید پای صحبت کاپیتان های سابق تیم منصوری سعیدکدخدایی یا محمدطاهری یا محمدکشاورز و خیلی از بازیکنهای سابق این تیم که با دلخوری و اشک و آه از این تیم جداشدند و بهتره بگم جداشون کردند.بشینید پای صحبت حسین شمس و دیگر مربیانی که توی این تیم زحمت کشیدند.اونوقت شخصیت کریم منصوری برای همه روشن و هویدا میشه.برای علی رهنما نتاسفم که در چنگال کریم منصوری گیر افتاده.من از علی رهنما آرومتر و سربه زیرتر بازیکنی سراغ ندارم.حالا ببین بنده خدارو تا عرش میبرن تا بخوان رضایتنامه شو بدن.اونم آخر کلی ازش پول میگیرن و بعدش با منت رضایتنامه میدن.
آخه یکی نیست بگه تو اگه پول بده بودی که پول بدهکاریت به بازیکن و مربی و تدارکات و …..رو میدادی.
کی میشه دست از سر منصوری برداره؟همش هم میگه من دیگه تیمداری نمیکنم و از اینجور حرفا و سال بعد میبینی نفر اول هستش.چرا؟چون دنبال شهرت و منفعت هستش.همین و بس.

نام ... شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

آقای رهنما اگه منصوری بهت بگه ۳۵ میلیون که هیچ حتی بگه ۳۵۰ میلیون هم بازم این آقای دلال هیچ وقت به ریال هم بهت نمیده.هرجایی بهت گفتن برو حتی با مبلغ ۵ میلیون.حداقل اون پولو میگیری اما توی تیم منصوری بمونی یه پاپاسی هم دستتو نمیگیره.سنگ بزرگ علامت نزدنه آقای منصوری.برید پیش سعیدکدخدایی و رضا لک و ابطحی و شمس و کشاورز و محمد طاهری تا ببینید من دروغ میگم یا راست.همه رو روی یه انگشت میچرخونه.خودش و نجاریان شدن همه کاره ی فوتسال و هرقانونی که به نفع شخص خودشون هست رو اجرا میکنن.تا اونجا که میتونن علیه بازیکن و مربی قانون من درآوردی اختراع میکنن.

هوادار شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

بخدا قسم این تیم رو با همین کادر فنی که از شهر قرچک هستن رو حفظ کنند و یه کم پول به تیم تزریق کنن ببین چه تیمی میشه.به شرطی که امثال کریم منصوری و اکبر تقوی که مال شهر قرچک نیستن دستشون از این تیم مردمی قطع بشه.آقایون با هر کی مشکل دارن نمیذارن از دو کیلومتری تیم منصوری رد بشه.امسال و پارسال بدترین دوران منصوری بود.شما ببینید از منصوری چندتا به ملی دعوت شدن؟هیچی.حالا بااین بازیکنها که همشون بدون هیچ چشم داشتی دارن بااین بضاعت کم نتایج خوبی میگیرن لطفا حداقل آرامش تیم رو بهم نریزیم.

رضا خلیلی شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

کریم منصوری یادته با سعید کدخدایی دوست داشتی یه عکس بندازی

هوادار یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

آقای منصوری ب جای اینکه بازیکن بگیری ۳۵ تومن برا نیم فصل پول بازیکنهای امسالت را بده ک خیلیاشون هنوز پولی نگرفتن علی جان خوب منصوری و تقوی را شناختی واقعا