کد خبر : 20964
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:21
دسته‌بندی نشده
-

فخیم:سفر با قطار در شان باشگاه دبیری نبود!/۲۷ ساعت در راه بودیم و دو روز تمرین را از دست دادیم

فخیم:سفر با قطار در شان باشگاه دبیری نبود!/۲۷ ساعت در راه بودیم و دو روز تمرین را از دست دادیم
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: باشگاه دبیری برای بازی با تیم فردوسی ما را با قطار به مشهد فرستاد که این اقدام در شان باشگاه نبود زیرا 27 ساعت در راه بودیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره سفر تیم فوتسال دبیری به مشهد با قطار برای بازی مقابل تیم فردوسی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این کار در شان باشگاه نبود و نمی‌دانم مسئولان چه فکری کرده بودند. همه بازیکنان به خاطر سفر با قطار خسته بودند و در نیمه دوم هم وقتی دو گل خوردیم، به خاطر همین خستگی سفر با قطار بود.

وی درباره اینکه فرزین دبیری اعلام کرده بود این قطار سریع السیر بوده و برای تلنگر به بازیکنان به جای هواپیما، این سفر با قطار صورت گرفته، افزود: خیر، ما برای سفر به مشهد ۲۷ ساعت در راه بودیم و دو روز تمرین را از دست دادیم. ما بازیکنان وظیفه داریم مطیع دستورات باشگاه باشیم ولی همانطور که گفتم این کار باشگاه خوب نبود.

بازیکن تیم دبیری تاکید کرد: من چند سال است که در تیم دبیری بازی می‌کنم و در این مدت همه جوره امکانات فراهم بوده و پرداخت‌ها هم به موقع انجام شده است. حالا مردم متوجه این اتفاق شده‌اند و این برای باشگاه خوب نیست.

وی درباره واکنش جواد اصغری مقدم سرمربی – بازیکن تیم دبیری نسبت به این اتفاق، یادآور شد: اصغری مقدم هم از این اقدام عصبانی بود. خب طبیعی است که همه، این اتفاقات را از چشم سرمربی می‌بینند و سرمربی هم دوست دارد بهترین نتیجه را بگیرد.

فخیم در پایان درباره نتیجه تساوی مقابل فردوسی هم گفت: ما در نیمه دوم از حریف دو گل جلو افتادیم ولی آنها به بازی پنج نفره روی آوردند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشند. عرض زمین فردوسی مشهد بزرگتر از سالن‌های دیگر است و به آنها برای بازی پنج نفره کمک می‌کند.

منبع:مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دبیری جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

والله قطارم واسه شما زیادیه.مگه تیمهای دیگه با موشک میرن .زمین چطور کج نبود .عرض زمین اگه زیاده واسه اونام زیاده خوب این چه حرفیه

نام ... جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

جواب دبیری
فقط خواستی در هر صورتی ج فخیم بدی دیگه حالا فکر کرده یا نکرده بابا وقتی زمین عرضش استاندارد نیست فنی حرف زِد تو متوجه نمیشی

تبریزی جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

آقای فخیم شما با این مصاحبه نشون دادی که شما بازیکنان از مدیریت ترسی ندارید
آقای فرزین خان قطار سریع السیر اصلا در ایران وجود خارجی ندارد و همه میدونند این کار ها از ناشی گری و آماتوری شما میباشد
ما میایم سالن با سه باخت پشت سر هم که تیم داده ناامید نمیشیم تشویق می کنیم اما شما با این کارهات فک کردی میتونی با شعور اشخاص بازی کنی؟
نه برادر من مردم اونقدر شعور دارند که بفهمند شما با این کارتون دنبال اضافه کردن جریمه ده درصدی به بیست یا بیشتر هستید اونم با بردن آبروی تیم استان
یادت باشه این تیم الان نماد فوتسال آذربایجان هست پس آبروریزی نکنید لطفا
بچه های با غیرت دبیری خسته نباشید

نام ... شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۱۱

تا هفته پیش تیم بد بسته شده بود الان میگید عرض زمین زیاده هفته دیگه که سونگون میبازید چی میخوای بگی من میگم از همین الان یه مصاحبه حاضر داشته باش مثلا بگو اونا جادوگر دارن ما نداریم

نام ... شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۱۱

عرض زمین فقط واسه اونا زیاده واسه شما کم بود