کد خبر : 20554
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 1:29
-

پیروزی مقابل پایاسازه موفقیت در تاکتیک بدنی جدید فردوسی بود/ تبدیل شکست به تساوی در ثانیه‌های پایانی اتفاقی نیست

پیروزی مقابل پایاسازه موفقیت در تاکتیک بدنی جدید فردوسی بود/ تبدیل شکست به تساوی در ثانیه‌های پایانی اتفاقی نیست
حسن شفیعی مدعی است پیروزی این تیم برابر پایاسازه بدون دریافت گل‌خورده و در عوض اضافه شدن بر آمار گل‌آوراژ، موفقیت در پلن تاکتیک بدنی جدید فردوسی بوده است.

حسن شفیعی مربی بدنساز ۶۱ساله فوتسال ایران که امسال در باشگاه فردوسی مشهد مشغول است، در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: تیم فردوسی با توجه به شرایطی که امسال در ابتدای فصل برای حضور در لیگ برتر برایش رخ داد در حقیقت دیر بسته شد و با توجه به محدودیت زمانی، نتوانستیم تمرینات بدنی خود را به صورت کامل پشت‌سر بگذاریم تا مجبور شویم از کوچکترین فرصت‌ها برای بدنسازی دوباره استفاده کنیم.

وی که قهرمانی با شن سای ساوه را نیز در کارنامه فوتسالی خود دارد، افزود: به خاطر زمانی که در اختیارمان نبود در هر تعطیلی لیگ پیش از هر چیز به سراغ تمرینات بدنی می‌رفتیم تا فردوسی بتواند به شرایطی برسد که خواسته‌های تاکتیکی آقای نعمتی را پیاده کند. همین موضوع باعث شده بود تا در اکثر شروع‌های لیگ زمان ببرد تا دوباره همان تیم سرحال حین مسابقات شویم چون بدن‌ها بعد از بدنسازی دوباره دچار افت و سنگینی می‌شد.

شفیعی با تاکید بر اینکه عوض شدن شکست‌های فردوسی در ثانیه‌های پایانی بازی‌های این تیم هرگز اتفاقی نبوده، متذکر شد: تاکتیک ۵نفره فردوسی که آقای نعمتی آن را به خوبی اجرا می‌کند نیاز به ابزار بدنی دارد که شکر خدا علیرغم کسری زمان تیم ما به خوبی از عهده آن برآمده و در دقیقه۴۰ هم طراوت و دوندگی دقیقه اول را دارد. پیروزی برابر پایاسازه اما موفقیتی جدیدتر بود چراکه ما طوری بازی کردیم که دیگر در حین بازی یکسان باشیم و گلی دریافت نکنیم و بلافاصله هم بر گل‌های خود اضافه کنیم.

مربی بدنساز فردوسی که در حدود ۳۰سال در بدنسازی فوتبال و فوتسال ایران تجربه داشته و بازیکنانی چون خداداد عزیزی در فوتبال و محمد کشاورز در فوتسال را ثمره زحمات خود می‌داند، تاکید می‌کند: اگر به دوران ابومسلم در فوتبال و شن‌سای ساوه در فوتسال اشاره کنم باید بگویم که متدهای روز بدنسازی پیشرفت‌های زیادی کرده که همواره خودم را موظف می‌دانم تا اطلاعاتم را به روز کنم. اما خاطرم هست که در دوران آقای درودگر کمیته فوتسال توجه بسیار زیادی به مربیان بدنساز داشت.

وی در خاتمه متذکر شد: انشاالله با کسب یک جایگاه آبرومند و در شان باشگاه اقتدار نوین فردوسی لیگ را به پایان می بریم اما برای فصل آینده طوری بدنسازی خواهیم کرد که جای هیچ نگرانی برای کادر فنی در طول فصل پیش نیاید. با مربیان بزرگی چون حسین شمس کار کرده ام و با شناختی که از کادر فردوسی دارم معتقدم مصطفی نعمتی هم مربی آینده‌داری است که در اولین سال لیگ‌برتر نتایج خیره کننده‌ای گرفته و قطعا فصل آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت، او کاریزمای فوق العاده ای دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

سلام آقای شفیعی.ارادت داریم ب شما.ایشالا به زودی برگردید ساوه و با مهندس مرتضوی شن سا را از دوباره زنده کنید

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

ببیخشید فوتسال !
ما هم وام بخوایم می تونید برامون از فردوسی بگیرید، به جا ش مصاحبه می کنیم!؟/

نام ... دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

به خاطر کاریزما گفتنت، یه پاداش بهت اضافه شد!!!!!!!!