کد خبر : 20601
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 12:23
-

شمسایی:تمرکزم روی تیم تاسیسات دریایی است/بازی با حفاری به چند دلیل برای ما مهم است

شمسایی:تمرکزم روی تیم تاسیسات دریایی است/بازی با حفاری به چند دلیل برای ما مهم است
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه فعلا تمرکزش روی این تیم است، به پیشنهاد کلی باشگاه دبیری برای فصل آینده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه فعلا تمرکزش روی این تیم است، به پیشنهاد کلی باشگاه دبیری برای فصل آینده واکنش نشان داد.
وحید شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات قبل از بازی با تیم شرکت حفاری در هفته بیست و یکم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هنوز سر حرف خودم مبنی بر اینکه هفت تیم شانس قهرمانی دارند، هستم. قطعا با یک برد یا باخت خیلی از جایگاه‌ها در جدول تغییر می‌کند. ما این هفته بازی بسیار مهمی به لحاظ امتیازی با تیم شرکت حفاری داریم.

وی که تیمش صدرنشین جدول است، تاکید کرد: بازی با حفاری به چند دلیل برای تاسیسات مهم است. اول اینکه در صورت پیروزی، فاصله امتیاز ما با شرکت حفاری که در رده دوم قرار دارد، به ۷ امتیاز می‌رسد. در صورتی هم که بازی را واگذار کنیم، قطعا خطر را احساس خواهیم کرد.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی در ادامه افزود: بازی با تیم‌های محمد ناظم الشریعه همیشه دشوار است. ناظم الشریعه دوست نزدیکم است و قطعا تقابل تیم ما با تیم حفاری دیدنی و جذاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیم تاسیسات ۶ فینال در پیش رو دارد، تصریح کرد: با این حال بازی با شرکت حفاری واقعا دشوار است و ما برای آن شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

شمسایی درباره برنامه شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری برای بازگرداندنش به این تیم تبریزی، تاکید کرد: در حال حاضر جواد اصغری مقدم دوست صمیمی خودم در تیم دبیری است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم اصغری مقدم هم در عالم مربیگری موفق باشد. با وجود اینکه او از اواسط لیگ هدایت تیم دبیری را بر عهده گرفت، خوب کار کرده است.

وی ادامه داد: خانواده دبیری خیلی به من لطف دارد. من روزهای خوبی را در تبریز با تیم دبیری داشتم. اعتماد و اعتقاد آنها بود که من مربیگری را شروع کردم و توانستیم به قهرمانی برسیم. برایم افتخار است اگر روزی فرصت شد، دوباره به تیم دبیری خدمت کنم ولی الان شش هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و تمرکزم روی تیم تاسیسات دریایی است.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی در پایان گفت: من در تیم دبیری خاطرات خوبی دارم و برایم آرزوست که مجددا با این خانواده کار کنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

اصغری مقدم از هفته ششم تیمو گرفته

نام... سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۳۱

اره اصغری مقدم عالی کار کرده یه خورده دیگه دقت کنه تیم رو تو دست یک تحویل دبیری میده حالا شانس آوردن از هفته ششم اومد این اصغری وگرنه صد در صد تیم رو لیگ یکی تحویل دبیری میداد !! عجب تعریفی کردی تو!!

نام سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

میشه آقای شمسایی بگی. إز نظر شما نتیجه خوب یعنی چی ؟ با أین همه بأخت و رده ٧ جدول کجاش خوبه اخه ؟ شما دیگه چرا؟ شما باید دبیری ها رو راهنمایی کنی ، حتماً باید دبیری بره لیگ یک که بگن نتیجه نگرفته