کد خبر : 19032
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 14:26
-

کشاورز:نه از من قهرمانی خواستند و نه قول قهرمانی دادم

کشاورز:نه از من قهرمانی خواستند و نه قول قهرمانی دادم
محمد کشاورز در مورد پیروزی یک بر صفر روز گذشته تیمش برابر دبیری تبریز اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، در بیشتر دقایق بازی، ما مسلط بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد پیروزی یک بر صفر روز گذشته تیمش برابر دبیری تبریز اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، در بیشتر دقایق بازی، ما مسلط بودیم. اگر نخواهم بی‌انصاف باشم فکر می‌کنم باید دو سه گل دیگر هم به دبیری می‌زدیم.
سرمربی گیتی پسند در خصوص حریف نیز گفت : ضمن احترام خیلی زیادی که برای اصغری‌مقدم و تیمش قائلم، باید بگویم که ما مستحق برد در این دیدار بودیم و حتی شایستگی این را هم داشتیم که بیشتر از این گل بزنیم چون موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
وی ادامه داد:‌ در کل بازی خوب و فیزیکی‌ای از آب درآمد. فکر می‌کنم تماشاگران هم راضی سالن را ترک کردند. بازی در زمین دبیری برگزار می‌شد و تقریبا سالن پر بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را از تبریز با خود به اصفهان ببریم. ما در بازی رفت باخته بودیم، انصافا در بازی قبلی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و حق‌مان شکست نبود. از بازی دیروز هم خیلی راضی هستم.
کشاورز که تیمش با احتساب برد سه بر صفر در دیدار انجام نشده با مقاومت البرز، اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: از روز اولی که من آمدم نه باشگاه از من قهرمانی خواست و نه من هیچ جایی قول قهرمانی دادم. گرچه هیچ کسی از قهرمانی بدش نمی‌آید اما ما واقعا دنبال قهرمانی نیستیم و فقط می‌خواهیم خوب بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

ایوووووووول مرد با اخلاق

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

Azizam afarin

طرفدار یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

واقعا با اخلاقه موفق باشی سلطان

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

آقای مثلا اخلاق ضمن احترامی که نمیدونم در باطن تا به حال به کی گذاشتی برو فیلم همان بازی با دبیری در اصفهان را دوباره ببین که درسته تیرک زدید ولی اگر موقعیتهای فراوان دبیری بخصوص نیمه اول گل میشد اصلا تیم شما به هم می‌ریخت و با اختلاف سنگینترین میباختید و این بازی هم شانس آوردین توی این موقع به دبیری خوردین!!!
بهترین خدمت امسال را خسوس به تیم شما کرد که در زمانی که سپهر محمدی شدید ضعیف شده بود از اسم چند نفر مثل نظری راحت گذشت و با لابی باشگاه شما با بعضی در فدراسیون و تیم ملی دعوتش کردند تا دوباره احیا بشه و دیروز هم اون نجاتتون داد

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

آفرین به شما آقای کشاورز انشاالله همیشه موفق باشید

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

ماشااله اقای کشاورز خدایش یدونه باشی…

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

بشین بابا. میخاى با این حرفها مثلا استرس رو از تیم کم کنى ولى بدون اول نمیشی

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

نشستم