کد خبر : 20647
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 12:24
-

مرتضایی: در آمادگی کامل به سر می بریم/مس با داشتن بازیکن برزیلی تیم خطرناکی است

مرتضایی: در آمادگی کامل به سر می بریم/مس با داشتن بازیکن برزیلی تیم خطرناکی است
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با بیان اینکه بازی سختی درمقابل تیم مس سونگون در پیش داریم، گفت: تیم مس سونگون تیمی غیر قابل پیش بینی و پرنوسانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در رابطه با دیدار روز پنج شنبه با تیم مس سونگون تبریز اظهار داشت: خوشبختانه برای این دیدار هیچ بازیکن محروم نداریم، برای بازی در مقابل تیم مس سونگون تنها دو مصدوم داریم که امید است این دو بازیکن برای این دیدار در فرصت باقیمانده آماده شوند.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد بیان کرد: وضعیت تیم از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل به سر می‌برد و با توجه به بازی‌های هفته‌های اخیر بازیکنان تیم از آمادگی کامل برخوردارهستند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه تیم فرش آرا دارای بازیکنان جوان و با استعدادی است و به گفته بسیاری از کارشناسان فرش آرا از بهترین تیم‌های لیگ است.
مرتضایی در رابطه با نتیجه بازی خاطرنشان کرد: تیم مس سونگون تیمی غیرقابل پیش بینی و پرنوسانی است و بازی سختی در پیش رو داریم.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد عنوان کرد: تیم مس سونگون با دارا بودن دو بازیکن برزیلی تیم خطرناکی است بنابراین برای مقابله با این تیم نیازمند تدابیر، اندیشه و آنالیز دقیقی از تیم هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهدی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

شما مسلم رستمی و مرتضی عزتی رو جلوشون رو بگیرین برزیلی کاری نمیتونه بکنه