کد خبر : 21095
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 11:40
-

فلاح:فاصله تماشاگران تا نیمکت و زمین، تیم ما را اذیت کرد

فلاح:فاصله تماشاگران تا نیمکت و زمین، تیم ما را اذیت کرد
سرمربی مقاومت البرز در مورد شکست دو بر یک تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل میثاق تهران صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد شکست دو بر یک تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل میثاق تهران اظهار داشت: اصلا روز خوبی را سپری نکردیم. با وجودی که در هفته گذشته روز نقاط ضعف تیم میثاق کار کرده بودیم اما نتوانستیم آنها را در زمین پیاده کنیم. در روزی که خیلی بد بازی کردیم، باختیم.
وی تاکید کرد: البته شرایط محیطی سالن به شکلی بود که روی بازیکنان جوان ما تاثیر منفی داشت، مثل فاصله تماشاگران تا نیمکت و زمین، این تیم ما را اذیت کرد. می‌شد حداقل یک تساوی بگیریم اما اینطور نشد، این برد مبارک میثاقی‌ها باشد.
سرمربی مقاومت البرز که باید بازی بعدی تیمش را برابر تاسیسات دریایی برگزار کند، یادآور شد:‌ تاسیسات از تیم‌های خوب لیگ امسال است که صدر جدول را هم در اختیار دارد. آنها فوتسال را خوب بلدند و ما هم مقابل تیم‌هایی که خوب فوتسال بازی می‌کنند، عملکرد خوبی داریم.
فلاح در مورد وضعیت مالی تیمش خاطرنشان کرد: شرایط که اصلا خوب نیست، اما بچه‌های ما مصمم هستند که دیگر دم از مشکلات مالی نزنیم و حالا که هفته‌های پایانی لیگ برتر را در پیش داریم،‌ همه تمرکزمان روی پنج بازی باقی‌مانده باشد و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. البته شرایط مالی ما تقریبا شبیه همان روزهای ابتدایی لیگ است، با تغییراتی جزئی، اما دیگر این چیزها فکر ما را خراب نمی‌کند. بیشتر به این فکر می‌کنیم که تعداد مصدومان‌ ما زیاد است و با وجودی که ۲۰ بازی را در لیگ برتر پشت سرگذاشته‌ایم، اما هنوز جوانی و خامی در تیم ما دیده می‌شود.
وی در خصوص وضعیت صدر و قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال گفت: فکر نمی‌کنم هیچ سالی اینقدر رقابت در صدر و قعر جدول بالا بوده باشد، حالا حتی تیم‌های میانه جدول هم حاشیه امنیت ندارند و رقابت نزدیکی که بین تیم‌ها حاکم است، نتایج بازی‌ها را غیرقابل پیش‌بینی کرده است. اکنون هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد نتایج بهتری می‌گیرد. تمرکز من هم روی تیم خودم هست و بازی‌هایی که بعد از این پیش رو داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.