کد خبر : 20634
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 12:21
-

خوراکچی:بازیکنان ،تماشاگران و حتی گزارشگر قم حرفه ای است!

خوراکچی:بازیکنان ،تماشاگران و حتی گزارشگر قم حرفه ای است!
سرمربی تیم شهرداری ساوه با تمجید ماهان تندیس قم،از برنامه برای شکست دادن این تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد دیدار این هفته تیمش با ماهان تندیس قم اظهار داشت: بازی آسان که وجود ندارد. آنها چند بازیکن‌شان را در اختیار ندارند، اما ماهان تندیس تیم ریشه‌داری است که در سال‌های مختلف با نام‌های متفاوتی در لیگ برتر حضور داشته اما درنهایت آنها همان تیم قمی هستند که بازیکنان بزرگی را به فوتسال ایران معرفی کرده‌اند. اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی نیز یک قمی است. آنها تماشاگران خوب و حرفه‌ای دارند که تمامی بازی‌های‌شان پخش زنده استانی می‌شود. من حتی گزارشگر بازی‌های آنها را هم یک فرد حرفه‌ای می‌دانم که کاملا فوتسال و قوانین را می‌شناسد.
وی افزود: در قم بازی کردن شرایط خاص خودش را دارد. آنها در نیم فصل اول اولین شکست‌شان را مقابل ما تجربه کردند و این موضوع هم کمی کار را برای ما سخت کرده است. من و بازیکنانم کاملا سختی این بازی را درک می‌کنیم چون از آن بازی به بعد، تغییرات زیادی در ماهان تندیس ایجاد شد. امیر شمسایی که یکی از مربیان خوب فوتسال است از این تیم رفت و رعدی که استاد همه ما در امر مربیگری است و یک مدرس به معنای واقعی است، به این تیم ملحق شده و در کنار همکاران خوبش که قمی هم هستند این تیم را هدایت می‌کند. من فکر می‌کنم همه اینها باعث می‌شود که یک بازی خوب در روز پنجشنبه به نمایش درآید.
خوراکچی که مدت‌هاست با وجود قعرنشینی تیمش، شهرداری ساوه را از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول نمی‌داند، در مورد اینکه به نظر می‌رسد در صورت شکست در این مسابقه، دیگر شانسی برای بقا نداشته باشید، تاکید کرد: ما به هر بازی، به چشم یک دریچه نگاه می‌کنیم. دریچه‌ای که اگر ببریم و امتیاز بگیریم بازتر می‌شود. در این مسابقه هم ما محکوم به برد هستیم و برای بردن از تمام راهکارهای ممکن، از بعد از بازی با تاسیسات دریایی تا این دیدار استفاده کرده‌ایم و نمی‌خواهیم اجازه دهیم که کار به اما و اگر کشیده شود.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که کارمان را خودمان رقم بزنیم و به فکر نتایج دیگر تیم‌ها نباشیم. من فوتبال و فوتسال را مثل یک فیلم سینمایی می‌دانم که ممکن است کسی در آن نقشش را خوب ایفا نکند و دیگران هم بعدا آن فیلم را نقد می‌کنند. امروز همه نوع بازی ما را تایید می‌کنند و بازیکنان‌مان نقش‌شان را خوب ایفا می‌کنند. به هر شکل امیدوارم که غفاری نیز نظارت خوبی بر داوران داشته باشد تا خدای ناکرده، به قول بعضی‌ها، بازی‌ها در خارج از زمین رقم نخورد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

خوراکچی اگر باختی از چه دریچه هی به بازی نگاه کنیم با این همه هزینه که از بیت المال کردی ؟؟؟ اخه این رتبه است در جدول؟؟ با چه رویی هر روز مصاحبه میکنی؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

برادر اردهالی مرتب با ایشان تماس میگیرد و دنبال مصاحبه است
وگرنه اقای خوراکچی وقتی تیمش صدر جدوله!!!!!!احتیاج به مصاحبه نداره!!!!!
نمودار بازیها و امتیازگیری شهرداری ساوه با مربیگری اقای خوراکچی نشان دهنده قدرت فنی این تیم است

ساوه سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

آقای خوراکچی متاسفانه بازی پخش مستقیم نمیشه.چون همزمان با صبا با نفت مسجد سلیمان بازی داره.

نام ... سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

باوجود علی شریفی صددرصد باختید اخه بهترین بازیکن ایراته به جون باباش

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۷

اقای خوراکچی این فیلمی که شما ساختید به جشنواره فیلم فجر راه یافته یا خیر؟
اگر راه یافته است چه روزی و در چه سالنی اکران خواهد شد؟