کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 15:08
-

نظری :از ترس زد و خورد و کتک خوردن به توهین‌ها قانع شدیم!/ شخصی پوش ها با آرم فردوسی سر من را شکافتند

نظری :از ترس زد و خورد و کتک خوردن به توهین‌ها قانع شدیم!/ شخصی پوش ها با آرم فردوسی سر من را شکافتند
دروازبان تاسیسات دریایی ، درباره درگیری در لیگ فوتسال می گوید.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه درگیری‌های دیدار این تیم با فردوسی مشهد در لیگ برتر فوتسال برنامه ریزی شده بود، گفت: از ترس زد و خورد و کتک خوردن به توهین‌ها قانع شدیم!
مصطفی نظری درباره اتفاقات دیدار تاسیسات دریایی با فردوسی مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال که منجر به درگیری‌های شدید شد، اظهار کرد: قبل از شروع مسابقه که برق سالن قطع شد و در حالی که بدن‌هایمان را گرم کرده بودیم، با نظر وحید شمسایی منتظر ماندیم. این لطف تاسیسات و شمسایی بود که با وجود تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در بازی، در نهایت راضی شدیم با نور نامناسب به مصاف فردوسی مشهد برویم.

وی افزود: بعد از بازی برای خسته نباشید به سمت کادر فنی تیم حریف رفتم ولی یکدفعه مربی فردوسی را دیدم که با حمید مشیری مدیر اجرایی تیم ما درگیر شده و او را می‌زند! متاسفانه از اول بازی هم مدام علیه مشیری شعار می‌دادند. من قبل از بازی تصورم این بود که مربی فردوسی آدم باشخصیتی است ولی نظرم بعد از بازی کاملا عوض شد!

دروازه بان تیم تاسیسات در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی این قسمت از درگیری را جدا کردیم، به یکباره لیدرهای تیم به زمین ریختند و شروع به زد و خورد کردند. من آن موقع به رختکن رفتم. در مسیر رختکن، تماشاگران بازیکنان ما را کتک زدند و حتی برق سالن را قطع کردند. در همان هنگام هم دوربین‌های خبرنگاران را گرفتند و شکستند.

نظری با بیان اینکه دندان مشیری در این درگیری شکست، تاکید کرد: ما حدود نیم ساعت در رختکن حبس بودیم تا فضا آرام شود. بعد نیروی انتظامی ما را به سمت اتوبوس هدایت کرد ولی متاسفانه لیدرهای آنها که همگی کارمندان موسسه فردوسی بودند و لباس یک شکل با آرم “فردوسی” داشتند آنجا ایستاده بودند. لیدرها جلوی اتوبوس هم به ما حمله کردند که سر من شکافت و باز هم درگیری رخ داد. ما با سلام و صلوات به مشهد رفته بودیم ولی کتک خوردیم و برگشتیم!

وی تصریح کرد: متاسفانه زد و خورد دارد در فوتسال بدعت می‌شود. ما هر سالنی که می‌رویم یا فحش می‌خوریم یا کتک! حالا شرایط جوری شده که برای جلوگیری از آسیب دیدن به توهین‌ها هم قانع شده‌ایم! به نظر من اتفاقات بازی دیروز همه برنامه ریزی و حساب شده بود. از قطع برق بگیرید تا کتک کاری و حرکت لیدرهای آنها.

دروازه بان تیم تاسیسات در پاسخ به این سئوال که “آیا با دیدن این صحنه‌ها از بازگشت به لیگ ایران پشیمان نشده است”؟ گفت: پشیمان که نه چون من مشکلات خانوادگی داشتم و باید به ایران می‌آمدم. به عنوان بازیکنی که سال‌ها در سطح اول فوتسال ایران بوده و عناوین مختلفی را به دست آورده‌ام، دیدن این اتفاقات دردناک است. گرفتن سه امتیاز هر مسابقه به قیمت له شدن فوتسال تمام می‌شود.

نظری در پایان با بیان اینکه از کودک ۵ ساله تا مرد ۵۰ ساله در سالن فوتسال هر چه دلشان می‌خواهد به بازیکنان می‌گویند، اظهار کرد: بعد از بازی با فردوسی در فرودگاه ناظر بازی را دیدم و از او خواستم تمام اتفاقات را بدون کم و کاست به فدراسیون گزارش کند ولی نکته عجیب اینکه ناظر بازی گفت من این اتفاقات را ندیدم! در صورتی که بازی پخش مستقیم بود و همه دیدند چه بلایی سر ما آمد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

نظری غمت نباشه انشاء اله با درخشش تو تاسیسات قهرمان میشه بعد ، عکست رو با جام می فرستیم برای فردوسی و کت شلواری ها!!!!!!!!!!

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

تو رو که بدلیل بد اخلاقی از تیم ملی انداختن بیرون تو دیگه چی میگی بابا ؟؟؟ تو رو همه میشناسند که با مربی تیم ملی هم درگیر شدی حالا برای ما سخنرانی میکنی ؟؟؟

ورزشی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

همه ایران میدونن دندون حمید مشیری مصنوعی هست و همیشه با زبونش در میاره بعد میزاره سرجاش لااقل الکی مردم رو فریب ندید نه شما نه بقیه دوستاتون

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

هههههههههههههه

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶

شما حواست باشه بازی بعدی تو ۵۰ ثانیه آخر دوتا گل نخوری نمیخوا مصاحبه بکنی برادر

احمد یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

بابا تو یکى دیگه ساکت باش که بى أخلاقى هاى تو در ایران زبان زد خاص و عام هست و به دلیل أخلاق بداز تیم ملى کنار گذاشتنت در حدى نیستى بخواى نظر بدى!!

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

احمد اسمتو کامل بنویس تو کی هستی کجای فوتسالی نظری سلطانه بچه جون وجود داری اسمتو کامل بنویس

... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

به قول خودت اگه بعد هر بازی همین فحش و دعوا ها براتون اتفاق می افته پس مشکل از خودتونه حتما.وگرنه چرا بقیه تیم ها تو هر بازی این فیلم و سیانس ها رو ندارن ?

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

حمید مشیری مدیر اجرایی تیم تاسیسات شده!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

ضعیف بودی که به لیگ برتر ایران برگشتی عزیز من
کدوم مشکل خانوادگی

مجاور یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

آخر دوست عزیز چه دلیلی داره تیمی که خوب بازی کرد و گل های خیلی خوب زد و تمام سالن را از شادی منفجر کرد برای چه باید این پیروزی رو خراب کنه و درگیری و خشونت هدفش باشه ! کمی عاقلانه فکر کن بانی و باعث کی بوده و ابتدا کی شروع کرد. شما هم اگر فحش ناموسی بهت بدن حتما آستانه تحملت در یک حدی پایان خواهد یافت و واکنش نشون میده . تیم فردوسی برای مهمانش ارزش قایل بوده و هست و دوست داره
هر تیمی که مشهدالرضا میاد حتما بهترین خاطره و زیارت رو داشته باشه بنابراین تیمی با این رویکرد چطور میتونه درگیری ایجاد کنه . برای خبرنگاران هم متاسفم که خودشون رو خراب کردند و بدنبال سوژه و ضبط زشتیها بودند شما بعنوان رسانه ملی خیلی باید کمک به حل مناقشه می کردید نه خود بر اتفاقات بیافزایید بالاخره
در دعوا کنترل احساسات جوانان سخت است وقتی بهشون توهین و هتاکی بشه . خداوند به همه ما درک و شعور و منطق و عقل داده که باید به بهترین وجه استفاده کنیم و کوچکترها رو با رفتار خود به اخلاق و رفتار اسلامی و اجتماعی مناسب هدایت و توصیه کنیم .

تقوي دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۶

نظری تو مصاحبه کردن دقت کن مردم خیلی باهوشن
اون مشیری رو همه میشناسن
خودتو خراب نکن

امیر حسین دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۶:۴۹

اخه چرا دروغ میگی با اون سنت ؟باچشمای خودم دیدم سر زدی تو در مینی بوس که مثلا بگی خیلی قاطی هستی.دمت گرم خدایی

نام دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مصطفی جان ، داداش کلم سرت رو که خود دیوونت کوبیدی به مینی بوس خودتون
بهمن نعمتی اومده از شما حمایت کرده شماهارو سوار ماشین کنی که حمید مشیری با مشت زد تو صورتش
البته بی هوا زد

حمید دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

مربیه تیمش باخت میده سکته میزنه چیزی نشد فقط باخت تو اون جوی که تو درست کردی با اعصاب دیگران بازی کردی اعصاب همه رو ریختی بهم وقتی اعصاب بریزه بهم اتفاق زیادی می افته داداش قبل از بازی می گفتن قرار همچین اتفاقهای بی افته.

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

nazari solane behtar az nasiri niyast ke moft gol mikhore kapitanetoonam ke hey pase gol mide bazi ba tabriz kapitaneshoon 3a pase gol be tabriziya dad baziye bad 5taaye aval raft too bazi vaghti sarparas sarmorabi bashe hamin mishe dige

ناشناس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

سلطانی عشق است صخره سنگی

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

صخره دااد اش یه دونه آیی.

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

نبینم کسی به داش مصطفی چپ نگاه کنه

اسطوره سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

اقای شمسایی شما باید یک کم از منش پهلوانی بهره برده باشی بابا هرجا میری جنجال هر جا میری دعوا از بازی رفت تو ساری که بیخود و بی جهت بازی رو تو و اقای حمید احمدی و اقای نطری به جنجال کشیدین و نزاشتین ساری به هدفش برسه و البته ک هواداران از خجالتتون در امدند حالا در مشهد اخه این چه کاری مثلا شما اسطوریه فوتسال این ملتین از شما و اقای نظری که بازی های شمارو در تیم ملی هیچکس فراموش نمیکند بعید که حاشیه درست کنین خدا جای حق نشسته با این شیوه قهرمانی شما یک دوهزاری ارزش نداره یا حق