کد خبر : 20981
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:44
-

شمسایی:من و رئیسی روی هم رفته ۱۰۰ سال داریم اما ۵ گل زدیم!/در ۳۹ سالگی فکر نمی‌کنم خیلی تاثیری در بازی داشته باشم

شمسایی:من و رئیسی روی هم رفته ۱۰۰ سال داریم اما ۵ گل زدیم!/در ۳۹ سالگی فکر نمی‌کنم خیلی تاثیری در بازی داشته باشم
مربی - بازیکن تیم تاسیسات دریایی گفت: اگر قرار بود شمسایی ۳۹ ساله با آن‌همه ضعف که حتی توان دویدن در زمین را هم ندارد، روبرویم قرار بگیرد، فکر می‌کنم از این موضوع حتی استقبال هم می‌کردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد تساوی پنج بر پنج تیمش در دیدار با حفاری اهواز گفت: بازی خیلی سختی بود. الحق تیم ناظم‌الشریعه بسیار خوب بود. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و از قبل هم می‌دانستم که روز سختی را در پیش داریم. ضمن اینکه در هفته گذشته در کنش و واکنش بازی کردن و بازی نکردن بودم و این باعث شد که یک مقدار استرس به خود من وارد شود و لحظات سختی را پشت سر بگذارم. ضمن اینکه مصطفی نظری هم روز گذشته بچه‌اش به دنیا آمد و درگیر بیمارستان و این موضوع بود.

وی در مورد بازی ادامه داد:‌ بازی را خیلی بد شروع کردیم و دو گل عقب افتادیم، وقتی برای جبران، به پاورپلی روی آوردیم، یک گل دیگر خوردیم و درنهایت دو گل جبران شد تا با حداقل اختلاف به رختکن برویم. نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم و بهتر از حریف کار کردیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. با این وجود خداراشکر که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم تهرانی تاسیسات خاطرنشان کرد:‌ این‌که دائم از حریف عقب بودیم، خیلی بد بود اما اینکه پنج بار این عقب افتادگی را جبران کردیم نشان می‌دهد که تیم من چقدر خوب است. به هر شکل لیگ خوبی داریم و پنج هفته سخت دیگر پیش رو داریم. تا هفته قبل تیم ناظم‌الشریعه دوم جدول بود و حالا با این تساوی، به رده چهارم رفته و این اتفاق قطعاً در هفته‌های بعد هم ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

شمسایی در مورد داوری این مسابقه که اتفاقا مورد انتقاد حفاری‌ها بود، گفت:‌ من چون تعلیق هستم، باید خیلی مراقب حرف‌هایم باشم! البته درمجموع داوری این مسابقه از نظر من بسیار خوب بود، گرچه بازی سنگینی بود اما فکر می‌کنم مشکل خاصی نداشت. در کل به لیگ کشور تبریک می‌گویم که اینقدر بازی‌ها جذاب و پرهیجان شده، قطعا لیگ برتر ایران روزهای سخت‌تری را هم پیش رو دارد. به ناظم‌الشریعه هم به خاطر تیم خوبش تبریک می‌گویم.

وی که سه گل از پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند و در لیگ امسال ۱۷ گله شد، یادآور شد: فرصت گیرم آمد و گل زدم، اما کاش گل نمی‌زدم اما تیمم امتیاز کامل این مسابقه را می‌گرفت. من تلاش بازیکنان دیگر را با گلزنی کامل کردم. البته مجید رئیسی هم دو گل زد، من و مجید روی هم رفته فکر می‌کنم ۱۰۰ سال داشته باشیم اما پنج گل با هم زدیم!

مربی – بازیکن تاسیسات دریایی در مورد اعتراض باشگاه حفاری به تعلیق محرومیتش، گفت: من محروم شده بودم اما فکر می‌کنم با کارت قرمز و اخراج در همان بازی، که در پی آن بازی بعدی را از دست دادم، جریمه‌ام را پشت سر گذاشتم. بعد هم به کمیته انضباطی رفتم و با رویی گشاده، حرف‌هایم را با عبداللهی و دهمیانی در میان گذاشتم و وقتی درخواست تجدید نظر دادم، آنها هم محرومیت را به حالت تعلیق درآوردند. ممنونم از دبیر کل محترم فدراسیون که با همه سختی و کار زیاد، در این خصوص وقت گذاشت. من اگر قرار بود وحید شمسایی ۳۹ ساله با آن‌همه ضعف در این سن و سال که حتی توان دویدن در زمین را هم ندارد، روبرویم قرار بگیرد، از این موضوع حتی استقبال هم می‌کردم، فکر نمی‌کنم شمسایی با این شرایط خیلی تاثیری در بازی داشته باشد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جنوبی با غیرت جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

یه کلام ختم کلام!!!!!! خدارا شکر که حفاری تکنیک وتاکتیکشو به رخ ایران کشید تقریبا کل فوتسال ایران این بازی رودیدن ولی دلم برای مظلومیت تیم حفاری میسوزه به امید قهرمانی که خدایش حق مسلم حفاری خوزستانه

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

ma hichiiiiiiiii nistiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

عظیمایی جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

جونم سلطان ریییسی . اقا شیر پیرشم شیره .چپ پای تکرار نشدنی. کسایی که کنارش بازی کردن میفهمن حرفمو

عظیمایی. جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

جونم سلطان ریییسی . اقا شیر پیرشم شیره .چپ پای تکرار نشدنی. کسایی که کنارش بازی کردن میفهمن حرفمو

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

اقا وحید اگر کمک داور مسابقه اقای نصیرلو نبود حفاری به حق خودش میرسید

كرجي جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

رئیسی افتخار کرج و ایران!!!! ای کاش بچه های جوان تیم ملی یه کم غیرتی بازی کردن از قدیمی ها یاد بگیرن.