کد خبر : 20973
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:36
دسته‌بندی نشده
-

عبدالهی:محرومیت شمسایی را نبخشیدیم،تعلیق کردیم/ تکرار شود دوبرابر جریمه می شود

عبدالهی:محرومیت شمسایی را نبخشیدیم،تعلیق کردیم/ تکرار شود دوبرابر جریمه می شود
دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: مي‌خواهيم در فوتسال و فوتبال سالم‌سازي کنيم، وقتي يکي تعهد مي‌دهد که تخلفش ديگر تکرار نشود، با ديد مثبت به آن نگاه مي‌کنيم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین عبداللهی در مورد اعتراض باشگاه حفاری به تعلیق محرومیت یک جلسه‌ای وحید شمسایی در آستانه رویارویی دو تیم حفاری و تاسیسات دریایی اظهار داشت:‌ ما آن کاری را انجام دادیم که برابر با آیین‌نامه انضباطی بود. ما در آیین‌نامه بخشش نداریم، اما تعلیق داریم. کسی که بعد از محرومیت اظهار ندامت و پشیمانی کند و متعهد شود که دیگر تخلفش را تکرار نمی‌کند و درخواست بخشش کند طبق ماده ۵۹ آیین‌نامه انضباطی، می‌توان این جریمه را تعلیق کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از درخواست بخشش وحید شمسایی، جلسه‌ای برگزار شد که اکثر اعضا در آن حضور داشتند. وقتی دیدیم این رای اینقدر تاثیرگذار بوده، جریمه وحید شمسایی به حالت تعلیق درآمد. درواقع تا آخر فصل با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبروست که اگر در مسابقات بعدی کمترین تخلفی داشته باشد، علاوه بر تخلف جدید، یک جلسه محرومیت قبلی هم لحاظ می‌شود. او جریمه نقدی‌اش را نیز پرداخت و فیش آن را نیز ارائه کرد.

عبداللهی در مورد انتقاد باشگاه حفاری تاکید کرد: این شرایط کم و بیش برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. قصد ما از این آرای انضباطی، تنبیه بازیکنان و مربیان است و وقتی کسی می‌آید و اینقدر اصرار می‌کند که پشیمان است، محرومیت او را تعلیقی می‌کنیم.

دبیر کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که هر فرد دیگری هم اگر اظهار تنبه کند، مورد بخشش قرار می‌گیرد؟ تصریح کرد: بله، هدف ما تاثیرگذار بودن جرایم است. اگر کسی اظهار تنبه بکند و مشخص شود که از عمل خود پشیمان است و جریمه نقدی را هم واریز کند، محرومیتش تعلیقی می‌شود. ما همین را می‌خواهیم که در فوتسال و فوتبال سالم‌سازی کنیم. وقتی یکی تعهد می‌دهد که تخلفش دیگر تکرار نشود، با دید مثبت به آن نگاه می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

برو بابا مرد باش ، زیاد سخت نیست به خدا

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

مرد بودن زیاد سخت نیست اقای عبداللهی
امیدوارم برای تمام تیمها اینگونه باشد