کد خبر : 20969
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:29
-

رعدی:تماشاگران حق دارند ناراحت باشند/عده‌ای در فوتسال قم دنبال زمین زدن اشخاص دیگر هستند

رعدی:تماشاگران حق دارند ناراحت باشند/عده‌ای در فوتسال قم دنبال زمین زدن اشخاص دیگر هستند
سرمربی تیم ماهان تندیس قم به شعار تماشاگران علیه کادر فنی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش برابر شهرداری ساوه در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شهرداری تیمی است پر امید که برای بقا در لیگ بر‌تر دست به هر کاری می‌زند و از این رو بازی برابر این تیم آن هم با وجود اینکه تیم ما چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداشت کار دشواری بود.

وی افزود: امروز فرصت بیشتری به بازیکنان جوان ما رسید و آن‌ها هم نشان دادند که بازیکنان بی‌تجربه‌ای نیستند، ۲ بازیکن ما امروز با آمپول به این مسابقه رسیدند و همین مسئله نشان می‌دهد کار سختی داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم درباره اعتراض تماشاگران گفت: تماشاگر حق دارد ناراحت باشد اما نه اینکه در ۵ دقیقه به پایان مسابقه هر شعاری که دلش می‌خواهد بدهد.

رعدی بیان داشت: روزی که به ماهان تندیس آمدم اعلام کردم که آمده‌ام که به این تیم کمک کنم و هر روزی که بدانم دیگر نمی‌توانم به این تیم کمک کنم از ماهان می‌روم و در آمدنم به ماهان هیچ مسئله مالی دخیل نبوده و نظر شخصی من این است که تاکنون کمک زیادی به این تیم کرده‌ام.

وی عنوان کرد: ما در سالن محل مسابقه، در هفته اخیر فقط ۲ جلسه تمرین کرده‌ایم در حالی که تیم رقیب ما ۴ جلسه در این سالن تمرین کرده بود و به نظر من در فوتسال قم عده‌ای دنبال زمین زدن اشخاص دیگری هستند تا یک نفر دیگر را علم کنند و سپس‌‌ همان کس را که علم کرده‌اند زمین می‌زنند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: چندی پیش در مصاحبه‌ای گفتم فلانی و بهمانی در کار ما اخلال ایجاد می‌کنند و ۲۰ نفر از قم به من زنگ زدند که منظورت ما بوده‌ایم و حالا آن ۲۰ نفر را شناسایی کرده‌ام فکر می‌کنم با آن مصاحبه ماهان را از بحران خارج کردم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

محسن امپراطور برگرد به قم تا بعضى آقایون با کمربند به جان هواداران با تعصب نیافتند. یاعلى

هوادار جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

بیگ لایک. کمربند!!!!

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

آقای رعدی چرا حرف های بی اساس میزنی؟؟ برادر من تیم قهرمان نیم فصلو گرفتی با حاشیه هایی که شریفی درست کرده برا تیم به اینجا رسیده کارمون !! علی شریفی چرا باید فیکس بازی کنه وقتی همه ی امید ها از اون بهترن؟؟ پدر فوتسال قمو در آووردین بسه دیگه خونمون به جوش اومده … اه اه اه به شماها حال آدمو به هم میزنین خدایا هر چه زود تر افراد واقعا سالم رو بیار تو فوتسال قم این مدیریت و مدیرعاملی و کادری که الان هست ۸۰ درصد به معنی کلمه فاسد هست همش دنبال منافع شخصیشونن … رعدی خجالت بکش اینقدر تملق مدیر عامل رو نکن یا برو یا بمون و ایستادگی کن حتی اگر اخراج شدی ولی سر بلند میری بیرون از قم آقای مدیر سایت جان مادرت تایید کن بخدا حرف دلمه هر هفته داریم زجر میکشیم از دست اینا …

بچه قمی شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

ایول قم مهدفوتسالایران

قمی شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

ای کسی که با نام قم مهد فوتسال ایران کامنت نوشتی. چون با جلالی و شریفی مشکل داری دلیل نمیشه هر بی ادبی دلت میخواد بکنی. این استاد رعدی که تو ازش داری حرف میزنی از تمام مربیان تاریخ قم بهتر بوده.. من یه قمی ام که لذت می برم از بازی تاکتیکی تیم قم. ناصر شریفی چون اجازه دخالت تو کارش رو به کسی نمی ده بده شده. جلالی بهترین مدیرعامل لیگ برتره.. تو هم برو به اونایی که خط و ربط میگیزی بنویسی بگو استغفار کنن.. راه توبه بازه.. انقدر هم حسن زاده رو در مقابل مربیای دیگه قرار ندید. نخوندین مثاحبه محسن حسن زاده رو که گفت خیالم راحت شد که شنیدم “استاد رعدی” را به قم آوردند. پس اقای طرفدار حسن زاده لطفا صبور و مودب باشید.
تایید کن مدیر محترم و بی طرف سایت.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

آقای قمی اولا تو اگر واقعا قمی بودی طرف حقو میگرفتی چرا باید علی شریفی فیکس بازی کنه؟؟ هر وقت تو زمین بود گل خوردیم بازی با پایا سازه هم ۳۰ دیقه بازی کرد و باختیم بخدا اگر ازش طرفداری میکنین یا دارین ساپورت میشین یا نمیدونین چی به چیه ، خیلی حرفا هست نمیشه زد شما برو از یه نفر تو تیم بپرس از شرایط کنونی از شریفی از جلالی راضی هست یا نه؟؟
در ضمن کسی که نمیزاره تو کارش دخالت بشه یه نفر بودن اونم محسن حسن زاده که وقتی تیم ۱۰ تا از تیم شیراز جلو بود (ارژن – صبا) اونوخت دو دیقه به علی شریفی بازی داد نه این آقا که فیکس میزاردش تو زمین رعدی استاد همه ولی تو عمل که تیم صدر جدولو به این روز انداخته البته همش تقصیر اون نیست شریفی به خاطر حواشیش و جلالی به خاطر کار کردن با مثل شریفی مقصرن … این همه درس خونده ی تربیت بدنی داریم چرا شریفی بشه مدیر عامل؟؟ راستی یهه دلیل دیگه میدونی چرا سعید تقی زاده نمیاد قم؟؟ چون نمیتونه بیاد با شریفی مشکل داره .. چرا ممد کوهستانی رفته؟؟ چرا محمد دهقان؟؟ چرا میثم ایلانلو؟؟ چرا محسن حسن زاده؟؟ کور باشه و کر هر کی نخواد بدونه چرا و به خاطر چه کسی. وسلام آقای به ظاهر قمی

سي شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

عاخه مومن، علی شریف فیکس باید باشه؟
خجالت بکش آقایی که کلی ادعای فهم فوتسال داری
بخاطر پول حیثیت خودتو نبر

بچه قمی یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

اخه خداوکیلی شریفی شد بازیکن شهرقم با این همه بازیکنای عالیش باید شریفی فیکس باشه واقعا خنده داره