کد خبر : 20208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 23:57
-

آستی قهرمان زمستان ایتالیا شد

آستی قهرمان زمستان ایتالیا شد
رقابت‌های جام زمستانی فوتسال ایتالیا با شرکت تمامی ۱۱ تیم حاضر در سری آ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – تیم فوتسال آستی با شکست پسکارا در ضربات پنالتی موفق شد برای دومین بار پیاپی در دومین دوره جام زمستانی ایتالیا به مقام قهرمانی دست یابد.

رقابت‌های جام زمستانی فوتسال ایتالیا با شرکت تمامی ۱۱ تیم حاضر در سری آ در ۳ دور و به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. در دور نخست ۶ تیم انتهای جدول آکوا اند اسپونه٬ سستو٬ بولونیا٬ ناپولی٬ فابریزیو و لاتینا به مصاف هم رفتند. ۳ تیم صعود کرده از این دور به مصاف ۵ تیم بالای جدول آستی٬ ریتی٬ لازیو٬ لوپارنس و پسکارا رفتند.

در دور نهایی ۴ تیم صعود کننده از مرحله دوم با هم به رقابت پرداختند. در نخستین بازی آستی ۵ بر ۳ بولونیا را شکست داد. و در دیدار دوم آکوا اند اسپونه ۴ بر ۳ مغلوب پسکارا شد. بدین ترتیب دیدار فینال مابین دو تیم اول و پنجم جدول رده‌بندی برگزار شد. در این دیدار که در سالن پالاسان‌هیریکو شهر آستی برگزار شد دو تیم در دو وقت عادی و اضافه به تساوی یک بر یک دست یافتند. در ضربات پنالتی این یاران آستی بودند که بهتر عمل کردند و موفق شدند در مجموع حریف را ۳ بر ۲ مغلوب کنند و برای دومین بار کاپ قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرند.

در پایان این مسابقات کریستین بوریتو آرژانتینی از تیم آکوا اند اسپونه با ۷ گل به عنوان بهترین گل‌زن مسابقات دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.