کد خبر : 21113
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 11:43
-

تقی پور: تیم قدری را بردیم/فرش آراء برای نباختن آمده بود

تقی پور: تیم قدری را بردیم/فرش آراء برای نباختن آمده بود
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فرش آراء برای نباختن برابر ما دست به هر کاری زد با این حال بازیکنان من یک بار دیگر ثابت کردند که شایسته بالانشینی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی پور در پایان دیدار تیمش برابر فرش آراء مشهد اظهار داشت: فرش آراء حریف دست و پا بسته ای برابر ما نبود و ما تیم قدر و خوبی را بردیم تا همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تاثیر نتایج دیگر تیم ها در صعود مس سونگون به رده های بالاتر جدول متذکر شد: ما به هیچ وجه کاری به نتایج دیگر تیم ها به ویژه رقبای اصلی مان در صدر جدول نداریم و همان طور که قبلا هم گفته ام، قهرمان لیگ امسال از دل بازی های رو در روی مدعیان بیرون خواهد آمد، برای همین ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با پیروزی در بازی های باقی مانده عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی مس سنگون با ابراز خرسندی از کسب دومین پیروزی متوالی تیمش در هفته های پایانی لیگ خاطرنشان کرد: از این پس تمرکز اصلی ما روی بازی حساس با دبیری در دربی تبریز خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با حسن استفاده از فرصت تعطیلی ۱۱روزه لیگ ضمن رفع نقاط ضعف تیم و افزایش سطح آمادگی بدنی بازیکنان به روند رو به رشد خود در ادامه لیگ تداوم بخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.