کد خبر : 21093
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 11:40
-

لک:مقاومت خیلی محتاط بازی می‌کرد تا از اشتباهات ما استفاده کند

لک:مقاومت خیلی محتاط بازی می‌کرد تا از اشتباهات ما استفاده کند
سرمربی تیم میثاق تهران در مورد برد دو بر یک تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: بازی از نظر فنی کیفیت خوبی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد برد دو بر یک تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: بازی از نظر فنی کیفیت خوبی نداشت. ما یکی دو هفته بود که خوب نتیجه نگرفته بودیم و مقاومت هم خیلی محتاط بازی می‌کرد تا بتواند از اشتباهات ما استفاده کند و به گل برسد. آنها اگر می‌بردند، یک پله صعود می‌کردند.
وی افزود: نیمه اول که اصلا خوب نبود اما در انتهای این نیمه، بازی کمی بهتر شد و ما توانستیم یک گل بزنیم. در نیمه دوم نیز به گل رسیدیم و شرایط بازی بهتر شد. داور یک پنالتی به سود مقاومت اعلام کرد و بازی دو بر یک شد و با همین نتیجه به اتمام رسید. در کل توقع بیشتری از دو تیم وجود داشت و سه امتیاز مسابقه برای ما و مقاومت اهمیت زیادی داشت.
لک در مورد شرایط تیمش خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با این برد، شرایط بهتر شده است. باشگاه نیز پیش از بازی، بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و وضعیت بهتر شد و امیدوارم پنج بازی پیش رو را خوب پشت سر بگذاریم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: با توجه به مشکلاتی که از ابتدای فصل داشتیم، به آنچه فکر می‌کردیم دست پیدا نکردیم.
وی در مورد رقابت در صدر و قعر جدول لیگ برتر تصریح کرد: رقابت خوبی وجود دارد خصوصا در بالای جدول، این هفته و در هفته‌های بعدی رقابت از این هم سخت‌تر می‌شود چون تیم‌های بالای جدول رودرروی هم قرار می‌گیرند. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که مسائل فنی،‌ قهرمانی را مشخص کند. رقابت این روزها هم در صدر بین تیم خوب حفاری، تیم پرمهره گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی و مس که عملکرد خوبی داشته‌اند، هست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.